Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Hei, onko kukaan tehnyt ite imetystyynyä tai/ja kantoliinaa? Mä ajattelin, että kokeilisin tehdä. Eli jos on hyviä ohjeita niin otan mielelläni vastaan =) Lähinnä trikooliinaa ajattelin.. kun ei kai se kovin vaikee voi olla tehdä.
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta täältäkin! Sain nukuttua tänään ihmeellisen myöhään, kun heräsin vasta 8:30! Ihana yö oli nukkua, kun satoi vettä. Eli ei ollut kuuma. Ja sateen ropina on jotenkin tosi rauhoittavaa. Ja ihan kivaa vaihtelua, että nyttekin sataa. Raikastuu tuo ulkoilma jne. Mandy ja BB tsempit...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    pekunalle Nätti masu =) Kävin ostamassa sitä Ainun PureLan nännirasvaa ja liivinsuojuksia. Alkaa pikkuhiljaa olla kasassa kaikki tarvittava. Sairaalakassia en oo vielä(kään) saanut aikaseksi kasata. Kuinka monet imetysliivit ootte ostanut/ ostatte? Mulla on tällä hetkellä kuudet ostettuna...
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    unikuu108 Heh, aika hassua :D Se on muuten jännä että unissa saattaa olla mitä ihmeellisempiä juttuja.. Itekin joskus näin unta että synnytin 5 kissanpentua :laugh: Synnytin ne vielä sillee seisovilleen ja ne vaan ihmeellisesti valui musta ulos.. Onnea poksuville =) outiko 36+6
  5. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Mymmelille suuret onnentoivotukset pikkuisesta :flower: nöttiäinen Täälläkin pidetään peukkuja, että pian taas pääsisit masua kasvattamaan =) Outiko 36+6
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Vois kyllä ehkäpä kokeilla tollasta öljyä, jos ei oo kauheen kallista. Jos se vaan vähänkin estää sitä ettei haarat repee synnytyksessä, niin oon kyllä ilomielin valmis kokeileen :D Mahaa en oo rasvaillut enää aikoihin, mutta pitäs varmaan, kun monellehan tulee ne raskausarvet vasta ihan...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mandy81 Saako tuota öljyä apteekista vai mistä? Tollasta vois kyllä kokeilla..onko kellään kokemuksia onko mitään apua vai onko ihan turhaa pistää rahansa tuohon? Outiko 36+5
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mullekin tulee Vauva-lehti, niinkun jo aiemmin kirjoitin ja tykkään kyllä kovasti. Vauva lehdessä on odottajalle ja pienen vauvan vanhemmillem un mielestä enempi luettavaa kun esim. Kaks plussassa. Mulla on ollut koko päivän sitte pohje ihan hemmetin kipee sen aamuisen suonenvedon takia. En...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    kikka89 Miehesi kuulostaa suoraan sanoen tosi lapselliselta. Mun mielestä parisuhteessa pitää aina kysyä ja huomioida toisen osapuolen mielipide. Ja ilmeisesti ne miehesi kaverit on samanlaisia, kun eivät ymmärrä sitä, että tottakai perhe muuttaa asioita. Viimeistään sitten, kun vauva syntyy...
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    muratti88 Meillä palkanlaskenta ilmoitti suoraan Kelalle ne mun palkkatiedot. Niin se menee kaikista "kivuttomammin". Ja päätöksen olen saanut asiasta jo joskus kuukaus sitten :) Hitsit, mä en oo jaksanut syödä tänään mitään. *huoh* muutenkin jotenkin kauheen laiska olo. Onneksi mun...

Yhteistyössä