Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mäkään en kyllä usko noihin poika/tyttö-mahoihin, sykkeisiin yms. Mulle on ihmiset veikkailleet mahan perusteella molempia ja niinkun mieskin on sanonut, niin 50% todennäkösyydellä osuvatkin oikeaan :laugh: Mulla on keskiviikkona taas neuvola, käyn nyt jo viikon välein siellä. Saa nähdä...
  2. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju: Juu, kerro sitten heti =) Mulla tuskin kovin pian on lähtö edessä, kun on vielä se parisen viikkoa laskettuun aikaan. Mä oonkin jo henkisesti valmistautunut, että menee kuitenkin elokuun puolelle ennenku pääsen tosi toimiin :D Mutta toivotaan, että sulla jo pian tulis lähtö...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Luettu pääpiirteittäin kaikki :D Tällei kun ei oo kokoaikaa koneella, niin tuntuu että tekstiä kerkee tulla kauheesti. Kotona sitten taas pystyn seuraan aktiivisemmin. Mandylle onnea täysiaikaisuudesta =) Täällä on kokeiltu 3 S:n menetelmää siten että se siivous jätetty pois. Kuka nyt...
  4. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Ai jaa, no voi hitsit. Mulla oli vaan jotenkin vahva tunne, että oot lähtenyt viikonlopun aikana synnyttään :) Hyvää hääpäivää muuten :flower: Täälläkin närästää kovasti, että saa nähdä tuleeko vauvalle sitten millanen hiuspehko :D outiko 37+4
  5. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Onkohan kukkaiskeiju jo päässyt tosi toimiin, kun hänellähän huomenna LA eikä oo täällä näkynyt? Jännään täällä, joten kertokaahan jos kuulette jotain =) outiko 37+4
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta! Tänään nukuinkin sitten tosi pitkään, herättiin miehen kaa vasta kymmeneltä. Johtunee siitä, kun oltiin yöllä vähän menossa. Parissa baarissa käytiin ja herätin taas kummastusta joissakin, kun kerroin että mulla vähän yli pari vkoa lasketutun aikaan. Jotkut oli ihan hämmentyneitä...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Onko kellään tietoa tai peräti kokemusta, että jos synnytys käynnistyy vieraalla paikkakunnalla ja joutuu soittamaan ambulanssin, niin suostuukohan ne kuljettamaan oman paikkakunnan sairaalaan, jos matka ei huomattavasti poikkea siitä, mikä olis siihen sairaalaan minne normaalisti siltä alueelta...
  8. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    lara79 Onnea vielä paljon! Teillä ollut sitten melko nopea synnytys. Voinkun itelläkin olisi nopea ja sellanen "kokoajan etenevä" synntys, mutta luulen, että turha ensiodottajan ees toivoa sellasta. Varmaan pakerran pari päivää muksua maailmaan :D Mua on alkanut hirvittään, et miten iso...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    sissihullu82 Onnea synttäreiden johdosta :flower: Meillä mies tänään aamulla surkutteli, kun on kuulema jäänyt niin vähälle huomiolle viime aikoina. Sanoi että mä oon nykysin ihan vaan "vauva vauva vauva" enkä ollenkaan sitä huomio. Voi toista. Mutta varmasti ihan oikeassa on. Oon kyllä...
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    chick-82 Onnea paljon! Sinä taisit olla meistä heinäkuisista eka joka poksahti :flower: Citilda Kuvasi näyttää oikein näteiltä ja masu myöskin :heart: Älä sie ressaa kertyneistä kiloista, sitten kun pikkunen syntyy niin imettäessä kilot karisee ja muutenkin kun kantaa vauvaa, työntää...
  11. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    bb Ei kannatakaan varmaan istua koneella yhtään enempää kun on "pakko". Mullakin on ollut aivoissa kaikenlaista häikkää, minkä takia mulla on se epilepsialääkityskin, niin sillon ainakin neurologisella sanottiin, että näytön tuijottaminen ei tee pidemmän päälle hyvää. Lepäile ja ota rennosta...
  12. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Jotenkin hassua lueskella, että jotkut teistä jo odottaa, että alkais jo viikko 37, että pääsis pian synnyttämään. Musta taasen tuntuu, että en haluais vielä pariin viikkoon synnyttää :D Kävin kirpparilla ja löysin imetystyynyn 2 eurolla! Vähän hienoa, ei tarvi nyt ite ruveta sitä tekemään =)...
  13. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    No niin, nyt on sitten neuvolassakin käyty. Tässä lyhyesti kuulumisia: RVk 37+2 Painon muutos/vko: 389g RR:128/84 (eli laskenut) U-prot. : + (edelleen..) U-Gluk. : - B-Hb: 120 ( rautaa pitää syödä edelleen..) Kohdunpohjan korkeus: 36cm Sydämen syke: +135 Liikkeet: ++ Niin ja...
  14. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    bb Todella kurjalta kuulostaa tuo tilanne, ja pelottavalta. Raskaushan ilmeisesti lisää riskiä saada tuollanen verenkiertohäiriö. Ainakin olen muillakin kuullut olevan vastaavaa...mutta tsemppiä paljon :hug: Mä lähden kohta neuvolaan ja illalla sitten miehen porukoille taas. Ihanaa, kun...
  15. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    kikka89: Mulla vähän sama, mutta meidän sairaalassa ei voi saadakaan ilokaasua, joten ei tarvi murhetia siitäkään :D Mun pitää huomenna neuvolassa kysyä, että uskallanko vielä huoleti lähteä reissuun viikonlopuksi/ ensi viikoksi. Ei me siis lähdettäs kovin kauaksi ( max 100km päähän kotoa)...
  16. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Onnea lara79 :hug: Minä kävin tänään taas äippäpolilla, kun tahtovat seurailla noita verenpaineita ja proteiineja. Verenpaine oli laskenut, wu-huu ja proteiinitkin oli vaan vähän koholla. Lääkäri kyllä sano että heti pitää lähtee sinne, jos tulee jotain raskausmyrkytykseen viittaavia...
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Moikka! Mandy81: Äitiyspakkauksessahan tuli ainakin parit puolipotkarit..mutta ne on kyl sen verran käteviä esim. bodyn kanssa että kandeehan niitä ostaakin :) Tulin justiin äippäpolilta, viimeksi viikko sitten kävin. Kaikki oli ok ( siis lähinnähän ne seurailee verenpainetta/protskuja)...
  18. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Kimalle84 Joo, mullaki toi kotiintulo-body on sellanen kietasumallinen ja muutenkin oon ostanut noita kietasubodyja ja paitoja jonkin verran. Suurin osa kyllä ihan tavallisia..
  19. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huh, kävin pikkusiskon kanssa kaupungilla alemyynneissä ja sitten kirjastossa. Olipa aika rankka reissu, kun pyörällä oltiin ja ostoskasseja kertyi seittemän :/ Kirjastosta löytyi kauheesti kivaa luettavaa, esim. kantoliinoista, imetyksestä, synnytyksestä, raskauden jälkeisestä masennuksesta...
  20. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    unikuu108 Niin mä vähän tuossa rupesin ajattelemaankin, että kangasta tarviis kuitenkin sen verran paljon, että voi tulla halvemmaksi ostaa käytettynä tai jopa uutena. Seuraava kysymys kuuluukin sitten, että onko kokemuksia Kimperin liinoista? Täällä Jkl:ssä kun ois toi Kimperi, niin sieltä...

Yhteistyössä