Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    wannabemammylle täältäkin suurensuuret osanotot :hug: :heart: Elämä on niin epäreilu :'( :'( Nukkumisasennosta Mä nukun yleensä kyljelläni, mutta oon monesti aamulla herännyt niin että nukun selälläni..en oo ajatellutkaan että se vois olla vaarallista :/ Eilen oltiin miehen kaa...
  2. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    pusukalatar Oli mukava lukea sun synnytyskertomus :) Toivottavasti pääsis itekin pian tositoimiin =) outiko 38+3
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    heitu Aivan ihana pikkumies teillä :) Kävin ihastelemassa kuvia :heart:
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    iinaZ Tulehan sitten kertomaan, mitä tohtori sanoi :) Mä sain sitten viime yönä puol neljältä unta ja heräsin viideltä :kieh: Sitten väkisin koitin nukkua ja sainkin nukuttua melkein kaheksaan. En tiedä valmistautuuko elimistö jotenkin tulevaan jo. Kohta ei enää nukuta öisin :D Miehen...
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Minäkin hain tuon FB ryhmän jäsenyyttä, vaikka oikeestaanhan mä kyllä kuuluisinkin heinäkuisiin, mutta koska nyt olen täälläkin elokuisissa niin samahan se on :) Ja eihän sitä tiiä jos vauva syntyykin vasta elokuun puolella :) Hitsit, kun en saa unta ja vauva myllertää kovasti ja supistelee...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Joo..siirrytään sitten pikkuhiljaa vauvaantuneiden puolelle, kunhan tässä aletaan poksua :D Ja tosiaan jos joku on innokas perustaan ryhmää facebookkiin niin sinnekkin kyllä mieluusti liityn. Mä oon vaan ite niin surkee ylläpitäjä etten viiti mitään ikinä perustaa :ashamed: Sain sitten...
  7. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Täälläkin odotellaan pusukalattaren synnytyskertomusta :) Onnea vielä teille kovasti! Eiköhän se kukkaiskeijukin kohta jo tuu tänne kertomaan omasta synnytyksestä :) Saas nähdä törmääkö meistä kukaan synnärillä :D outiko 38+1
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mandy81: Toivottavasti jotkut kuitenkin jaksaa kirjoitella sitten vielä synnytyksen jälkeenkin. Mulle itselleni on meinaan ainakin tosi tärkeitä tämmöset paikat missä saa purkautua ja jakaa ajatuksia. Varsinkin kun omasta ystäväpiiristä ei löydy mammoja :D Niin ja uskon että sitten kun mies...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Citilda Voi hel*vetti, että mua pistää vihaksi teidän puolesta! Siis lääkäriltä ensinnäkin todella törkeetä käytöstä ja muutenkin.. Niitten kuvien perusteella mitä oon nähnyt, niin et todellakaan oo mikään läski! Ja ihmiset on niin erilaisia, toisille raskaus tuo kiloja enempi kun toiselle ja...
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    heitu Onnea paljon :heart: Mukava, että synnytys sujunut hyvin =) Mulla on ollut tänään kyllä kunnon "kalsari-päivä". En oo vieläkään saanut päivävaatteita päälle :D Ollaan miehen kaa vaan oltu sisällä tekemättä juuri mitään. Tai no siis oon mä pyykkiä pessyt nyt 3 koneellista ja vähän...
  11. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta! Oli kyllä tosi katkonainen yö mulla, kun mies sitten päätti kävellä unissaan :D Joskus kun se juo kaljaa tms. vähän enempi niin yleensä sitten lähtee seuraavana yönä käveleen unissaan. Nyt se erehtyi vessasta ja meni keittiöön, mut onneks ehdin hätiin ajoissa. Sitten se muutenkin...
  12. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    unikuu108 Kyllä se siitä ( voisko latteempaa sanontaa enää olla..) Mullekkin tuli yks ilta ihan kauhee masennuskohtaus, tuntui että ei musta oo mihinkään, vähiten äidiksi ja muutenkin tuli vaan kauhee pakokauhu kaikesta. Mä toivon, että se on ihan normaalia ja kuuluu asiaan. Koska taas tänään...
  13. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju on saanut tyttövauvan tänään :) Vaikka poikahan sen piti olla ;) Onnea tätäkin kautta kovasti :heart:
  14. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    aurora81 Aivan ihastuttavia noi teidän hankinnat..värit niin pirteitä, että kyllä vauvan kelpaa :) Onko toi vauvan haalari mistä ostettu? Siis toi missä on noi korvat? Ja samoin Anna333 Ihana sänky Niin ja ihania masukuvia taas :heart: Mulla oli muuten tänään neuvolakin, mutta siellä...
  15. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Nyt pääsin vihdoin omalle koneelle, kun ollaan tosiaan oltu anoppilassa monta yötä ja tänään tultiin sieltä kotiin. Tekstiä tullut sen verran paljon, että luen kaikki ajatuksen kanssa kohta ja kommentoin sitten. Nyt vaan kiukustuttaa niin pakko purkaa jonnekkin :kieh: Oltiin tuossa...
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    En oo lähtenyt, harmi vaan :( Kirjoitan myöhemmin lisää, kun oon kotona :) outiko 38+0 poks!
  17. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Mie oon täällä, ei toivokaan vielä että oisin päässyt synnytään :D Mutta kukkaiskeijulla saattaa olla jo täysi tohina päällä :) outiko 38+0 poks
  18. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    tyttönen90 Täällä painoarvio oli rv 37+1 oli n 3,1 kg. Neuvola/lääkärikäynneistä Oon käynyt terveydenhoitajalla 7 kertaa ja lääkärillä toiset 7 eli yhteensä 14 kertaa. Huomenna taas neuvola. Niin ja ultrattu on joka lääkärikäynnin yhteydessä....saanut siis katella pikkuista mukavasti :)...
  19. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Pusukalattarelle mahdottoman paljon onnea =) :flower: kukkaiskeiju eiköhän se ala olla sun vuoro jo kohta ;) outiko 37+6
  20. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta! Onko muut huomannut sellasta, että jos pitää kaarituellisia rintsikoita niin ne ns. hankaa tuota ylävatsaa vasten ja hengittäminen vaikeutuu? Tai en oo varma onko ne tissit mitkä painaa vai liivit. Kun toi mun maha on selkeesti vielä aika korkeella niin joskus tosi tukalaa...

Yhteistyössä