Jos sulla ois rahaa ostaisitko tämän talon?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
KriisistäKriisiin
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Katoin kerran Riivatut talot- ohjelmaa ja siellä oli ihan samannäköinen talo..
Mutta joo, en ostais, ei tuo ole yhtään kodikas.
Ajattelin juuri samaa :eek: Pelottavan näköinen paikka, ei voi mitn, tulee tämmönen fiilis. Jos sitä rahaa olis tukkuina, niin en tasan tuommoista kummituskartanoa haluaisi.

Joku kysyi, mikä sitten on kodikas. Kyllä sen tietää, kun sellaisen näkee. Yleensä on käytetty lämpimiä värejä, paljon puuta...
 
v
paikka on tosi siisti, olen ihaillu sitä monesti koiran kanssa lenkillä ollessa. Talokin on aika makee, mutta valitettavasti pätäkkää puuttuu :)

Ja tosiaan ei ole keskustassa vaan upeat näköalat, ei läpikulkuliikennettä ym.
 
Nuo vinoneliön muotoiset pikkuikkunat tuossa takapihan puolen keskitornissa on mielestäni tosi kummallisen näköiset. Sotii tornin pyöreän muotokielen kanssa. Alempiin ikkunoihinkin kävisi tuon kolmiomaisen huipun sijaan mieluummin kaaret. Olisi paljon rauhallisemman ja linnamaisemman näköinen. Etupihan torni onkin ihan ok.

En omakohtaisesti ihan tuollaista ostaisi.. jotain linnamaista voisi unelmatalossani kuitenkin olla. Torni ehdottomasti! :)
 
vieras
Hieno talo jossa asuisin mielelläni. Mutta en ostaisi tuolla hinnalla. Tämäkin on kiva ja halpa: http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=vPs1jB3mKdN01CnLBooiuyOCcwqnbn122xjJaIOD&itemcmd=move4&listSize=6&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1110813
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Jos ois paljon rahaa, ostaisin tän
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=9BhR2TovktoryZWtSaROYsGxvHhMOJ5xXQK4tPmK&itemcmd=move10&listSize=228&doListClickStat=false&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1075180
Tää on hieno !!! :D
 
muuttanut
Sen ekan talon vois ostaa jos olis ihan törkeesti rahaa sit siihen ylläpitämiseenkin mm. siivooja ja puutarhuri.

Se toinen linna oli mun makuun aika karseen niine lyijylasitöineen ja kaikkine kaakeliboordeineen.

Toi viimenen historiallisesti arvokas Jugend talo oli aika hieno kanssa. Tosin rempattu aika nykyaikaiseksi, ei siis juurikaan Jugend ilmettä sisällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hieno talo jossa asuisin mielelläni. Mutta en ostaisi tuolla hinnalla. Tämäkin on kiva ja halpa: http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=vPs1jB3mKdN01CnLBooiuyOCcwqnbn122xjJaIOD&itemcmd=move4&listSize=6&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1110813
Tää kyllä on kiva ja halpa. Onko Outokummussa yleensäkin noin edullinen hintataso? :eek:
 
poikia3
Ekan voisin ostaa, tokaa en, musta siinä oli tosi mauttomia juttuja siinä kylpylässä.
Ja kolmannesta tykkäsin, mutta talon on aivan liian kaukana.

Mä kyllä tykkäisin oikeasti funkkistyylisestä talosta, ja semmoinen kun löytyisi meren rannalta pääkaupunkiseudulta, SE olis mun juttuni. Porvoo voisi vielä välttää ja Tammisaari.
 

Yhteistyössä