Mua sitten ottaa aivoon ku kaikki ei voi osallistua taloyhtiön talkoisiin

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
x
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no pidettäs sit siihen aikaan et työssäkäyvillä on siihen mahollisuus! Kuvitellaanko sitä oikeesti et klo: 16 monikin työssäkäyvä on tikkana siellä haravoimassa??

Mulla alko työvuoro klo 14 ja mies oli kotona vasta ennen viittä ja eikä todellakaan jaksanu jäädä enää ulos riekkumaan..
Eihän siellä tartte just sillä kellonlyömällä olla, menee sitten kun töistä ehtii. Täytyy siihen talkooilmoitukseen joku kellonaika laittaa, esim. 16/17/18, mutta eihän idea ole se että paikalla olisi oltava TASAN silloin, eikä yhtään myöhemmin voisi tulla. Koskaan ei löydy päivää tai kellonaikaa joka sopisi ihan kaikille, mutta joustoa pitää olla puolin ja toisin. Ai niin, onhan sekin yks tekosyy laiskoille olla osallistumatta!
Tekosyy olla osallistumatta jos on töissä tai on sieltä päässyt tunti pari talkoiden alkamisen jälkeen. Just just. :eek: :LOL: :LOL:
Sun mielestäsi ei siis voi mennä mukaan tunti tai pari talkoiden alkamisen jälkeen? :LOL: vaan ittelles!

no pidettäs sit siihen aikaan et työssäkäyvillä on siihen mahollisuus! Kuvitellaanko sitä oikeesti et klo: 16 monikin työssäkäyvä on tikkana siellä haravoimassa??

Mulla alko työvuoro klo 14 ja mies oli kotona vasta ennen viittä ja eikä todellakaan jaksanu jäädä enää ulos riekkumaan..
Eihän siellä tartte just sillä kellonlyömällä olla, menee sitten kun töistä ehtii. Täytyy siihen talkooilmoitukseen joku kellonaika laittaa, esim. 16/17/18, mutta eihän idea ole se että paikalla olisi oltava TASAN silloin, eikä yhtään myöhemmin voisi tulla. Koskaan ei löydy päivää tai kellonaikaa joka sopisi ihan kaikille, mutta joustoa pitää olla puolin ja toisin. Ai niin, onhan sekin yks tekosyy laiskoille olla osallistumatta!
Tekosyy olla osallistumatta jos on töissä tai on sieltä päässyt tunti pari talkoiden alkamisen jälkeen. Just just. :eek: :LOL: :LOL:
Sun mielestäsi ei siis voi mennä mukaan tunti tai pari talkoiden alkamisen jälkeen? :LOL: vaan ittelles!
Kuule jos on ollut pitkän päivän töissä/koulussa niin ei sitä heti juosta päätä pahkaa johonkin talkoisiin. Jotkut voivat tarvita lepoa. Että :LOL: :LOL: vaan sullekin.

vali vali
yksi kevät jouduin haravoimaan risuja kasaan ja ne nostettiin ylös ja laittettiin samantien sellaseen oksasilppuriin, ja mä jouduin ihan pakosta sille joka leikkas niitä puskia samalla mistä tuli risuja, niin hänelle jouduin useesti sanoon että siihen jäi vielä risuja joita et leikkanut, niin meinas jäppisellä mennä hermot ku jouduin ihan ystävällisesti sanoon että hei taas jäi, ja jäpikkä vaan koko ajan sossottaa että ku ei nää niin ei nää, tuli niinkuin selllanen että voi hemmetti ku mä koko ajan sanon asiasta ja se taas toistaa itseään, ettei nää ei nää

x

Kuule jos on ollut pitkän päivän töissä/koulussa niin ei sitä heti juosta päätä pahkaa johonkin talkoisiin. Jotkut voivat tarvita lepoa. Että :LOL: :LOL: vaan sullekin.
Teillähän oli se talkkari eikä hommia tehdä talkoilla, joten kysyn uudelleen oletko ehkä väärässä ketjussa??

NO mäkin olen yleensä ollu just töissä silloin... mut nyt on onneks oma piha mitä voi kuopsutella milloin viitsii ja on aikaa.

Mut sit ite kun olen ollu innokas yhtiökokouksissa kävijä ja kuulunut hallitukseenkin niin vituttaa sit ne ketkä ei noihin osallistu ja vielä viittii pihalla märistä siitä kun jos edes ehdotetaan että sit palkataan joku tekemään ne hommat ja kaikki maksaa. Eivät vaivaudu edes niihin taloyhtiönkokouksiin ilmoittamaan mielipidettään vaan märistään sit pihalla.

Teillähän oli se talkkari eikä hommia tehdä talkoilla, joten kysyn uudelleen oletko ehkä väärässä ketjussa??
Niin tuota noin, missä kohtaa luki, että tähän ei saa osallistua kuin joiden taloyhtiössä on talkoot.

Mä nyt ihan vain niitten puolesta kirjootin joilla on töitä tai pääsevät töistä vasta talkoiden alettua. Ei sitä heti pakosta jaksa pitkän ja ehkä raskaan työpäivän jälkeen mennä tekemään pihahommia.

Mutta aivan turhaan mä varmaan selitän mitään tälläästä, koska mähän olen väärässä ketjussa ja talkoisiin osallistumattomat ovat laiskoja jne. Toisin ei saa tehdä, koska olet täysi paska. :xmas:

Meillä oli juuri talkoot. Talkoot on ollut aina meidän taloyhtiössä arki-iltaisin ja mä olen aina kaikki arki-illat töissä. Kotona olen noin yhdeksän maissa.

Mä en IKINÄ pääse iltaisin mihinkään :headwall: :/

vieras
silloin, kun asuin kerrostalossa, en onnistunut kertaakaan osallistumaan. Eka kerta: kun tulin töistä kaikki oli jo tehty. Toka kerta: vähän krapulainen lauantai-iltapäivä. Niille vanhoille mammoille ei kelvannut mikään! alkoi pelottaa ja lähdin pois kun olin haravoinut muutaman neliön.
Kolmas yritys: oli juhlat alkaen klo 16, pitkä matka ja ne oli naamiaiset, mun piti oikeasti alkaa laittautua jo ennen kahta, jolloin talkoot alkoi.
Neljäs kerta olis ollut sama päivä kun muutin pois...

Että sorgeporge.

Yhteistyössä