Hakutulokset

  1. B

    Rokotuksista, korvikkeesta ja korvatulehduksista..

    Kiinnostaisi tietää että moniko äiti joka imettää antaa silti myös korviketta? Oletteko juottaneet pulloa ihan pienestä asti vai vasta isompana? Entä onko kokemuksia uudesta pneumorokotteesta ja annatteko ylipäätään rokottaa ohjelman mukaisesti eli heti 2kk eteenpäin? Korvatulehduksia...
  2. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Onnea vauvan saaneille!! :) Täällä vielä odotellaan, supistellu on vaihtelevasti ja välillä aika kipeesti myös mutta vielä ei pikkuinen ole halunnut tulla. Yöt saan nukuttua yllättävän hyvin, ellei lasketa niitä miljoonia vessareissuja ;) Kiva lukea muiden synnytystarinoita! BDU 38+6
  3. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Heissan! :) Olen käyny välillä lueskeleen täällä mutta en oo saanu mitään kirjoteltua. Nyt alkaa tosiaan oleen jo hieman tukalaa ku ollaan viimesillä viikoilla. Täällä ei kans paljon nukuta öisin ja vessassa pitää käydä varmaan 30 kertaa päivässä :D Kummeja ei oo vielä oikeen ees mietitty, en...
  4. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    hei osaako kukaan vinkata mistä löytyisi värikkäitä äitiyslegginssejä? oon kahlannu muutamat sivut läpi ja joka paikassa on vaan mustaa ja mustaa :headwall: En halua vain mustia ja leggarit on nyt ihan pop tän mahan kanssa ;) Ois mukava löytää jotku vähän pirteämmän väriset..
  5. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    Tosi nätti mekko! Tuo on vissiin ihan luotettava nettikauppa? En oo ennen tuolla sivulla vieraillut :) Minun käsittääkseni harkkasupparit on just noita et maha menee kovaski mut ei satu kumminkaan. Mulla kans tulee niitä ja auttaa tosiaan ku levähtää vähän. Tsemppiä töihin loppurutistukseen...
  6. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    Katsotaanko siis muilla lääkärineuvolassa ultralla? Mun lääkäri ei oo kummallakaan kerralla kattonu enkä ole myöskään saanut mitään painoarviota pikkuisesta muuta kuin rakenneultrassa : / Ärsyttää nyt tosi paljon, muutenki se mun lääkärion kauheen hätänen.
  7. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    Liina, täällä vähän samoja fiiliksiä.. Päätetyöskentelyä ja ei oikein enää tunnu hyvältä tää päivittäinen istuskelu. Selkä ja hartiat ihan jumissa ja hyvää asentoa ei meinaa löytyä millään. Samoin lenkkeily on nyt alkanut enemmissä määrin hankaloitumaan : / Välillä on hyviä päiviä ja ei...
  8. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    Toukokuun puolella jo! :) Menikö vappu muilla riehakkaasti? ;) Joku puhui meikoista ja juhlista, täällä kans ois tiedossa parit juhlat kesällä ja mietin että mitähän saan päälle mahtumaan.. Olen katsellut zalandosta mekkoja, siellä on tosi iso valikoima. Mietin että jos löytäisin tarpeeksi...
  9. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

    Empsukka tervetuloa vaan! :) Et ole ainoa väsymyksestä kärsinyt.. Minulla oli hirveän kiireinen tämä kevät + hemoglobiinikin laski 114 joten olin vielä joku aika sitten ihan burn outissa.. nyt on helpottanu, oon ottanu satunnaisesti rautalisää ja kiireetkin vähentyneet joten sen kyllä huomaa...
  10. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Huhtikuussa *

    Täällä yks jolla paino ei vaan tunnu nousevan, mietin että marmattaakohan ne siitäkin kohta neuvolassa :D Kävin aamulla puntarilla ja kokonaisuudessaan on tullu n. 3,5kg lisää.. Mä en kyllä ole mikään herkkujen suurkuluttaja mutta kyllä on selvästi kynnys herkutteluun laskenu raskauden myötä...
  11. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Olipa mukavan paljo kuulumisia luettavana! =) En ilmeisesti ole yksin uniongelmieni kanssa.. Lonkat kipeytyy täälläkin yöllä tosi paljon ja selällään ei myöskään voi nukkua joten yöt on kyllä aika mielenkiintosia joskus :| Aamulla ei oikein nappais töihin nousta mut minkäs teet |O Onko muilla...
  12. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Joo samoissa fiiliksissa välillä mennään :D Tosin mulla ei onneksi ole ylimääräistä (vielä) juurikaan tullut, eli ihan vaan on tuo reppu kasvanut tuohon eteen.. Kuinka paljon muilla on paino noussut alusta? Mulla on tullut vain 2-3kg, eli kai aika "alakäyrillä" mennään tuon suhteen. Silti tuntuu...
  13. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Me aiotaan myös ottaa vakuutus IF:ltä kun siellä on muutkin vakuutukset. Mä nukun aina kyljellään, kummallakin. Usein tulee kyllä herättyä selällään ja sillon on yleensä selkä tosi kipeä :| Onko muilla ollut vielä sydämentykytystä? Mulla vaivaa vielä silloin tällöin, varsinkin jos syön...
  14. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Väsymystä löytyy myös täältä.. |O Nukun joka yö n. 8h ja silti joskus töissä meinaan nukahtaa paikalleni. Mulla on hemppa laskenu 127 -> 117, varmaan se jotain vaikuttaa. Vaunuista vielä joilla sellaiset (ja lapsi :D ) jo on, että mahtuuko se laps sinne vaunuihin nukkumaan kuinka vanhana...
  15. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

    Täällä vaikuttaa keskustelu hieman taas aktivoituneen :) En ole ehtinyt aikoihin palstailemaan, mutta lukaisin juuri ketjun läpi että mitä kellekin kuuluu. Ihanan pitkälle ollaan jo päästy! Täällä ois rakenneultra parin päivän päästä, sitten toivottavasti selviää myös ötökän sukupuoli :) Mä...
  16. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

    Pikaisesti tulen kyseleen että mitenkäs se sf-mitta oikeen mitataan? :D Multa ei ole vielä mitattu ja tajusin just ettei hajuakaan miten se tehdään :D
  17. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

    Meillä on vienda samana päivänä rakenneultra, tuhottoman pitkältä tuntuu aika sinne :D
  18. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

    Heipsan taas tällekin puolen! :) Täällä on kans nähty ihan järkyttävän outoja unia! Välillä ne on vaan friikkejä ja välillä kauheita painajaisia.. Sit heräilen öisin 1-4 kertaa ilman syytä (no joskus on juostava pissalle :) ) ja menee taas hetki ennenku saa unta. Tosi pirteenä sit aamusin...
  19. B

    Hirveä riita menemisistä, mun pitäisi kuulemma olla kotona kun mulla ei ole kavereita.

    Lähde äkkiä.. Tuo ei ole normaalia. KUKAAN ei voi sanoa sinulle (aikuinen ihminen) minne saat mennä ja minne et. piste. Ja tuo "kostaminen" on naurettava tekosyy.
  20. B

    Uskaltaako e-pillereitä syödä vai pitääkö harkita tarkasti aloittaako?

    En alottais.. Lääkärit ei kerro totuudenmukaisesti pilleireiden todellisesta haitasta ja eron huomaa kun popsii niitä ensin pitkään ja sitten lopettaa. Sellainen määrä hormonia elimistössä on vaan luonnotonta, senhän jokainen tajuaa maalaisjärjelläkin, vaikka toki joskus hinku raskauden...

Yhteistyössä