Melko omituista myös ettei tois- tai kolmasluokkalainen muista mitään hoitopaikasta tai siellä alasti nukkumisesta....Alkuperäinen kirjoittaja ööö:No onhan se omistuista. Mutta niin on sekin, että ollessasi toisella tai kolmannella luokalla, olit hoidossa pph:lla ja nukuit päiväunet.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olin itse silloin jo toisella tai kolmannella luokalla. Pikkuveljeni minua 4 vuotta nuorempi.
joo, ja myös se että ap lopetti kirjoittamisen heti kun epäiltiin provoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:Melko omituista myös ettei tois- tai kolmasluokkalainen muista mitään hoitopaikasta tai siellä alasti nukkumisesta....Alkuperäinen kirjoittaja ööö:No onhan se omistuista. Mutta niin on sekin, että ollessasi toisella tai kolmannella luokalla, olit hoidossa pph:lla ja nukuit päiväunet.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olin itse silloin jo toisella tai kolmannella luokalla. Pikkuveljeni minua 4 vuotta nuorempi.
Ihan samaa ajattelin...Alkuperäinen kirjoittaja dd:joo, ja myös se että ap lopetti kirjoittamisen heti kun epäiltiin provoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:Melko omituista myös ettei tois- tai kolmasluokkalainen muista mitään hoitopaikasta tai siellä alasti nukkumisesta....Alkuperäinen kirjoittaja ööö:No onhan se omistuista. Mutta niin on sekin, että ollessasi toisella tai kolmannella luokalla, olit hoidossa pph:lla ja nukuit päiväunet.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olin itse silloin jo toisella tai kolmannella luokalla. Pikkuveljeni minua 4 vuotta nuorempi.
Nimenomaan x))Alkuperäinen kirjoittaja ööö:No onhan se omistuista. Mutta niin on sekin, että ollessasi toisella tai kolmannella luokalla, olit hoidossa pph:lla ja nukuit päiväunet.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olin itse silloin jo toisella tai kolmannella luokalla. Pikkuveljeni minua 4 vuotta nuorempi.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Aika erikoista pitää tuon ikäiseksi asti hoidossa.
Onkohan tuo ylihuolehtiva nyt siltikään kuvaava sana, jos kerran äitisi ei koskaan tiedustellut miksi hänen lapsensa tulevat alasti vastaan hänen hakiessaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nii-in.. Äitini on ollut aina tosi ylihuolehtiva eikä olisi millään uskaltanut jättää minua koulun jälkeen yksin.
En tiedä oltiinko me aina alasti vastassa vai oliko se joku yksittäistapaus. Varmaan äitini teki jonkun näkemänsä tilanteen perusteella johtopäätöksen että hoitaja nukuttaa pääsääntöisesti lapsia alasti. Pitää kysyä vielä tarkemmin seuraavan kerran miten asia oli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkohan tuo ylihuolehtiva nyt siltikään kuvaava sana, jos kerran äitisi ei koskaan tiedustellut miksi hänen lapsensa tulevat alasti vastaan hänen hakiessaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nii-in.. Äitini on ollut aina tosi ylihuolehtiva eikä olisi millään uskaltanut jättää minua koulun jälkeen yksin.