Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Omanapaa, huh mikä ilta, olin henkisesti valmistautunut vapaailtaan mutta pikahälytyksellä 3 h tuli rämmittyä etsimässä kaverin kadonnutta koiraa :( Eikä löytynyt vielä, pakkasta yli 20 Joten pikkasen hirvittää. Ja kyllä nyt tuntuu jaloissa ja mahassa metsässä rämpiminen
  2. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    tillukas äkkiseltään tulee mieleen orvokki leinikki talvikki kaunokki lemmikki tähdikki lehdokki
  3. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Tervetuloa uusille mukaan! Mä kävin eilen myös neuvolassa, kaikki oli ok, paino -500 gr ekaan punnitukseen, eli ihan hyvältä näyttää, kun mulla on kuitenkin niin runsaasti ylipainoa omasta takaa. Maha on kyllä tullut esiin, enkä sitä enää edes yritä piilotella. :D Työkaverit kyllä mulkoilee...
  4. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Mulla taas kivut on pahemmat jos en liiku, kävellä jne voin vaikka kuinka, mutta istuminen ja makaaminen on yhtä tuskaa. Neuvolasta meinasivat jo tarjota saikkua, mutta en vielä suostunut
  5. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Mä oon menossa Köpikseen nyt tammikuun lopussa, mut viikkoja ln silloin vasta 19, en ajatellut hommata lippulappuja, mutta pitäskö kuitenkin? Pääsiäisen ajalle suunnittelin risteilyä, en usko että siinä kohtaa välttämättä tekee enää mieli lähteä kauemmas. Piikkimatosta vielä, mä oon kyllä...
  6. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Omaa napaa, pahoittelut vuodatuksesta: kylläpä rupes tälle aamulle supistelemaan täällä töissä, kivistää koko mahaa. :( Maanantaina on neuvola, pitää ottaa tuo puheeksi siellä jos ei tilanne rauhoitu tässä piakkoin.
  7. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Miten musta tuntuu että rakenne ultra on tosi myöhään kun ln vasta 8.2? No äkkiä se aika menee.. Tänään piti vähän taas kuunnella dopplerilla sykkeitä ja suklaageelillä ne edelleen löyty hyvin ;) jännä että aina löytyy tuolta vasemmalta puolelta. Esikoinen tänään jutteli kovasti että onhan...
  8. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Naene meillä kans sai neuvolaan ruksia paperiin jos haluaa jutteleman fyssarille, mutta mä kävin työterveyden kautta fyssarilla ja saan sieltä kans tukivyön nyt koekäyttöön. *Luna* Mä meinaan ottaa pakkauksen, kun meillä ei ole mitään tarvikkeita, eikä sillä 140 eurolla niin paljoa kuitenkaan...
  9. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Huomenta! Onpahan erilainen aamu kuin viimeiseen kolmeen kuukauteen, varmaan eka yö aikoihin kun nukuin koko yön heräämättä sihien asti kun kello soi. Mies vitsaili aamulla että selvästi apua oli suklaasta jonka roudasi mulle kaupasta kun yhtäkkiä iski suklaanhimo. En siis oo syönyt...
  10. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Tuulentyttö, kiitos vinkistä, mutta enhän mä malttanut odottaa, ja testasin dermoshopin kiinteyttävällä suklaageelillä, ja heti löyty sykkeet. :heart: Meilläkään ei sukulaiset miehen vanhempia ja mun siskoa lukuunottamatta tiedä vielä tulevasta perheenlisäyksestä. Kerrotaan jossain kohtaa...

Yhteistyössä