Onhan niillä ne kaks äitiä tai isää ilman adoptiotakinAlkuperäinen kirjoittaja no:Miettikää niit muksuja koulussa. Mul kaks äitiä tai isiä... Ei luonnollista.
Ei virallisesti!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:Onhan niillä ne kaks äitiä tai isää ilman adoptiotakinAlkuperäinen kirjoittaja no:Miettikää niit muksuja koulussa. Mul kaks äitiä tai isiä... Ei luonnollista.
No hei, onhan se luonnotonta...Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:No nää pjöntöt ei edes ymmärrä sitä, että kyseessä on siis perheen sisäinen jutska. Eikä suvaitsemattomien kanssa ees jaksa tapella.
No, siitä oikeesti luultavasti on kyse, ei tiedetä, mistä on kyse.Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:No nää pjöntöt ei edes ymmärrä sitä, että kyseessä on siis perheen sisäinen jutska. Eikä suvaitsemattomien kanssa ees jaksa tapella.
Mut ne lapset, joita päätös koskee, taitaa jo elää tämmösissä perheissä.Alkuperäinen kirjoittaja niin:No hei, onhan se luonnotonta...Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:No nää pjöntöt ei edes ymmärrä sitä, että kyseessä on siis perheen sisäinen jutska. Eikä suvaitsemattomien kanssa ees jaksa tapella.
Joo mä oon huomannu saman homman.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Se haittaa varsinkin uskovaisten heteroseksuaalien perhe-elämää jollain tavalla. Näin olen huomioinut.
Ja lapsetko koulussa osaavat erotella, onko kaksi äitiä virallisesti vai nou? On kaksi äitiä ja sillä sipuli.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei virallisesti!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:Onhan niillä ne kaks äitiä tai isää ilman adoptiotakinAlkuperäinen kirjoittaja no:Miettikää niit muksuja koulussa. Mul kaks äitiä tai isiä... Ei luonnollista.
No ei meille oo viel aiheutunu mitään haittaa, vaikka en välttis ihan snaijaakaan homoperheiden tarvetta lapsiin. En jaksa ponnekkaasti vastustakaan, kun on niin paljon pahempaakin.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Joo mä oon huomannu saman homman.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Se haittaa varsinkin uskovaisten heteroseksuaalien perhe-elämää jollain tavalla. Näin olen huomioinut.
Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Joo mä oon huomannu saman homman.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Se haittaa varsinkin uskovaisten heteroseksuaalien perhe-elämää jollain tavalla. Näin olen huomioinut.
Kyllähän se on kovaa,kun heterot ei millään saa adoptioita. Pirun vaikeeta on. Ja esim. isovanhemmatkaan ei saa adoptioita,vaikka lapsen omat vanhemat kuolleet. Miettikääs sitä!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:Ja lapsetko koulussa osaavat erotella, onko kaksi äitiä virallisesti vai nou? On kaksi äitiä ja sillä sipuli.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei virallisesti!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:Onhan niillä ne kaks äitiä tai isää ilman adoptiotakinAlkuperäinen kirjoittaja no:Miettikää niit muksuja koulussa. Mul kaks äitiä tai isiä... Ei luonnollista.
Ei se ole mikään perhe Luonnotonta ja sairasta touhua!Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:No nää pjöntöt ei edes ymmärrä sitä, että kyseessä on siis perheen sisäinen jutska. Eikä suvaitsemattomien kanssa ees jaksa tapella.
Näin juuri!!!!Alkuperäinen kirjoittaja tosiasia:Kyllähän se on kovaa,kun heterot ei millään saa adoptioita. Pirun vaikeeta on. Ja esim. isovanhemmatkaan ei saa adoptioita,vaikka lapsen omat vanhemat kuolleet. Miettikääs sitä!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:Ja lapsetko koulussa osaavat erotella, onko kaksi äitiä virallisesti vai nou? On kaksi äitiä ja sillä sipuli.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei virallisesti!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:Onhan niillä ne kaks äitiä tai isää ilman adoptiotakinAlkuperäinen kirjoittaja no:Miettikää niit muksuja koulussa. Mul kaks äitiä tai isiä... Ei luonnollista.
Eikä minun uskoakseni lapset siltikään kiusaa tommosesta, vaikka joku vanhempi olisikin sitä mieltä, ettei se ole normaalia, jos muuten puhutaan heistä, kuten ihmisistä, eikä naureskella ja pilkata.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Niin...lapsethan ei kyllä kiusaa homovanhempien lapsia ellei heille kotona opeteta siinä olevan jotain väärää tai likaista.
Niin, sitä sontaahan tulee joka puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä kai nykyajan lapset ovat jo tottuneet siihen, että jollakin voi olla kaksi äitiä/isää kotonaan. Ei kai se nyt tähän maailman aikaan enää NIIN harvinaista ole.
No ei se ole homoseksuaalien vika se.Alkuperäinen kirjoittaja tosiasia:Kyllähän se on kovaa,kun heterot ei millään saa adoptioita. Pirun vaikeeta on. Ja esim. isovanhemmatkaan ei saa adoptioita,vaikka lapsen omat vanhemat kuolleet. Miettikääs sitä!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:Ja lapsetko koulussa osaavat erotella, onko kaksi äitiä virallisesti vai nou? On kaksi äitiä ja sillä sipuli.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei virallisesti!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:Onhan niillä ne kaks äitiä tai isää ilman adoptiotakinAlkuperäinen kirjoittaja no:Miettikää niit muksuja koulussa. Mul kaks äitiä tai isiä... Ei luonnollista.