Mä haaveilen muutosta Porvooseen (siis ihan oikeasti ) tai Naantaliin. Ihan järjetöntä joo, mutta jostain syytä vain haluaisin...Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26574706:mun pitäs mennä kattomaan yhtä rivaria Naantaliin... ja sit käydä tytöjen kanssa hiukan vaateostoksilla
et halua, usko mua.Mä haaveilen muutosta Porvooseen (siis ihan oikeasti ) tai Naantaliin. Ihan järjetöntä joo, mutta jostain syytä vain haluaisin...
Ai, miksen? Eikä se olekaan niin idyllinen ja ihana kuin kuvittelen?Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26574734:et halua, usko mua.
ei.Ai, miksen? Eikä se olekaan niin idyllinen ja ihana kuin kuvittelen?
No kerro nyt enemmän, miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26574743:
pieni paikka, spurguja, teinejä, huonoa palvelua, yleisilme blää..vanhakaupunki näyttää kivalta ja varmaan onkin mutta kuinka paljon siitä on hyötyä kun asuu täällä. tylsä kaupunki kaikin tavoin. enkä oo ehtiny asua täällä ku 12v. muuttaisin pois jos olisi mahdollista. :kieh:No kerro nyt enemmän, miksei?
Ok, idylli särkyi... :'( Onneksi on vielä Naantali!Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26574764:pieni paikka, spurguja, teinejä, huonoa palvelua, yleisilme blää..vanhakaupunki näyttää kivalta ja varmaan onkin mutta kuinka paljon siitä on hyötyä kun asuu täällä. tylsä kaupunki kaikin tavoin. enkä oo ehtiny asua täällä ku 12v. muuttaisin pois jos olisi mahdollista. :kieh:
voihan joku toinen olla erimieltä. Naantalissa en oo edes käynyt joten hankalaa verrata. hyvä puoli Porvoossa on että se suht lähellä pääkaupunkiseutuu. muuten on kyllä semmonen liian pieni kapunki - ei lande kuitenkaan. että en sit tiedä onko se hyvä vai huono asia. :kieh:Ok, idylli särkyi... :'( Onneksi on vielä Naantali!