Lenkkari no nyt kyllä vaikuttaa ainakin todella hyvältä, onnea vielä kovasti!!
Tuttu tunne
miss_piggy meilläkin väillä koira tulee kyyläämään viereen, ni on kyllä vähän ahdistavaa
mut ei se kyl enää niin jaksa tuijotella, niiku pienenä se oli ihan ihmeissään! Ja harmi kun nega tuli
ja kyllä se aina vetää surulliseks, kun aina uudestaan saa pettyä
mut sieltä vaan uuteen nousuun!!
toivotaan, et ens kierrossa jo selvän ovulaationkii saisit bongattua!! Itse myös moneen otteeseen miettinyt, että eipä sitä koskaan aavistanut, että raskaaksi tuleminen voikaan olla näin hankalaa
munkin suurinosa raskaana olevista kavereista on pillereiden lopettamisen jälkeen pamahtanut 1-3kk sisällä raskaaks.. :/ vähän kade olen niille!!
Sulla saattaa vaikka olla
maimai myös välikuukausi ovulaatiossa! Mut itse olen huomannut oviksia tikutellessa, et sit kun se päivä on, ni kyllä sen sit selkeesti erottaa millo se ovis on, kun viivat on niin selkeet (poikkeuksia tietty voi olla
)! Etenkin jos sun kierto voi olla myös 31 pv, ni sithän ovis vois olla vasta tulossa! Meinasitko vielä tästä kierrosta jatkaa vielä tikuttelua? Mut toivotaan silti, et se oliskin tässä ollut ja peittojen heilutus on tuottanut tulosta
Ja reipasta maanantaita myös sinne
itsekkin mietin, josko tänään olis jumpalle jaksanut töiden jälkeen lähteä...se on vaa nää maanantait niin huonoja jumppapäiviä, kun on niin kova väsy viikonlopun jäljiltä..
Marpa joo toi vuorotyön ja päivätyön yhdistäminen on kyl vaikeeta ja haastavaa :/ mullakin viime kesänä oli vuorotyö ja ei kunnolla miehen kans keretty yhteistä aikaa viettämään, mut nyt onneks sain kesäks päivätyön, ni huomaa selvästi, kuin se tekee parisuhteellekin hyvää!! Ja just toi, ku sit joskus se yhteinen vapaa koittaa, ni kerkeekö/jaksaako sitä vaan sit pupuilla koko ajan ja osuuko oviskaan just siiheks :/ joo, toi oppitunti kuulostaa ihan ajankohtaiselta ;D
Dana ajattelin vaan tuolla testintekemisellä, kun itse oon jo melkee muistutukset laittanut puhelimeen, et millo voi testaa
kun ei malttais millään odottaa! :/ mut itsekin mietin, et odottaisin ton 14pv oviksesta, ni eiköhän sit sais jo jotain tulosta. Etenkin nyt kun jätin ne Primolutit, ni kierto voi olla mitä vaan, ni ei vaan "voi" odottaa menkkojen alkamista, ku siinä voi kestää...
on: ite ei malta millään odottaa, millo pääsee tekee testiä!!
mut taas, niiku joka kuukausi, pitää yrittää vaa hillitä itseään, ettei sit taas puota menkkojen alkaessa liian korkealta maan pinnalle! Mut tuntuu, et jos ei tästä kierrosta tärppää, ni ei mistää, ku selvä ovis bongaus ja pupuilut juuri oikeaan aikaan. Toivotaan siis että olis tuottanut tulosta!!
Ja edelleen nännit kipeä, enemmän ja enemmän vaan..mut eikai vielä voi mitään raskausoireita tulla..!?! Toiveajattelua