Hakutulokset

  1. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täällä olo enemmän kuin puulla päähän lyöty! Olin aamulla ultrassa ja kuulemma vastoin kaikkia odotuksia luontoäiti on ihmeen kehittänyt...pieni sydän sykki kovin :heart::heart: Välillä itkettää ja välillä naurattaa :) Nyt se piina tais vasta alkaakin, että jaksaako pikkuinen loppuun saakka...
  2. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Täällä olo enemmän kuin puulla päähän lyöty! Olin aamulla ultrassa ja kuulemma vastoin kaikkia odotuksia luontoäiti on ihmeen kehittänyt...pieni sydän sykki kovin :heart::heart: Välillä itkettää ja välillä naurattaa :) Nyt se piina tais vasta alkaakin, että jaksaako pikkuinen loppuun saakka...
  3. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Jenksula, pidän peukut ja varpaat pystyssä, että siellä raskaus etenee normaalisti! Tämän oman piiiiinailun aikana olen googlettanut netistä kaiken maailman alkutuhrut..vuodot jne. ja monella on ollut jopa kunnon vuoto ja silti raskaus edennyt. Toivottavasti pääset sinne hcg-mittaukseen! Minä...
  4. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Oli pakko tulla pikaisesti onnittelemaan ihanista uutisista :) Plussatuulet puhaltaa ja Kaiskin sai hyviä uutisia! :flower: Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille :)
  5. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    wishful, tsemppiä piinapäiviin :) Muistaakseni pp0 on siirtopäivä ja seuraavasta alkaa laskenta!
  6. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Katjuska :hug: Minä olen tyksissä ja minulla on ollut välikierto ennen passia. Olen ymmärtänyt, että se olisi suositeltavaa pitää. Lippo Lii, varovaiset onnittelut minultakin ja tarrasukkia kovasti :) Omaa napaa...kävin aamulla verikokeessa ja oli taas noussu, nyt yli 3000. Ensi viikolla...
  7. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Täällä taasen... Odottelu jatkuu! Lääkäri soitti äsken ja hCG oli noussut yli kolmen tuhannen. Eli ensi viikolla pitää mennä taas ultraan jos ei mitään tapahdu ennen sitä. Odottavan aika on pitkä *huokaus*
  8. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Aurinkoiset terveiset kaikille! Sintu oli kiva kuulla sinunkin kuulumisia :) Olenkin miettinyt monta kertaa, että mitä sinulle mahtaa kuulua! Tauko tekee välillä oikeesti hyvää. Olen omalta osalta huomannut, että hoidon ollessa päällä jotenkin on vaikea keskittyä muuhun elämään vaikka...
  9. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Moto76 toivotaan että kaikki menee nappiin ja huomenna pääset aloittamaan piinailun :) Kuulostaa ainakin todella lupaavalle! Höpsötin, ei ole tyhmiä kysymyksiä :) Ymmärsin lääkärin puheista ettei hän ainakaan usko että tämä tästä kehittyisi ja etenisi normaaliin raskauteen hcg arvot liian...
  10. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täällä edelleen odotellaan mitä tapahtuu. Tulin äsken sairaalasta. Tänään ultrattiin ja kohdusta löytyi 4mm raskauspussi. Eli onneksi oli kohdussa eikä ulkopuolella. Nyt vaan odotellaan, että vuoto alkaisi ja se tulisi itsekseen ulos. Jos ei vuotoa kuulu ensi keskiviikkoon mennessä niin sitten...

Yhteistyössä