Hakutulokset

  1. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Tsemppi Jenksulalle piiiiinaaviiin päiviin :) (.) No täällä seurataan edelleen tilannetta.Tänään ultrasivat ja 4mm halkaisijaltaan oleva raskauspussi oli onneksi kohdussa eikä ulkopuolella. Mutta nyt vaan odotellaan, että vuoto alkaisi ja pussukka tulisi ulos. Edelleenkään ei kipuja eikä...
  2. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    valoa, minulla oli siirtopäivä 22.2. eli kolme viikkoa sitten. Kohdunulkoista vahvasti epäillään ja itse pelkään eniten että, jos se on kohdunkaulalla. Minulla on kohdussa endoa ja myooma muutenkin...alkanut pelottaa että minun tuurilla koko kohtu viedään pois.
  3. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    helmi1, Hcg on niin alhainen, että syytä epäillä kohdunulkoista. Se meni jo ohi että voiko vielä olla kemiallinen...ilmeisesti ei. Minä olen koittanut etsiä epikriisiä leikkauksesta kun minulta on mielestäni poistettu molemmat munanjohtimet, joten kysymys kuuluu, että jos nuppis ei ole kohdussa...
  4. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Tällä hetkellä ei kipuja. Ehkä menkkamaista jomotusta. Iltaa kohden pientä pahoinvointia, palelua ja närästystä. Mutta muuten ok. Mulla siis eka veritesti oli viikko sitten keskiviikkona jolloin arvo oli itseasiassa 65. Niin tein raskaustestin edeltävänä lauantaina joka oli nega. Sanoin...
  5. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Terhi-76 :hug: Epätietoisuus jatkuu! Kävin tänään verikokeessa ja hcg oli 728. Edelleen kuulema alhainen arvo ja siksi epäillään kohdun ulkoista. Huomenna mentävä polille, kun alkavat tutkia mihin nuppis on pompannu. Ensin on ultra ja sitten varmaan vielä verikokeisiin uudestaan. Saas nähdä...
  6. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    HaaveissaToinen tsemppiä perjantain siirtoon :) Täällä epätietoisuus jatkuu. Kävin tänään uudestaan verikokeessa ja hcg 728. Huomenna mentävä polille tutkimuksiin, että mihin on nuppis pomppinu. Ensin on ultra ja sitten on varmaan vielä verikokeisiin.
  7. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    (.) Minulla huomenna uusi verikoe. Saas nähdä onko hcg laskenut. Kauhea närästys ollut pari päivää ja paha olo. Vattakin on turvoksissa kuin rantapallo..
  8. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Alma123:hug: Moto76 paranemista sinne! Hedelmöittyneiden määrä kuulostaa hyvälle. Toivottavasti kaikki lähtee jakautuun. Tsemppiä siirtoon! Ellenille kans voimia ja toivottavasti limis kasvaa! (.) Huomenna pitäisi mennä uuteen verikokeeseen. Saas nähdä onko hcg laskenut. Olo on ihan...
  9. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Voi kuinka ihana uutinen helmi1 :) ONNEA!!!! :heart: Peukkuja vielä kovin sintille!! Toivottavasti plussatuuli puhaltelee sinnekin :) Tervetuloa mukaan vaan meema! Tsemppiä hoitoon!
  10. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    En tosiaan tiedä onko eroja eri paikoilla. Minä olen hoidossa tyksissä eli julkisella ja joka kerta on suositeltu verikoe otettavaksi. Ja suosittelen mikäli mahdollisuus on! Esimerkkinä...minä tein kotitestin 3.3. pp10 lauantaina ja oli nega. Perjantaista asti olin tuhrutellut ja maanantaina...
  11. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    sintti -79:hug: Omaa napaa sen verran, että vaikka tilanne harmittaakin, niin olen kyllä tyytyväinen siitä että jotain kiinnittymisyritystä on sentään ollut. Kaksi ensimmäistä siirtoa ovat olleet tyylipuhtaita negoja. Tervetuloa uusille minunkin puolesta :) Ihanaa aurinko paistaa...
  12. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Terhi-76 ja Alma123 tiedän että syvissä vesissä nyt uidaan ja kaikki sanat kuulostaa latteilta tällä hetkellä, joten :hug: Kiitos Terhi-76 vinkistä tyksin puhelinrumbaan. Mulla on joka kerta verenpaineet katossa kun yritän sinne soittaa!
  13. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Huomenta kaikille ja oikein mukavaa viikonloppua! Tervetuloa uusille :) minena, onnistumistarinat ovat aina ihania kuulla :) Niistä saa itsekin uskoa näiden hoitojen keskellä. Onnea ja ihanaa raskausaikaa! Tsemppiä piinailijoille ++++++++:whistle: (.) Minä kävin keskiviikkona...
  14. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Huomenta ja mukavaa viikonloppua kaikille! Teinpä piruuttani testin tänä aamuna...no minun tuurilla sen kerran kun olisi parempi ettei viivaa tulisi niin pitelimpä kädessäni ensimmäistä kertaa eläessäni "positiivista raskaustestiä" ja ei ollut mikään haamuviiva! Voi elämä! Ja tästä pitäisi...
  15. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Alma123, toivottavasti vuoto pysyy pois ja ensiviikolla on arvot noussu! Sinulla on vielä hyvä mahdollisuus onnistua. Minulla on eri tilanne kun vuoto alkoi jo ennen testiä ja on ollut runsasta.
  16. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Tervetuloa minunkin puolesta Josko sittenkin? :) Alma123, onko vuoto alkanut? Minä tosiaan kävin verikokeessa keskiviikkona. Keskiviikon puhelinaika oli peruttu. Torstaina yritin tunnin mutten päässyt läpi. Tänään pääsin soittamaan vähän ennen puhelinajan päättymistä ja ketään ei...
  17. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Kiitos tuesta ja haleista :) Varmaan torstaina olen viisaampi jatkosta. Toivottavasti Höpsötinkin pääset pian piinailemaan :)
  18. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Voi mä oon niiiiiiiin hengessä mukana Terhi-76 ja Alma123!!! Toivon todella että ne viivat vahvistuu...ja vahvistuuhan ne :) Tsemppiä kans Höpsöttimelle...toivottavasti hyviä uutisia myös teille! Minä vuodan täällä kuin seula *huokaus*..... Huomenna menen kuitenkin veritestiin. Haluavat...
  19. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Minulla alkoi vuoto tänään eli uutta yritystä kohden. Onneksi pakkasessa on neljä olkea odottamassa...pitää vaan toivoa, että selviää sulatuksesta. Olen julkisella hoidoissa ja ainakin täällä tyksissä pitää olla välikierto ennenkuin pääsee passiin. Tsemppiä muille piinailijoille. Sovitaan...
  20. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kyllä se vaan taas niin kävi, että täällä alkoi vuoto tänään. Perjantaista asti tuhrutteli ja ajattelin että kyl se tästä vielä. Eilen sorruin tekemään testin ja nega tuli...okei keskiviikkona virallinen testipäivä, mutta kyllä tämän aamun vuoto karisti loput haaveet. Ei auta..toivottavasti...

Yhteistyössä