Hakutulokset

  1. Sihinäkinttu

    Mitäs teillä tapahtuu?

    kiskoin just siiderin jämät, ihmettelen miten jaksan käydä naama- ja hammaspesulla, pitäs mennä nukkumaan... piti mennä jo monta tuntii sit
  2. Sihinäkinttu

    Mies pihtarina

    ups sori. ei jatku enää aktiin joten SE on siis jo tapahtunut. hygieniaongelmaa? ehkäisyn kanssa jotain jännitystä? joka tapauksessa kommunikointiongelma joten...
  3. Sihinäkinttu

    Miten toimia tilanteessa

    No että mies ei tullu kotiin, oot huolissas, onko näkyny teillä?
  4. Sihinäkinttu

    Mies pihtarina

    mun mies pihtas koska se oli kokematon. Eikä sitä kehdannut kertoa heti. Kuten en minäkään kysyä. Eli KYSY.
  5. Sihinäkinttu

    Mies pihtarina

    no ootteko ikinä pannu vielä?
  6. Sihinäkinttu

    Mies lastentarhanopettajana

    Sehän on vaan hyvä jos ihmiset alkaa tutkimaan itseään. Se ei ole koskaan pahitteeks. Ja ihan sama tuttavaperheiden kanssa.
  7. Sihinäkinttu

    Suosittelen trampoliinilla hyppimistä kaikille tylsistyneille äideillekin!

    joo pissit tulee housuun. pitäiskin treenata lantionpohjaa
  8. Sihinäkinttu

    Mies lastentarhanopettajana

    Ei tietenkään. Sehän on mahtavaa jos on "terveitä" aikuisia miehiä, jotka on kiinnostunu tekee tollasta työtä. Kuten nyt opettajat kouluissa. Yleisesti ottaen tietysti mietityttää kenen kanssa lapseni päivänsä viettävät, oli sitten nais- tai mieshoitajia.
  9. Sihinäkinttu

    Nyt kyllä kaivataan neuvoa...

    makaatte hiljaa pimeessä huoneessa? hengitä "äänekkäästi" syvään? silmät kii? auttaisko esimerkki :/
  10. Sihinäkinttu

    Mies lastentarhanopettajana

    Hieno asia. Mut myönnettävä on myös, että ajatus pedofilian mahdollisuudesta vaivaa. Ei sillä etteikö naisetkin syyllistyis. Mutta kun ne pedot tuntuu olevan juuri niitä mukavia lasten kavereita. Yäk.
  11. Sihinäkinttu

    Nyt pakko kysyä harmaana?

    Jos lapsi huomaa että oot huolissas niin saattaa hävetä että on "kaivellut" eikä kehtaa tunnustaa? Minkä ikäinen?
  12. Sihinäkinttu

    Rukoilijasirkka! =)

    tämä? http://kaksplus.fi/keskustelu/t1379966
  13. Sihinäkinttu

    Mä tänään järkytyin kun mietin....

    Mullakin vähän epävarmaa "mikä olen". Naisia pidän jotenkin haluttavampina mutta olen miehen kanssa naimisissa ja aion pysyä, on paras ystävä ja rakastettuni. Ei kait sillä sukupuolella ole väliä, oon tainnu lopulta rakastua siihen Ihmiseen ja sukupuoli tulee vasta... jossain vaiheessa :p
  14. Sihinäkinttu

    Tätä te ette halua missata naiset

    ei ei...
  15. Sihinäkinttu

    Jos sulla ois rahaa ostaisitko tämän talon?

    En. Liian iso, avara, liikaa liikaa tilaa... Tykkäisin enemmän sellasesta missä on mummomaisia kopperoita, pieniä huoneita ja turvallisia nurkkia enemmän, missä lymyillä.
  16. Sihinäkinttu

    Kenelle tämä uusi perheen sisäinen adoptiolaki tekee haittaa?

    niin, eiköhän se asenne sieltä kotoo kuitenkin tuu, tai sitten kaverin kotoo
  17. Sihinäkinttu

    Kenelle tämä uusi perheen sisäinen adoptiolaki tekee haittaa?

    Heteroperheitä ei varmaan tuijoteta niin tarkasti kuin sateenkaariperheitä, joten hetskuperheissä on "lupa" temmeltää kuten aina on menty, jos miettii sitä miten tarkan tuijotuksen alla sateenkaariperheet on. Kyllä naapurit pääsee kyttäämään ja oikein odotetaan ekaa virhettä et pääsee soittamaan...
  18. Sihinäkinttu

    Kenelle tämä uusi perheen sisäinen adoptiolaki tekee haittaa?

    "Haittaa" niille, jotka joutuvat uudistamaan ajatusmaailmaansa? Eihän vanhasta voi luopua.
  19. Sihinäkinttu

    Toivottavasti eduskunta EI hyväksy tuota homojen adoptiolakia!

    Oliskohan tilanne ollut sullekin helpompi, jos suhtautuminen bi- tai homoseksuaalisuuteen olisi avoimempaa. Eli jos isälläsi olisi ollut helpompaa olla avoimesti bi (mikä ei ole varmasti ollut helppoa), olisi asia varmaan sullekin luontevampi.

Yhteistyössä