Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mandy81: Voi että <3 <3 Meillä mies aina karaokessa laulaa sitä ja tarkotuksena ois että laulais myös ristiäisissä mut saapi nähdä. Ihana biisi! Mä suunnittelen, että polttasin jonkun cd:n mukaan, niin ois ainakin sellasia tuttuja biisejä minkä mukana synnyttää. Voi kyllä olla etten saa...
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    kielletty: Oih, ONNEA! Mä kävin äsken pyöräilemässä keskustassa. Hain apteekista tuota Ceridalin lipo lotionia pullollisen ja sitten sitä septidiniä..niin ja Rennietä, kun sitä on nyt kulunu viime päivinä paljon! Harmittaa vähän, kun en oo aiemmin tajunnu tuota Ceridalinia ostaa, kun...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Stelliinalle tsempit täältäkin, toivotaan että pääset pian nyytin hakuun =) Toivottavasti minäkin kohta jo pääsen, kun alkaa tuo mies olemaan oikeesti niin kärsimätön! Ihan kun joku pikkulapsi, joka joulua odottaa :D Itse vielä jaksaisin odotella.. outiko 40+0
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta! Täällä taas vaihteeksi herätty jo hyvissäajoin. Unta ois varmaan riittänyt, mut oli niin kauhee vessahätä että oli annettava periksi. Siihen sitten mieskin heräsi ja sen jälkeen oli ihan turha koittaa nukkua. Mutta nyt aamupalalle => outiko 40+0
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Hudjuke Tsemppiä ja voimia huomiseen koitokseen, jos päättävät käynnistellä :) Koita saada nukutuksi, vaikka on varmasti vaikeeta. unikuu108 Sulla on kyllä sievä pieni masu ja minäkin kyllä poikaa veikkaisin :) aurora81: Mulla tulee sillon tällöin. Viime yönä oli ihan lakana kastunut ku...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mezzzylle täältäkin onnittelut :flower: Ihanaa, kun vauvoja syntyy! Mä kävin tuossa illalla ottamassa oikeen kunnon löylyt pitkästä aikaa. Omaa saunaa kun ei oo, niin pitää aina noita taloyhtiön vuoroja hyväksikäyttää =) Mies sitten halus vielä äsken iltalenkillekin ( varmaan jotain...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mandy81 Ihana kertomus :heart: Sulla on mennyt kaikki kyllä ihailtavan hyvin ja sujuvasti =) Ja lähes ilman mitään kivunlievitystä, oot kyllä sitkeä =) Mä oon ite kirjottanut siihen lappuun, että haluan kaiken mahdollisen kivunlievityksen, mutta aloin tuossa sun kertomusta lukiessa miettiä...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mandy81 Voi kun ihana pikkumies teillä, onnea vielä kamalan paljon=) Mun on jotenkin vaikee tajuta, että tollasia ihania nyyttejä meidän masuista alkaa oikeesti tulla ulos :D outiko 39+6
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    lenan ONNEA! Mukavaa, kun jaksoit noinkin pian vauvan syntymän jälkeen jo tulla kertomaan uutiset tänne =) Synnytyksen käynnistymiseen liittyvistä jutuista Mä en oikein usko, että mikään ns. poppakonsti auttaa, ellei sitten vauva ois muutenkin jo syntymässä. Se voi olla että jos vauva on jo...
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    M86 ja vilmav2 Tsemppiä ja voimia koitokseen! Ihanaa, että joku ees pääsee synnyttään ( mitenniin katkera..) Anna333 Onneksi säkin oot vielä täällä, ettei mun tarvi yksin tuskastua :D No ei vaan, toivotaan että pääset pian jo matkaan :) Kävin neuvolassa ja oli ihanaa, kun oli oma...

Yhteistyössä