Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Täytyy toivoa että se hcg arvo nousee speed-vaihteella tässä vkl. yli ja Tiistaina se on jo satasia:) Pakko uskoa! Ei mitään menkkaoireita ja aion jatkaa lugeja vaikka sanottiinkin että olisin voinut lopettaa ne tänään.Jos ne yhtään auttaa tiistaihin asti, niin aion kans käyttää. Tiistaina jos hcg arvo on laskenut sitten on sama jo lopettaa. Jännitän täällä myös Terhi-76 puolesta....!!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja Terhi-76
Tervetuloa minunkin puolesta Josko sittenkin? :)

Alma123, onko vuoto alkanut?

Minä tosiaan kävin verikokeessa keskiviikkona. Keskiviikon puhelinaika oli peruttu. Torstaina yritin tunnin mutten päässyt läpi. Tänään pääsin soittamaan vähän ennen puhelinajan päättymistä ja ketään ei vastannut. No soitin osastonhoitajalle ja jätin soittopyynnön. Äsken soittivat että arvo oli 68 ja koska vuodan kuin seula niin ensiviikon keskiviikkona uuteen verikokeeseen ja toivotaan että sitten olisi nolla.

No pakko kai se on "toivottava". Siis ymmärsin etten ole raskaana, mutta jotain on yrittänyt tarttua ja hoitajan mukaan toivotaan että vuoto tuo kaiken pois ettei tarvitse erillistä toimenpidettä.

Vähän on pöllähtänyt olo. Toisaalta yritän repiä positiivisuutta, että nyt sentään jo mittari värähti mitä ei ole tapahtunut aiemmin!!!! Pitää vaan jaksaa toivoa, että vielä joskus joku pysyy mukana loppuun saakka.

Höpsötin :hug: Tiedän niin tuon maholehmäolotilan...mutta ei märehditä vielä eihän :)

Moto76, minulla myös endo tekee tuhoja ja sen takia vasen munasarja on poistettu kokonaan. Niin ja painoa on hoitojen aikana tullut 8 kg:a lisää....nyt kai koitettava ottaa itseä jotenkin niskasta kiinni ennen seuraavaa passia ja yritettävä saada edes pari kiloa pois...helpommin sanottu kuin tehty!
Tsemppiä ensiviikon punktioon!
 
Ei ole alkanut menkat, ainakaan vielä. Ne sanoi että voi nousta toi Hcg, tai sitten se laskee ja alkaa vuoto. Mutta ei mitään oireita että alkaisi. Mutta Tosiaan tiistaina uus verikoe. Voimia kaikille ja hyvää viikonkoppua kuitenkin!!
 
Neulatyyny, olipas sulla korkea arvo vuodosta huolimatta :O!
Mä muuten soitan puhelinajalla aina keskuksen jonotuksen kautta, niin aina oon päässy lopulta läpi...

Täällä tilanne on aivan selvä, tein vielä yhden r-testin ja nyt oli niin nega kuin ikinä voi olla, joten en enää käytä lugeja. Olo on juuri niin tukala kun menkat on muutaman päivän myöhässä. Mielenkiinnolla odotan onko hcg vielä ollut koholla. Maanantaina sitten selviää jatkot.

Hyvää viikonloppua ja tsempit kaikille tasapuolisesti :heart:! Mun viikonloppu kuluu töiden merkeissä...
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ja mukavaa viikonloppua kaikille!

Teinpä piruuttani testin tänä aamuna...no minun tuurilla sen kerran kun olisi parempi ettei viivaa tulisi niin pitelimpä kädessäni ensimmäistä kertaa eläessäni "positiivista raskaustestiä" ja ei ollut mikään haamuviiva! Voi elämä! Ja tästä pitäisi seuraavaksi lähteä libressekauppaan! En tiedä pitäiskö itkee vai nauraa!?!
 
Mielenkiintoista, neulatyyny!:popcorn: Tuotahan voisi jännäillä, onhan ne jotkut olleet raskaana selkeiden kuukautistenkin jälkeen :O Outo tilanne. Ainakin lähelle olet päässyt.

Itse olen nyt syönyt viisi päivää Clomeja ja olo on ihan p*rseestä. Väsyttää, hiottaa, kiukuttaa, masentaa, pää kipee, alavatsa juilii. Parina eka päivänä ei ollu mitään oireita. Ens perjantaina todennäkösesti on se inssi, jos kohilleen sattuu.
 
Hyvää viikonloppua vaan kaikille, Neulatyyny, Terhi-76, Höpsötin ja muut kamut!

Ihan kiva, sanoivat että Luget voi lopettaa pp14, söin vielä perjantain ja tein veilä Clear bluen testin, siinä sanottiin että raskaana 1-2vko. No niin mutta menkat alkaa just nyt, pp 16 siis menossa...kivuista päätellen ja lievää vuotoa on. Olen tullut siihen tulokseen, että Hcg voi olla koholla vaikka kuukautiset alkaa, eikä raskaus tule jatkumaan. Pientä yritystäon ollut ja siksi kestää aikansa ennenkuin lukemat laskee.


Voihan tää hirrrrveeeeeeee masennus ja epätietoisuus, pystyisipä laittamaan asian vaan taka-alalle ja ja ja porskuttaa eteenpäin, vaan kun ei!!
 
Viimeksi muokattu:
Terhi-76 ja Alma123 tiedän että syvissä vesissä nyt uidaan ja kaikki sanat kuulostaa latteilta tällä hetkellä, joten :hug:

Kiitos Terhi-76 vinkistä tyksin puhelinrumbaan. Mulla on joka kerta verenpaineet katossa kun yritän sinne soittaa!
 
Hei, mitäs tänne kuuluu ?
:hug: kaikille sitä tarvitseville.
Tsemppiä teille kaikille. :)

Ei miun tilanteeseen pahemmin uutta, tämän kuun lopulla lääkäri soitaa verikokeiden
tuloksista, toukokuussa vasta pääsen magneettikuvaukseen ja toukokuun lopulla on
lääkärin tapaaminen kyssissä.

Lääkitys aloitettu diabeetekseen ja korkeaan verenpaineeseen, verenpaine onkin jo hyvällä
tasolla mutta aamusokerit on vielläkin korkealla.

Ainakin maitohormooni on koholla ja että jos miulla aivolisäkkeen kasvain, niin muukin
hormooni voisi olla koholla, miulle jäi vähän epäselväksi miten nuo hormoonit vaikeuttaa
raskaaksi tuloa, kun lääkärissä käsiteltiin vain diabetestä ja verenpainetta.

No tässä oottelen vaan menkkojen alkamista, nyt jo kp 30 yleensä kierto on 21- 27
päivää, joskus 28 pv ja oireita menkkojen alkamisesta on, mutta vuotoa ei vaan tule. :(

Plääh, pitkä aika tässä ootella, tuntuu ettei mikään edisty, ei lapsettomuustutkimukset
eikä toiveet omasta vauvasta.
 
No onpas ankeat tunnelmat täällä!

Mutta sittenhän sovin fiiliksieni kanssa tänne oikein hyvin.
Taas tuli ultrassa käytyä. Limakalvo on olematon. Nyt se ehdotti jo jotakin ranskalaista klinikkaa, missä limakalvoa kasvatetaan keinotekoisesti labrassa ja tuikataan sitten H-hetkellä sinne minne kuuluukin.
Ja joku kollega oli käynyt konferenssissä, missä oltiin ehdotettu "kevyttä kaavintaa" stimuloimaan limiksen kasvua.
Että jos multa kysytään niin todellakin Syvissä vesissä mennään. Aikamoista olla "se kaikista vaikein tapaus ikinä". Eikä jotenkin mukavalle tuntunut nähdä papereissa "Female factor only".

Odotin koko ajan, että se sanoo, että hoitoja on turha jatkaa. Siinä menisi edes se pieni toivo. Tosin se sanoi, että siirtoa hän ei tee jollei jotakin keksitä. Verenkierto ei ole ongelma, vaan se ei kertakaikkiaan vaan suostu kasvamaan vaikka mitä hormoneja tuikkaisi minne.

Vitutuksen määrä on aikamoinen. Samaan aikaan kaksi ystävää ilmoitti olevansa raskaana ja toinen heistä aikoo tehdä abortin. Että sillä tavalla.

Itkua vääntäessä...
 
Voi Ellenni :hug:Olipas sinulla ikävä käynti. Aika sanattomaksi vetää. Mutta jos jotain positiivista, niin ei sanottu, että hoidot oli sitten tässä. Onko tuo ranskalainen klinikka kuinka realistinen vaihtoehto? Mitkä olisivat sen kustannukset, eli voisiko limalalvon kasvattamisen siellä toteuttaa? Kuinka pitkän ajan se vaatii? Isoja kysymyksiä sinulla mietittävänä. Voimia!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellenni
Ellenni Kuulostaa aika hankalalta tuo tilanteenne! Onneksi lääkärillä oli vielä ehdottaa esim. kaavintaa. Toisaalta on hyvä, että syy löydettiin. Luulisi, että limakalvon saisi jotenkin fiksattua. Koitahan jaksella-
ON Punktio oli eilen ja aika heikossa hapessa olen vieläkin. Vieläkin on varmaan nukutuslääkkeitä veressä. Eilinen meni klinikalla maatessa ja oksennellessa. Nyt vatsa on sairaan kipeä, ylhäällä ei pysty olemaan onneksi on sairasloma vielä huomisen. 12 solua, joista 11 kypsiä, joista 10 hedelmöittynyt. Nyt sitten koitetaan pitkää viljelyä eli jos alkiot selviytyy niin siirto perjantaina. Torstaina lupasivat soitella väliaikatietoja. Huomenna pakastavat jo osan, jos kaikki ovat selviytyneet. Aika piinapäiviä nämäkin nyt.
 
No niin,on se tämäkin nähty, sain olla "raskaana" melkein viikon....Tänään verikokeessa Hcg- laskenut takasin nega lukemiin. Eli nytten katse tulevaisuuteen ja ensi kierrosta PAS. Jos yhtään annan tunteille vallan, alan pillittää ja mitä hyötyä siitä on, ei ketään kiinnosta...näin tää vaan menee, pahalta tuntuu mutta hyväksyttävä tosiseikat.
Tsemppiä teille muille kuitenkin, hope all goes well someday!!
 
Alma123:hug:

Moto76 paranemista sinne! Hedelmöittyneiden määrä kuulostaa hyvälle. Toivottavasti kaikki lähtee jakautuun. Tsemppiä siirtoon!

Ellenille kans voimia ja toivottavasti limis kasvaa!

(.) Huomenna pitäisi mennä uuteen verikokeeseen. Saas nähdä onko hcg laskenut. Olo on ihan turvonnut, närästää ja pahaolo kokoajan ja v ä s y t t ä ä ....
 
Almalle :hug: .... samoissa olotiloissa mennään...

Neulatyyny, kuulostaa kyl vahvoilta raskausoireilta!!

Moto76 onnittelut hyvästä saaliista ja paranemisia!

Sain tänään vasta viime perjantain hcg-vastauksen, joka oli täysin negatiivinen. No, parin viikon päästä sitten viimeisten pakkasalkioiden siirtoyritys. Onpa sitten nopeammin ohitse ja saa olla syksyyn asti rauhassa hoitojen suhteen. Usko hoitojen onnistumiseen on täysin nollassa.

Eli Sintu päivitätkö mulle 2.icsin 2.pas maaliskuu, kiitos.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Kaikille naisille tasapuolisesti :hug: :heart: Teistä aika moni on ollut ainakin vähän raskaana, neulatyyny saattaa olla vieläkin :confused:, toivottavasti olisi tämmöinen ihmeraskaus menkoista huolimatta, kun niitäkin on tapahtunut. Mutta kyllähän kunnon vuoto on huolestuttavaa. Hyvä että tänään selviää, mikä on tilanne.

Alma123 onneksi pääset seuraavaan kiertoon PAS:iin sittenkin :) Muistaakseni puhuit, ettei ole ehkä taloudellisesti mahdollista. Kun nyt oli noin lähellä, niin ehkä seuraavalla kerralla ottaisi kunnolla kiinni.

Minä tikuttelen ovista. Mulla on halpis pregcheck testejä ja mulla on ollut vaikeuksia tulkita millon se viiva on justiin oikean vahvuinen. : / aamulla testiviiva oli vielä hieman haaleempi. Jos huomenna olis varma plussa, niin sitten mentäisiin perjantaina siihen inssiin.:rolleyes:
 
Neulatyyny, mikä oli verikoevastaus??

Höpsötin, mulla on ollu käytössä noi samat ovistestit ja yllätyin viimeksi kun näytti selvää plussaa, mut Clearbluen digitaalinen vielä ei löytänyt lh-huippua. Luotin sitten siihen ja vasta seuraavana aamuna näytti Cb plussaa. Ja silloin tohon halpistestiin myös tuli ihan salamana samanvahvuiset viivat. Ton episodin jälkeen ajattelin luottaa vain tohon digitaaliseen. Mutta kun on niin kallis, niin testailen halvemmilla ensin ja kun alkaa näyttää että ovis on lähellä niin käytän myös sitä. =) Tulipas sepustus...
 
Terhi-76 :hug:

Epätietoisuus jatkuu! Kävin tänään verikokeessa ja hcg oli 728. Edelleen kuulema alhainen arvo ja siksi epäillään kohdun ulkoista. Huomenna mentävä polille, kun alkavat tutkia mihin nuppis on pompannu. Ensin on ultra ja sitten varmaan vielä verikokeisiin uudestaan. Saas nähdä saako ensiyönä nukuttua?!
 
Voi hyvänen aika, ilmankos sulla on ollut raskausoireita! Toivottavasti huomenna saadaan selville mistä on kysymys. Onko sulla ollut kipuja?

Tästä sun esimerkistä muuten näkee, kuinka tärkeä toi veritesti on! Että vaikka on ollut runsas vuoto niin silti voi käydä näin.
 
Viimeksi muokattu:
Tällä hetkellä ei kipuja. Ehkä menkkamaista jomotusta. Iltaa kohden pientä pahoinvointia, palelua ja närästystä. Mutta muuten ok.

Mulla siis eka veritesti oli viikko sitten keskiviikkona jolloin arvo oli itseasiassa 65. Niin tein raskaustestin edeltävänä lauantaina joka oli nega. Sanoin siitä tänään hoitajalle niin hän sanoi, ettei kotitestiä kannata tehdä kuin aikaisintaan päivää ennen määrättyä testipäivää. Eli jatkossa pitää koittaa malttaa mielensä testauksen suhteen ;)
 
ON Täällä ollaan vieläkin saikulla. Munasarjat sattuivat niin vietävästi eilen, että oli pakko soittaa kilinikalle. Punktiopäivänä hoitaja käski ottaa ainoastaan panadolia ei lainkaan buranaa. No eilen sain uudet ohjeet ota ihmeessä lisäksi vielä 800 g buranaa 3 krt päivässä! Olo alkaa vasta tänään vähän helpottamaan. Odotan kuumeisesti soittoa klinikalta pääsemmekö huomenna siirtoon. Tarkoituksena olisi pitkä viljely.
Neulatyyny toivottavasti asiasi selkiintyy! Kukapa meistä pystyy olemaan testailematta ennen määräpäivää :)
Terhi mukavaa , että pääsette heti passiin.
 
Taas on tarinaa tullu pilvin pimein. Nyt laiskotuttaa niin ettei jaks kaikkia plärätä läpi, mutta ne totutut :hug: sitä tarvitseville ja kaikille tietty peukkuja ja tarroja sun muita :)

Tylysti nyt vaan ).(
ensin mulle voi päivittää 1.ICSI:n 2.PAS
Siirto tehtiin siis tiistaina. Nyt siis PP2 (huimaa) Kyytiin saatiin 2 kaveria. Mikä oli todellinen ylläri. Siirto aamuna oli tosi paskat fiilikset. Odottelin koko aamun soittoo, itseasiassa koko yön :LOL: Edelliskerralla soittivat jo hyvissä ajoin muistaakseni ysin maissa. Nyt ei ollu kuulunu mitään vielä kympiltäkään. Mihellekin tuumasin että eiä tarvii mennä mennä kun ei mitään oo kuulunu. Soittelin puol ykstoista sit ite ja ylläri oli mahtava siirtoon päästään :heart: Siirtoon mennessä ihmetys oli vielä suurempi kun kerrottiin molempien selvinneen :eek: Mieskin sano, että oli aika tukalat paikat hillitä ittensä kun oli niin ilonen :LOL:
Niin sit lähdettiin kahden kyytiäisen kans onnellisesti kotiin ja nyt on sit paska siilikset kun tämähän menee puihin niinkun viime kerrallakin. Nythän (PP2) pitäis olla jo roppakaupalla oireita ja mahan kasvaa :LOL: Jotenki on vaan vielä enemmän 'ei onnistunu'-olo kun edelliskerralla.
Kun edes muistan viime kerralta millon se ainoo ja ensimmäinen oire ilmaantu mutta kun ei muista. nyt sit on kokoajan kauheeta tissien räpellystä, kipeytykää nyt :LOL:

T.Mulle heti kaikki ja nyt välittömästi:ashamed:
 
Tsemppi Jenksulalle piiiiinaaviiin päiviin :)

(.) No täällä seurataan edelleen tilannetta.Tänään ultrasivat ja 4mm halkaisijaltaan oleva raskauspussi oli onneksi kohdussa eikä ulkopuolella. Mutta nyt vaan odotellaan, että vuoto alkaisi ja pussukka tulisi ulos. Edelleenkään ei kipuja eikä vuotoa, mutta kun/jos tulee niin heti yhteyttä sairaalaan. Mikäli nyt ei viikon aikana mitään tapahdu niin ensi keskiviikkona uudelleen verikokeeseen.
 

Yhteistyössä