Kiinteyttävällä suklaageelillä sydänäänet, en olis itte kyllä keksinyt
Muutama uudelleensynnyttäjä oli täällä vertaillut tuntemuksia ekassa ja seuraavissa raskauksissa. Itsellä siis toinen tulossa ja vähän toisenlaisia tunteita täällä kuin monella muulla, minä kun olen aivan innoissani tästä raskaudesta ja tosi tosi rakastunut tähän pikkukaveriin masussani. Siis tämä odotus pyörii päässä ihan koko ajan..
Luulen, että osasyy sille, miksi olen nyt näin innoissani, on ehkä se että esikoisesta sain tietää olevani raskaana vasta joskus viikolla 22 muistaakseni. Se olikin sitten aikamoinen (onnellinen) shokki! Olin siis eronnut esikoisen isästä jo aikaa sitten eikä käynyt mielessäkään, että voisin olla raskaana.
Hah, meillekin on varmaan tulossa joku hermafrodiitti, jos yrittää sykkeestä sukupuolta arvailla. Ultrassa syke huiteli jopa niinkin korkealla kuin 169, pari kertaa kun olen kotona dopplerilla laskenut niin syke on ollut 143. Aikaimoista heittoa siinä on..
Mä en ole itse ilmoitellut melkeenpä kenellekään, mutta mies on sitten munkin puolestani huudellut raskaudesta.. koko kylälle. Siis se on aivan mahdoton ollut, se kertoi HETI töissä, sitten se möläytti minun äidilleni vaikka itse olisin vielä hetken odottanut ja kaiken huippu oli se kun viikolla 7 se möläytti tyttäreni hoitotädille asiasta! No, en sitten jaksanut suuttua sille.
Facebookissa se ONNEKSI kertoi asian kaikille vasta viikolla 15, mutta silloinkin mukaan ilmoitukseen oli ängetty kuva minun mahastani.
Toisaalta suloista, kun toinen on noinkin innoissaan asiasta.
Onko kellään muulla muuten jatkuva nälkä??? Siis tää on ihan hirveetä, vaikka olisin syönyt pari ruisleipää, tai lautasellisen ruokaa, niin jo parin tunnin päästä vatsa kurnii ja mulla on huutava nälkä. Mitä hittoa?
Mä en jaksa enää stressata painosta, se meni alkuun jo ihan mönkään kun ilmoitin neuvolassa alkupainoksi sen mitä kotivaaka näyttää ja sitten neuvolan vaaka näyttikin 4 kiloa enemmän, joten oli muka heti alussa noussut 4 kiloa paino. Vaikka kotivaaka näytti siis edelleen samoja lukemia. Nyt vasta oikeasti paino noussut pari kiloa, eli neuvolan mukaan se olis sitten varmaan jo 6 kiloa! :kieh:
Hei, miten teillä muilla on alkuun ne liikkeet tuntuneet? Tosiaan jouluaattona tuli ekat hipaisut, nyt välillä jo tuntuu vähän paremmin, mutta silti välissä saattaa mennä kaksikin päivää niin ettei tunnu yhtään mitään. Tylsää.
Linneat 16+2