Ketkä on tyytyväisiä e-pillereihin?

Joo, olin aika tyytyväinen Diane Noviin. Paino ja finnit pysy kurissa niitten avulla. Mulla on pco, ja ne auttaa siihen. Mut olihan sivuvaikutuksiakin: haluttomuutta, kuivat limakalvot, mielialan vaihtelut... Lihosin heti melkee 10 kg ku lopetin.
 
Lääkäri ainaki sano et 3kk on hyvä kokeiluaika, lyhyemmäs ajas voi tulla sivuvaikutuksia jotka menee ohi. En kyl oo hyvä tähän vastaamaan ku en oo muuta ku Diane Novaa käyttäny. Nii, ja Nuvaringia, mut sehän ei oo pilleri...
 
Yasmin, tyytyväinen olen ollu.
Minipilsut -> vuotoa kk putkeen vaikka olin käyttäny jo 3kk.
Rengas->ei haluja
Kierukka->eka tulehtui, laittovaiheessa oli menny pöpö, toinen tuli ite pois.

Joskus 14v sitten käytin sen aikuisia yhdistelmäpillereitä ja ne ei sopinu ollenkaan. Nykyisissä paljon pienemmät hormonimäärät.
 
vieras
Meliane ja olen ollut tyytyväinen. Ekat pari kuukautta olin "hieman" kireänä, mut sit helpotti :) Mulla ei ole tullut koskaan välivuotoja ja oon käyttänyt pillereitä monia vuosia. Sopiva ehkäisy mulle, en ole raskaaksi tullut.
 
Mulla on ne "kuuluisat" Cerazette pillerit,eikä kyllä mitään pahaa sanottavaa ole. Tai noh,alkuun oli pientä tiputteluvuotoa,mut sekin on loppunut. Parit menkat kerkes ennen pillereitä tulla(tai kun toiset alkoivat,aloin syömään pillereitä.) Eikä niitä ole sen jälkeen kuulunut.
 
matkailija
Mulla tri-femoden nyt 1,5v, olen tosi tyytyväinen. Ainut huono puoli että menkkojen siirtäminen on vaikeampaa kun on kolmea eri hormonipitoisuutta. Ennen synnytystä melianet, jotka oli tosi hyvät, mutta eivät sopineet enää synnytyksen jälkeen. En tosin jaksanut syödä niitä kauempaa kuin 1,5kk kun vuosin koko ajan.
 

Yhteistyössä