Mistään apua PMS-raivareihin???

Koko ajan vituttaa kaikki enemmän kuin mikään, kaikki on tiellä, kaikki on paskaa, kaiken vois heittää roskiin, parisuhde on paska, hiukset on paskat, naama on paska, kaikki on paskaa. Voisin vaikka tappaa itteni tällaisena, karjun perheelleni kuin leijona. Voiko tähän saada mitään apua mistään???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Järjellä ei ole mitään tekemistä PMS oireiden kanssa , ne on täysin hormonaalisia.
Jos asia on tosiaan noin niin en yhtään ihmettele ettei naisia palkata enempää johtaviin tehtäviin. Jos hormonit sotkee noin pahasti aivotoiminnan ettei pysty järjellä asioita hoitamaan niin...huh-huh... :/
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Järjellä ei ole mitään tekemistä PMS oireiden kanssa , ne on täysin hormonaalisia.
Jos asia on tosiaan noin niin en yhtään ihmettele ettei naisia palkata enempää johtaviin tehtäviin. Jos hormonit sotkee noin pahasti aivotoiminnan ettei pysty järjellä asioita hoitamaan niin...huh-huh... :/
Miten eroaa miehistä, muuten, kuin että PMS-oireet kestävät rajallisen ajan ja mies ajattelee alapäällään aina? :saint:
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Järjellä ei ole mitään tekemistä PMS oireiden kanssa , ne on täysin hormonaalisia.
Jos asia on tosiaan noin niin en yhtään ihmettele ettei naisia palkata enempää johtaviin tehtäviin. Jos hormonit sotkee noin pahasti aivotoiminnan ettei pysty järjellä asioita hoitamaan niin...huh-huh... :/
Melko sovinistinen kommentti ja ylimielinen myös. Itse olen korkeakoulutettu ja vaativassa asemassa - silti keski-iän myötä PMS-oireet haittaavat elämääni kovastikin. Töissä se ei tosin näy.
 
kohtalotoveri
Täällä myös karmea v*tutus alkaa yleensä viikko ennen menkkoja, mutta nyt olen kiukunnut pari päivää ihan tyhjästä. Onneksi sain eilen keskusteltua isännän ja lasten kanssa tyhjästä kiukuttelusta, ja kaikki kultani vaan totesivat että ovat jo kiukunpuuskiini tottuneet... huooh... Tuntui aika pahalta 4- ja 6-vuotiaiden suusta. Olen minäkin jopa lääkäriltä kysynyt neuvoja mutta suositelleet vaan e-pillereitä tai ei mitään. e-pillereiden kanssa v*tutus on jatkuva olotila, joten ne ei todellakaan sovi mulle.
 
Mä olen viikon verran syönyt homeopaattisia Hypericum Perforatumeita ja parisen viikkoa magnesiumia ja tällä kertaa kuukkarit pääsivät yllättämään ihan varkain. Yleensä' olen niin nervi, että hermonpäät ovat "tulessa" ennen niitä...eli hermostun ihan joka asiasta, kiukuttelen jne.
Näitä Hypericumeja mä otin ihan muuhun vaivaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Melko sovinistinen kommentti ja ylimielinen myös. Itse olen korkeakoulutettu ja vaativassa asemassa - silti keski-iän myötä PMS-oireet haittaavat elämääni kovastikin. Töissä se ei tosin näy.
Pitää nyt ihan kysyä että miten ne hormonikohtaukset osaavat valita työn ja kodin välillä? Vai onko vaan sillein että sillä on helppo selitellä omaa käytöstään?
 
Peuhu
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Järjellä ei ole mitään tekemistä PMS oireiden kanssa , ne on täysin hormonaalisia.
Jos asia on tosiaan noin niin en yhtään ihmettele ettei naisia palkata enempää johtaviin tehtäviin. Jos hormonit sotkee noin pahasti aivotoiminnan ettei pysty järjellä asioita hoitamaan niin...huh-huh... :/
Naisjohtajien palkkaaminen on kyllä ollut nousussa jo pitkään.

 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Melko sovinistinen kommentti ja ylimielinen myös. Itse olen korkeakoulutettu ja vaativassa asemassa - silti keski-iän myötä PMS-oireet haittaavat elämääni kovastikin. Töissä se ei tosin näy.
Pitää nyt ihan kysyä että miten ne hormonikohtaukset osaavat valita työn ja kodin välillä? Vai onko vaan sillein että sillä on helppo selitellä omaa käytöstään?
Töissä on vain ihan pakko hillitä itsensä ja kotona kiristää senkin edestä. Onko tämä sinulle täysin vierasta? Se, että mieliala vaihtelee tosi ikävästi hormonaalisista syistä on valitettava, mutta aito vaiva, joka kyllä on ihan tieteellinen fakta, jota on paljon tutkittukin. Ei siis mikään oikuttelun tekosyy. Itse ainakaan en ilmiöstä nauti eikä kiukkuisuus ole luonteelleni ominaista.
 

Yhteistyössä