Jos sulla ois rahaa ostaisitko tämän talon?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hieno talo jossa asuisin mielelläni. Mutta en ostaisi tuolla hinnalla. Tämäkin on kiva ja halpa: http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=vPs1jB3mKdN01CnLBooiuyOCcwqnbn122xjJaIOD&itemcmd=move4&listSize=6&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1110813
Tää kyllä on kiva ja halpa. Onko Outokummussa yleensäkin noin edullinen hintataso? :eek:
On.
 
Mama the Strange
En ostais...tulis pojan kanssa kahdestaan tollasessa lukaalissa hiukan orpo piru olo. En muutenkaan unelmoi isosta talosta.
Jos mulla ois paljon rahaa, ostaisin sellsen tavallisen kokoisen peruskorjatun rintamamiestalon, jossa olis iso piha... Se on mun unelma.
 
En
En ostaisi (todennäköisesti; pitäisi nähdä pohjaratkaisu koska sen toimivuus/toimimattomuus on mulle talon valinnassa tärkein kriteeri). Sisäpuolelta tuo talo oli melko ok näköinen, ulkoapäin aivan kauhea. Yritetty hakea jotain 1900-luvun alkupuolen tyyliä (vrt. esim. Hvitträsk) siinä kuitenkaan onnistumatta, ulkonäön sekavuuden takia. Jo ne ikkunatkin - oli salmiakkiruutuikkunaa, kolmioikkunaa, kaari-ikkunaa, neliöikkunaa jne. kaikkia lätkitty vieri viereen sekaisin.
 

Yhteistyössä