Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    No niin, omasta tk:sta passittivat keskussairaalaan jossa odotin 6 päivystyksessä, ja sit lähdin. Tässä vaiheessa oli otettu verikokeet ja ultra jalasta, mutta tutkinut ei ollut yksköön lääkäri. Totesin hoitsulle että jos olisin hengenvaarassa olisi joku varmaan jo kertonut joten lähden. Tässä...
  2. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Tuulentytölle pikaisia paranemisia. onko kellään kokemusta veritulpasta ? nyt menee omanapailuksi, mutta menen tänään lääkärille, tutkivat että johtuuko tuo jalan kipu vain jumissa olevista hermosta vai onko pohkeeseen tullut veritulppa. Kipu on pahentunut nyt viimepäivien aikana tosi...
  3. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    KatsuAmskulle voimia. Vanilla Tealle pitäö todeta että nyt olen kade, kun ultrat meillä taisi olla samassa paikassa, mutta meilllä Sukupuoli tosiaan pysy visusti piilossa :p vaikka kätilö koitti sitä Selvittää..
  4. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Ei mulle sinänsä ole väliä kumpi tulee, mutta jotenkin on sellanen olo että olis ollut kiva tietää. :) kärsimätön kun olen.
  5. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    ultrassa käyty ja kaikki ok, painoarvio 376 g tällä hetkellä. Mutta perhana se istui siellä jalat ristissä koko ajan, ei toivoakaan selvittää sukupuolta, vaikkka ultraajakin yritti ja yritti. Maksanko oikeasti 200 siitä yksityisellä, vai odotellaanko vaan? :O
  6. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    huomenta ja poks! 21 viikkoa tasan, ja iltapäivällä rakennultra.... jännittää!
  7. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    mä alan olla ihan vakuuttunut että meille tulee sitten se poika, kyllähän tähän joukkoon pitää jo poikiakin tulla ;) vaikka tyttöä täällä ehkä hivenen enemmän toivonkin. viime yö meni valvoessa, esikoinen oli sitten iltapalaksi halunnut sipulisalaattia, ja mieshän oli tehnyt. Eli...
  8. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Onko teillä kellään tietoa miten myöhään tuossa 4d-ultrassa voi käydä niin että sukupuoli vielä selviäisi? Meillä on rakenneultra tämän viikon perjantaina, viikkoja silloin 21 tasan, ja toiveissa olisi että sukupuoli selviäisi. Mutta jos ei selviä, niin ollaan menossa maaliskuun lopuss...
  9. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Hööpi, en oo kertonut luottarille, mutta esimies, ja esimiehen esimies ovat kyllä tietoisia asiasta.
  10. L

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    perjantaina POKS eli 20 tasan täynnä :) Äippäloman alkuun on vielä reilusti aikaa, ja firmassa pyörii yt:t joten voi olla että loma alkaa jo aiemmin jos töistä sanotaan että kiitos ja hei. mutta sen näkee sitten.
  11. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Oma napa päivitys pikaisesti. Kotidoppleriin löytyi tänään hyvät sykkeet ja potkut joten en enää huolehdi :) Liikkeitä ei vieläkään tunnut, mutta istukka taitaa olla edessä kun sykkeetkin kuuluu aina ihan sivusta.
  12. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Kesähaave Meillä on toinen tulossa, joten aika huolettomasti olen tämän raskauden kanssa ollut. En osaa miettiä tai pohtia juurikaan vauva-aikaa vielä, ajattelen että kyllä se siitä sitten lutviutuu. Mulla on kaikki oireet hävinneet :( ja mun mielestä mahakin muka pienentynyt, vaikka ei...
  13. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    mä epäilen että mulla on istukka etuseinämässä, koska liikkeitä ei oel vielä tuntunut. Miten muut, pystyttekö enää nukkumaan mahallaan? mä nimittäin olen useampana yönä herännyt mahaltani, eikä tuntunut vielä lainkaan pahalta.
  14. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    LittleOne Minkä merkkiset aiotte ostaa? Mä olen nyt päätymässä teutonioihin..
  15. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Onnellinen Mä taas olen taipumassa käytettyihin, pitäisi vain löytää mieleinen malli. Mä en ihan periaatteesta aio pistää tuhatta euroa kiinni yksiin lastenvaunuihin, eli sen takia aion hankkia käytettynä. Hyväkuntoisista, pari vuotta vanhoista olen valmis maksamaan n. 50% alkup. hinnasta, eli...
  16. L

    Millaisia kokemuksia raskaudesta ja ylipainosta teillä on ollut?

    Pikaiset kommentit työn keskeltä... Isoin plussa minulta tulee nyt toisen raskauden aikana neuvolaan ja lääkärille siitä, että minulle ei ole saarnattu ylipainosta turhia, vaan on todettu faktana että sitä on reilusti ja se on fakta. Mutta en tässä kohtaa enää hyödy siitä että minulle...
  17. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Voi vaunudilemma!! Tätä menoa meille ei ikinä löydy vaunuja, kun ei päästä yksinielisyyteen mallista..
  18. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Voi miten kurjaa evamaria että jouduitye perumaan reissun! :( Omaa napaa pikaisesti: mähän olen täälläkin ruikuttanut tuosta selkä ja iskias kivusta. Tänään pääsin luottohierojalle joka totes että oikeen jalan hermokanava oli ihan tukossa ja siitä johtui nuo kivut. Jossain puolen tunnin...
  19. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Linneat Ei multa ainakaan fyssari pystynyt varmasti sanomaan kummasta kivusta on kyse, tosin fyssari oli Sellanen vastavalmistunut nuorimies. Luottohieroja pikatarkisti mut ja se sano noista hermopinteistä. Perjantaina onneksi pääsen hänen vastaanotolleen. Mulla kipu siis säteilee...
  20. L

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    sukupuolesta Mulla on tyttöolo, tosi vahva, mutta en tiedä onko osaltaan siitäkin että anoppi toivoo henkeen ja vereen poikaa. Että olenko mä vaan vastarannan kiiski :D Mitään ei olla edelleenkään hankittu vauvalle, paitsi isompi auto koko perheelle ;) Miehellä oli viimeinkin hyvä syy vaihtaa...

Yhteistyössä