Hakutulokset

  1. N

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Dreamer, Onnea koko perheelle pikkuisesta prinsessasta :heart: Näin ne unelmat meillä itsekullakin alkaa pikkuhiljaa toteutua :) Mirdaville tsemppiä huomiselle! Scarleth Onnea plussasta ja tsemppiä kovasti odotukseen :) (.) Vajaa kolme viikkoa olisi enää töitä jäljellä. Voi että kun on...
  2. N

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Onnea Tunalle poikalupauksesta :) LadyBluelle tsemppiä, toivottavasti ei ole raskausmyrkytystä. Mutta kuten jo muutkin kirjoitti niin kyllähän vkot on jo paremmalla puolella! Äippäpakkaus, aloin jo huolestua josko saan sitä ollenkaan. Eilen tuli viimein viestiä kelalta, että kahden viikon...
  3. N

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Täällä meni loma pysytellessä kaukana tietokoneesta. Aloin eilen jo lukemaan mitä teille kuuluu ja ihania vauvauutisia :) Jypylle, Nirppanalle, Haaveilijalle ja Mirdaville oikein paljon onnea pienokaisista :heart::heart::heart::heart: Mirdaville ja pikku...
  4. N

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Kiitos :) On tämä mieli jännä, kun vähän salaa toivoin tyttöä, mutta sitten kun ultraaja sanoi että poika on tulossa niin olo oli heti että tottakai :) En vaihtais vaikka olis mahdollista! neulatyyny ja nuppis *POKS 23* :heart:
  5. N

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervehdys sateen keskeltä :) Tervetuloa uusille minunkin puolesta! Ensimmäinen kesälomaviikko mennyt mukavasti koleassa säässä. Olen varmaan ainoa joka on tyytyväinen säähän. En tiedä johtuuko astmasta ja tästä raskaudesta vai mistä mutta jos lämpötila kohoaa yli 20 asteen niin minulta...
  6. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    mariella76, minun oli pakko tulla kommentoimaan, että älä heitä vielä kirvestä kaivoon hcg arvon suhteen. Minulla oli pp14 hcg 65! Ja täällä porskutaan jo 18+3 viikolla :) Tseppiä kaikille hoitoihin kovasti!
  7. N

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hei taas kaikille! Pitkästä aikaa pääsin koneen ääreen ja oli mahtavaa lukea hyvistä ultrakuulumisista! Vaikka ei tunnetakkaan kuin näiden kirjoitusten perusteella niin Dreamerillekin iso hali hyvistä tuloksista! Jännitin täällä taustalla ja pidin peukkuja :) Täälläkin nuppis vipeltää ja...
  8. N

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Aurinkoiset terveiset kaikille! Ihania ultrakuulumisia :) Maltan tuskin odottaa, että itsekin pääsen rakenneultraan heinäkuun alussa. Silloin toivottavasti mieskin pääsee mukaan, kun ressukka on ollut molemmilla kerroilla työmatkoilla kun olen ollut ultrassa. Olisi ihanaa, että hänkin pääsisi...
  9. N

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Huomenta kaikille! Täällä myös siitepöly kiusaa. Vielä olen yllättävän hyvin pärjännyt. Pahinta on tällä hetkellä kuivat sieraimet ja siihen neuvolasta neuvoivat ceridal öljyä käyttämään. Taitaa olla raskaana olevan ihmeaine nro 1 :) Mangu, kävin rasituksessa maanantaina ja torstaina...
  10. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Olen kyllä taustalla käynyt välillä lukemassa ja ollut hengessä mukana! Minut voi päivittää plussanneisiin. Alku oli tosiaan piiiiiiiinaavaa. Vasta np-ultran jälkeen olen uskaltanut huokaista ja alkaa uskoa, että raskaana ollaan. Itkuhan siellä utrassa tuli kun...
  11. N

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Aurinkoiset huomenet kaikille :) Josko minäkin uskaltautuisin tännekin kirjoittamaan. Plussauksesta on jo hetki kulunut. Alku ollut vaan vähän hermoja koettelevaa, mutta np-ultran jälkeen on alkanut pikkuhiljaa uskoa, että vauva on tulossa :) Seuloihinkin osallistuin ja tulokset oli ok...
  12. N

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heipsan! Dreamer, onnea tyttölupauksesta :heart: ja rauhallista mieltä odotukseen. ei vielä, oletko käynyt vielä joogassa? Minun tekisi mieli kans aloittaa, mutta en ole löytänyt vielä sopivaa paikkaa. Minulla on selkä reistaillut ja pelkäänkin kuinka se tämän raskauden kestää. Siksi olen...
  13. N

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Tervehdys pitkästä aikaa :) En ole saanut aikaiseksi kirjoittaa vaikka lukemassa olen käynyt usein. Pahoinvointi on ollut aika lamaavaa. Viikko sitten oli np-ultra ja veriseula. Jännitti niin sinne meno, että ihme kun en pyörtynyt. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja kieltämättä silmäkulma kostui...
  14. N

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Tervehdys kaikille! Minulla ollut pientä hiljaiseloa, kun pahaolo on tullut ystäväksi...toivottavasti ei ihan sielunkumppaniksi innostu! En ole kuin pari kertaa yökännyt, mutta jatkuva etoava olo, palelu ja väsymys. Mutta yritän olla näistä onnellinen :) Nyt on tosiaan viikko ultrasta...
  15. N

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Kiitokset onnitteluista :) Ihanaa kun on viikonloppu edessä...saa ottaa pari päivää rennosti! Väsyttää koko ajan ja paleltaa, mutta en valita, tätähän sitä on odotettu! neulatyyny.........38v.....14.11.?.......TYKS.............1.ultra 27.3.
  16. N

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Hei kaikille :) Sopiiko liittyä seuraan? Minä kanssa kirjoittelin tuolla lapsettomuuspuolella ja ensin ajattelin että odottelen ennenkuin siirryn tänne odottajien puolelle, mutta kaipa se on uskallettava alkaa uskoa tähän raskauteen :) Tosiaan viime tiistaina kävin ultrassa ja siellä pieni...
  17. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Kiitos teille kaikille tuesta mitä olen täältä saanut :flower::heart: Taidan varovasti siirtyä taustalle ja ihmettelemään tätä elon kulkua. Olen kyllä hengessä mukana ja toivon teille kaikille voimia hoitoihin! Aurinkoista kevättä ja niitä plussatuuuulia :heart:
  18. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kiitokset kaikille vielä kerran tuesta ja kaikesta :) Minä siirryn takavasemmalle ihmettelemään tätä elon kulkua. yrittäjä83, minä en saanut passissa ovista bongattua joten minä sain estradot laastarit tueksi. Aurinkosta kevättä kaikille ja plussatuulia :) :flower::heart:
  19. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Kiitos ihanat kanssasisaret :) Ei tätä meinaa vieläkään uskoa todeksi *nipistää*! Sintu, en tehnyt testiä ennen virallista testipäivää mikä oli 7.3. tai siis tein negan 3.3... Terhille onnea siirrosta ja tsemppiä piiiinaaviin päiviin :) Moto, kyllä se plussa on vielä mahdollinen! Älä...
  20. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heh..kirjoitettiin krisuli yhtäaikaa ja näköjään toinen pudonnut puusta ja toinen puulla päähän lyöty :) Tsemppiä!

Yhteistyössä