Perjantai

lucifer
asioita hoitelemaan ihmisten ilmoille, en ole sitten sunnuntain käynytkään näkemässä muita ihmisiä kuin lapseni ja mieheni.... sitten hiljennytään viikonloppuun.

paitsi että ke pyörähdin pikapika kauppareissun, mutta en nähnyt kuin kassan kun kukaan ei uskaltanut ulos kun tuli se vettä kaatamalla....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
alennusmyynteihin ihmettelemään =) sitten pitäis keksiä joku herkku ateria miehelle raskaan työviikon päätteeks vähän piristystä siis. siivotakin pitäis mutta huomenna taitaa olla niin kurja sää päivä niin sen vois pyhittää siivouspäiväks.

Tönt
ei mitään suunitelmia. kai me kökitään taas kotona. :kieh:

muoks. viikkosiivouksenkin hoidin eilen jo. pyykit voi aina tehdä, ne ei lopu ikinä. :D

Viimeksi muokattu:
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26574706:
mun pitäs mennä kattomaan yhtä rivaria Naantaliin... ja sit käydä tytöjen kanssa hiukan vaateostoksilla :)
Mä haaveilen muutosta Porvooseen (siis ihan oikeasti :D) tai Naantaliin. Ihan järjetöntä joo, mutta jostain syytä vain haluaisin... :)

• Tykkää
Reactions: jassåå
No lomakaavalla mennään eli rennosti =)
Ilma tsekattu - ei sada eli ulos ainakin.
Yks synttärilahja pitää hommata huomiseks eli kaupoille jossain välissä.
Illaks mulla olis ollu äksöniä, mut taitaa jäädä väliin..

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26574764:
pieni paikka, spurguja, teinejä, huonoa palvelua, yleisilme blää..vanhakaupunki näyttää kivalta ja varmaan onkin mutta kuinka paljon siitä on hyötyä kun asuu täällä. tylsä kaupunki kaikin tavoin. enkä oo ehtiny asua täällä ku 12v. muuttaisin pois jos olisi mahdollista. :kieh:
Ok, idylli särkyi... :'( Onneksi on vielä Naantali! :D

Yhteistyössä