Hakutulokset

  1. Sihinäkinttu

    Ketkä on tyytyväisiä e-pillereihin?

    tässä kaikki?
  2. Sihinäkinttu

    Ketkä on tyytyväisiä e-pillereihin?

    joo. entäs muita, lisää?
  3. Sihinäkinttu

    Mua sitten ottaa aivoon ku kaikki ei voi osallistua taloyhtiön talkoisiin

    Minusta olis hauskaa osallistua, mutta eipä vaan täällä sellasia harrasteta...
  4. Sihinäkinttu

    Tämä ei voi olla enää TODELLISTA *linkki*

    antaisitte ihmisten olla...
  5. Sihinäkinttu

    Ketkä on tyytyväisiä e-pillereihin?

    vielä kysymys: kuin kauan noita yleensä kannattaa syödä kunnes tietää sopiiko ne itselle?
  6. Sihinäkinttu

    Ketkä on tyytyväisiä e-pillereihin?

    Käsiä saapi nostella ja kehua saa jos kehtaa... punnitsen... joovaiei
  7. Sihinäkinttu

    e-pilsujen aloitus

    eli kuin kauan noita yleensä kannattaa syödä kunnes tietää sopiiko ne itselle?
  8. Sihinäkinttu

    Noin 6v. puheet

    jaa että oikein henkisesti sairasta... se aikuinen on itse se sairas jos näkee jotain sairautta siinä, että lapsi on lapsi.
  9. Sihinäkinttu

    Onko teistä omituista jos perhepäivähoitaja nukuttaa hoitolapset alasti päiväunille?

    No kenties joku epäselvyys, mutta kai ne silti on alasti saattaneet nukkua häh...
  10. Sihinäkinttu

    Jyväskylässä asuvat/hiljattain asuneet

    jos ei poistu kotoo kuten minä, niin varmaan ihan sama missä asuu... heh heh
  11. Sihinäkinttu

    Kasvissyönti ja pömppömaha

    No näin olen kyllä tehnytkin. Meillä syödään aika usein pastaa eikä sellasta "tavallista" syödä ollenkaan, (itse asiassa se ei maistu edes miltään kun kokeilin monen vuoden jälkeen). Mutta kaikki linssit, pavut, quinoa, kikherneet ja muut... en luovu.
  12. Sihinäkinttu

    Kasvissyönti ja pömppömaha

    Eli hoikka olen mut taitaa olla ne hiilarit, jotka mahaani turvottaa jatkuvasti - näytän siltä kuin olisin raskaana. Kasvissyöjän on ehkä pikkasen vaikea päästä hiilareista eroon... Ei taida tähän auttaa mikään? Kellään vinkkejä...
  13. Sihinäkinttu

    Kerho fibromyalgiaa sairastaville ja heidän omaisilleen

    Mullakin kaikki oireet, terveyskeskuslääkäri tosin paineli vaan niskasta pari pistettä ja se diagnoosi oli siis siinä - tai siis ei diagnoosia. Ei tainnut olla oikein perillä mistä kyse, kun piti oikein ohjeet kattoo tietokoneelta. Kuulemma vaan masennusta ja anemiaa.
  14. Sihinäkinttu

    Siis onko vauva-lehden AV-porukka siirtyny tänne?

    joo av:lta kotoisin :). tosin oli parin vuoden tauko etten siellä käynyt, sen hiton uudistuksen jälkeen en tykännyt joten hävisin pois... toki muitaki syitä oli vieroittautumiseen :kieh:
  15. Sihinäkinttu

    Ystäviä palstan avulla?

    :heart: :hug: :heart:
  16. Sihinäkinttu

    Mistään apua PMS-raivareihin???

    En käytä hormonaalista, en.
  17. Sihinäkinttu

    Mistään apua PMS-raivareihin???

    :laugh:

Yhteistyössä