<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Plussataan sit molemmat Dana yhtä aikaa, eiks vaa ;) täälläkin laitettu ensimmäiset simpat matkaan kohti munasolua :heart: onko maimai aloittanut jo oviksen bongailun? Tuut sit vaan heti meidän perässä!! Kuin myös tietenkin kaikki muutkin ;) Ai että tää on jännää :p ei malta oottaa!! Mies sano hommien jälkee, et nyt jalat äkkiä yhteen et simpat pysyy sisällä, et pitäskö ihan teippiä laittaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Babyfever1 en tiedä tarkalleen ovista, koska en tunne sitä ja tässä kierrossa en ajatellu edes testata, koska olen varma, että se menee ohi ton ukon reissun takia, niin ajattelin että mitä sitä turhaan testailemaan. Viimeksi ovis oli muistaaksen kp12 aikoihin.

Joo mies tuli viideltä kotiin ja puoli viideltä oli jo matkalla juna-asemalle. Pienet painit kerettiin ottaa ennen kuin läksi. Jäin sitten kotiin päällä seisomaan. Sano ukkokin ennen lähtöä ettei pidä tässä kierrossa nostaa toiveita, kun menee kierto harakoille.
 
babefever Juu tänään aamulla alotin sen bongailun mutta tuli vaan haamu ja sillloinhan se on nega. Mitä ohjeista ymmärsin. Ja tää pitää tehä aamupissasta. Oli silti aika jänni fiilis aamulla. Huomenna sitten uutta testiä vaan... Mites se sitten olikaan jos ja kun se toinenkin viiva siihen kunnolla pamahtaa niin sitte vaa peitto heilumaan usein, mut ei kuiteskaa liian usein.... Neuvokaa kokematonta :)

Ps. aika ihanaa, kun tuo mieskin tuntuu niin rakastavaiselta yhtäkkiä <3
 
Hyvä maimai, siitä se lähtee ;) uutta vaan peliin! Eli sit kun selvä plussa tulee, ni siitä seuraavan 2 vuorokauden aikana on koko kuukauden parhaimmat mahikset tulla raskaaks :p eli peitto heilumaan vaan! Meillä heilu tänää ja huomenna ainakin vielä..lauantaina on juhlat, ni en tiedä kerkeekö/jaksaako enää sitte, mut nää kaks päivää ne parhaimmat onkin! Ku siittiöthän pitäs elää ainakin sen 2vrk ja ovis tapahtuu bongauksesta 24-36 tunnin kuluessa, ni hyvät mahikset on ;) ja ihanaa, että teillä menee hyvin :heart: meillä joskus lapsen teko meni hieman tekemiseks ja melkee pakko pullaks, mut nyt taas menee tosi hyvin ja mun ei tarvinnut kun vähän vihjaa tänää, et bongasin oviksen, ni sit jo mentiikin...harvinaista :D
 
Viimeksi muokattu:
Babyfever meiän kohdalla simppatestiin laitettiin lähete vasta siellä naistenpolilla, ja ajan simppatestin antamiseen sai sitten vasta parin-kolmen viikon päähän... Täällä simppatesti tehdään naapurikaupungissa yksityisessä sairaalassa (meille analyysistä ei kylläkään tietty laskua tullut, kun julkisen kautta ollaan tutkimuksiin hankkiuduttu), kun paikallisessa sairaalassa eivät niitä nykyään enää ota vastaan... Toivottavasti siellä teillä pääsee simppatestiin jo nopeammin. :) Meillä mies kävi antamassa näytteen siellä sairaalassa paikan päällä. Eipähän tule sitten turhia paineita näytteenannon onnistumisesta, kun tekee sen kotosalla. ;) Meillä simppatestin tulos ei tosin ollut toivottava, joten uutta testiä kehiin sitten loppukesästä...
 
Babyfever toivottavasti teillä nyt tärppäis, kun tuo oviskin oma-alotteisesti tuli. Ilmeisesti nuo lääkkeet (jos niitä voi niiksi kutsua) niin saavat aikaan sen, että ovis tulee.

Hyvä tänään töissä, kun meille haetaan uusii työntekijöit niin johtaja totes vaan, et yks hyvä puoli myös jossain 19v nuoressa naisessa oli se, että se tuskin heti on jäämässä äitiyslomalle... Mä oon ollut tuolla lokakuusta asti. Samassa siinä itekseni mietein, että itellä vauvayritys päällä.... mahtais tykätä hyvää kun kesäloman jälkeen syksyllä sais huomata, että taas tarttee hakee uutta hoitajaa. Mutta niin intoo piukassa olen kyl!

Ens viikolla näänkin siskon tyttöä, kun tulevat TYKSiin. Ihanaa nähä, mut kurjemmissa merkeissä vaan. Tyttö joutuu lonkkaleikkauksiin :( Mut hyvä se kait on nyt tehä, kun on vielä ihan pieni. SIsko sitten varmaan asustelee meillä niin kauan kunnes tyttö pääsee kotiin. Joskohan se ukkomus nyt jo uskaltais tytön syliinsä ottaa :)
 
Se olis mielestäni haamu edelleen, mut ehkä vähän voimakkaampi kuin eilen aamulla. Mut mä tossa aloin miettimään, että mitäs toi haamu meinaa? Tuleeks se aina? Vai tarkottaaks se, että kyseiset H-hetket on lähstymässä, mutta ei ihan vielä?JOskos huomenna ois jo tummempi viiva. Vai tuleeks tollanen aina?`Mut melkein ymmärrän testit joissa tulee hymynaama taikka ei mitään.

Mukavaa perjantaita kaikille!
 
Heippa :)
Ihanaa kun teille tänne tullut lisää plussia :heart: ja sit vaan lisää kehiin!!!

Täällä alkaa masun piilottelu olla jo aika epätoivoista :D dopplerilla löytyy sykkeet tosi helposti nykyään..
Maanantaina vien virtsanäytteen terkkariin niin nähdään onko antibiootit tehonnu piilevään virtsikseen..!

Lämpimiä päiviä teille ja paljon plussatuulia!!!! :)

YP & Fantti 13+4 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Tuisku85 ok, kiitos tiedoista! Toivotaan, jos nyt siihen joudutaan, et meidän tk:ssa onnistuisi! :) oliko teillä simppoja vähän vai huono kuntoisia? :(
No ompas ikävää Marpa, jos mies niin kova menemään :/ onko se sulle ihan ok, vai oletko itsekin kova menemään? :)
maimai usein testeissä aina näkyy vähän haamua. Mut itse huomasin, et edellisenä päivänä ennen LH-huippua viiva oli hieman edellispäivistä tummunut, eli vähän ehkä ennakoi. Mut ei todellakaan aina ole näin! Hymynaama joo siitä kätsy, et ei tarvi arvuutella!! :D
En ollutkaan yöperhonen koskaan vielä kuullut tuosta doppler-laitteesta :O onko vähän kätevä!!! Voisi itsekin kuvitella käyttäväni joskus :p just ettei tarvii ressaa ja miettiä onko kaikki kunnossa!! :) onnea kovasti tulevasta perheen lisäyksestä ja toivotaan, et loppu raskaus sujuu ongelmitta! :)
 
miss_piggy
En minäkään tiiä millon on ovis tulossa, enkä välttämättä jaksa kyllä alkaa testailemaankaan kun kierto on mitä on. Peittoja heilutetaan kun siltä sattuu tuntumaan, pitää varmaan ottaa sammonen periaate, että ei mitään stressiä noista oviksista sun muista, tosiaan muuten menee liikaa ihan yrittämisen puolelle, ja kyllähän se niin on että se lapsi tulee jos on tullakseen...Mullahan tuo ovis voi olla ties milloin, joten tulis aika kalliiks jatkuvasti tikutella että tuleeko se vai ei.
 
babyfever1 onhan se toisaalta kätevä ja varsinkin nyt kun äänet löytää jo helpostikin :) mutta aluksi se on kyllä ehkä enemmänkin stressin nostattaja, jos/kun ei meinaa pientä sieltä löytää tai pääsee luikahtamaan karkuun!!
Pitäisi luottaa suosituksiin ja aloittaa kokeilu AIKAISINTAAN rv12 :) itse sain äänet ekan kerran kuuluviin muistaakseni joskus 9+ jotain.. Ja sekin oli kovan etsimisen tulos :D
Mutta kaikenkaikkiaan suosittelen! :)
 
Babyfever ekassa simppatestissä ei meillä ollut näkynyt ollenkaan siimahäntiä, ei hyvä- eikä huonokuntosia... Nyt sitten toivotaan vaan, että testi oli jostain syystä mennyt pilalle ja että uusi antaa paremman tuloksen. Mies joutui kesäksi ennen uutta testiä ankaralle "terveyskuurille", joka tarkoittaa alkoholitonta/tupakatonta elämää, mistä mies on kyllä kunniakkaasti pitänyt kiinni! :heart: :) Osoittaa kyllä sen, että mieskin on tosissaan tässä hommassa mukana, eikä kummemmin ole edes valittanut kohtaloaan. :)
 
miss_piggy toivotaan et saat ensviikolla apua "vaivoihin" ja saisit kierron kuntoon :) totta, et hirveen vaikee alkaa tikuttaa epäsäännöllistä kiertoa.. :/ menee ja rahaa ja aikaa... mut uskon et gyneltä saat jonkuu hyvän ratkaisun!! :)
yöperhonen lueskelin tuosta netistä vähän kokemuksia ja just ajattelinkii et ei pidä liian aikaisin sillä testailemaan, ettei luo turhaa paniikkia... mut todennäköisesti kyllä hankin laitteen sitten jos se aika tulee ;) huutonetistä jo kattelin, ni löytyy hyvin ja hyvään hintaan! :)
Tuisku85 ai ei mitään :O onko sellainenkin mahdollista. Kuulostaa kyllä vähän pilalle menneeltä otokselta :/ mut tosi hienoa kun miehes on ottanut oikee asiakseen parantaa simppojen kuntoa :p toivotaan, et ne on sit loppu kesästä huippu kunnossa ;)
AURINKOISTA VIIKONLOPPUA KAIKILLE JA PLUSSATUULIA!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: yöperhonen-


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 30.6.2012



jenni_noora............28..................kp 74/28......................yk 4
miss_piggy..............30.................kp 48/36-48.................yk 2
Lullaby89................23.................kp 39/32-45.................yk 9
lenkkari..................27................kp 38/32-33..................yk 10
Tesla......................28...............kp 33/28-33...................yk 10



Cheer115-..............20.................kp 23/28-65.................yk 8
tada.......................27.................kp 23/25-30................yv 4?
Babyfever1..............26................kp 21/27.....................yk 9



miranenn................22.................kp 18/27-?............yk 11/yv 2
Dana-.....................28................kp 16/30......................yk 13
Marpa....................23................kp 12/23-31....................yk 6
maimai83...............28................kp 12/27-31....................yk ?
Vilijonkka...............26................kp 11/29-30...................yk 5
empp.....................20................kp 10/32-44...................yk 3



...



HAAMUJENGI/RKTT

Lenkkari 29.6.2012

TAUSTALLA KUUMEILEE
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Teps
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3


 
ääh, mie olin niin pihalla, ku koko ajan odottelin tätiä saapuvaksi.. todellakin oon ihan helvetin innoissani että näin kävi, koska ehdin jo ittekseni vaipua synkkyyteen ja miettiä et saahaanks me ikinä lasta.
 
lenkkari Oi, plussa! Onnea kovasti!! :heart: Kyllä tää kesä taitaa olla sitä hedelmällisintä aikaa :)

ON Mulla vatsan nippailut jatkuu vieläkin, tosin aika lievinä.. ja nyt on tullu rinnat ja varsinki nännit vähän aroiks.. Mitäköhän mun sisällä tapahtuu? Jännää :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miranenn
lenkkari voi onnea paljon!! Toivotaan, et ensiviikollakin vielä näyttää plussaa <3

dana mullakin nännit aika arat..toivotaan et meidän sisällä olis pieni ihme käynnissä <3 milloin ajattelit tehdä ensimmäisen raskaustestin? :p
 
babyfever En oo ees vielä ehtiny ajatella testin tekemistä :) Ehkä joskus parin viikon päästä. Kun ei tosiaan hajuakaan, että kuinka pitkä kierto mulla on. Tietty vois päätellä et oviksesta se 14pv.. mut en tiiä.. Ehkä siin joskus kp30 paikkeilla olis hyvä päivä.
 
Babyfever1 Itse en ole kova menemään. Tykkään olla kotona enemmän. Eikä mua ton miehen menot oo ennen haitannut, mutta nyt kun on kauheen vaikee löytää yhteistä aikaa. Miehellä on säännöllinen aamuduuni ma-pe, mutta itellä kun vuorotyö ja yleensä olen aina illat töissä ja viikonloput ja sitten on ollu tosi rankkoja aikoja töissä niin sit olen aina puhki, kun saan jonkun ykkösvapaan ja sillon ei tunne itteensä kauheen hehkeeksi rankan viikon jälkeen.

Sitten kun alkaa toi mieskin jo vähän olemaan huolissaan kun meille ei tuu vauvaa ja haluais sitä kovasti, mutta edelleen kun se ei onnistu multa yksin. Siihen tarvitaan kaksi.. Hmmm.. Se on vissiin sit oppitunninaika kukista ja mehiläisistä ukolle tiedossa. :)

Olen kauheen pahalla päällä ollu viime aikoina, sori kaikille.

Mutta onneksi olkoon lenkkari!!!!! Voi vitsi kun sydän ihan hypähti kun luin sun plussasta.. voi vitsi kun ihanaa :)
 
Ihanaa lenkkari, onneksi olkoon!!! Oliko vahva viiva?
Onneksi tätä kesää on tosiaan vielä jäljellä niin ehitään me muutki mukaan vielä;)

Täällä käynnissä oviksen metsästys..kp11 menossa ja eilen oli haamu..toivottavasti siitä pian vahvistuu, vime kierros oli plussa kp14.

Marpa, I feel you. Meillä menee toisin päin että mä oon säännöllises 8-4 duunis viikolla ja mies tekee kolmivuorotyötä...hieman ristiin menevät aikataulut haittaa pupuilua ja se ketuttaa...helposti toinen on aina ihan poikki ja sit menee liialliseksi yritykseksi jos ihan puhki yrittää hempiä. No ovis tulossa, saa nähdä miten tässä menee yksiin kotonaolot. Ovis ehkä ke jollon mulla aamu ja miekkosella ilta...no pitää pysyä hereillä siihen saakka ku se tulee kotiin ;)
 
omanapailua päätin kyllä että en tänne jaksa avautua. Mut kp 9 oli niitä ovismaisia tuntemuksia ja siitä asti mitä erikoisempia tuntemuksia jatkuvasti.. Mut kuitenki tässä taas käy niin että innostun turhaan ja tipun taas kovaa ja korkeelta. Tästä kierrosta tulee muutenki varmaa about 30 päiväinen ku alotin noi terot myöhemmin. lisää siis piinapäiviä.
 

Yhteistyössä