Suosittelen trampoliinilla hyppimistä kaikille tylsistyneille äideillekin!

  • Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ihan normaalipainoinen:
Ei mulla kestä jalat sitä. :( Mulla on niin paha ylipronaatio että ei tuu mistään jalkojen päällä tapahtuvasta liikunnasta ilman kenkiä mitään.
Juu, no ehkä tosiaan liikuntarajoitteiset ja raihnaiset saavat käyttää omia aivojaan ja jättää tekemättä ne jutut, jotka ei omalle kropalle sovellu.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan normaalipainoinen:
Ei mulla kestä jalat sitä. :( Mulla on niin paha ylipronaatio että ei tuu mistään jalkojen päällä tapahtuvasta liikunnasta ilman kenkiä mitään.
Juu, no ehkä tosiaan liikuntarajoitteiset ja raihnaiset saavat käyttää omia aivojaan ja jättää tekemättä ne jutut, jotka ei omalle kropalle sovellu.
Muut eivät saa? Vaan käytämme yhdessä sinun loistavia ajatuksia
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan normaalipainoinen:
Ei mulla kestä jalat sitä. :( Mulla on niin paha ylipronaatio että ei tuu mistään jalkojen päällä tapahtuvasta liikunnasta ilman kenkiä mitään.
Juu, no ehkä tosiaan liikuntarajoitteiset ja raihnaiset saavat käyttää omia aivojaan ja jättää tekemättä ne jutut, jotka ei omalle kropalle sovellu.
Muut eivät saa? Vaan käytämme yhdessä sinun loistavia ajatuksia
Juu ei todellakaan saa. Kaikkien muiden pitää totella mua. DAAH!
 
isomassu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Unohdit raskaana olevat :D Ei kannata ikinä suositella mitään kaikille.
Mä oon kuullu joskus et hyppiminen trampoliinilla raskauden aikana ois hyvä kuntoilukeino ja hyväksi juuri oikeille lihaksille. Minkälaisia kokemuksia?
 

Yhteistyössä