Miten toimia tilanteessa

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Onko sulla miehen kavereiden tms. numeroita?
Ei. Ja yritin soittaa jo numerotiedosteluun. Tiedän kahden työkaverin nimet. Toinen on niin yleinen, että en kehtaa kolmelle ihmiselle soittaa keskellä yötä. Toiselle ei löytynyt numeroa sielläpäin, missä tiedän hänen asuvan.
 
nelli
soita poliisille ja sairaalaan. Ei siinä ole mitään hävettävää että on huolissaan ja etsii rakastaan!!! Mä ainakin olisin soittanut jo klo21 noihin kumpaankin paikkaan!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:
soita poliisille ja sairaalaan. Ei siinä ole mitään hävettävää että on huolissaan ja etsii rakastaan!!! Mä ainakin olisin soittanut jo klo21 noihin kumpaankin paikkaan!
Eikö ne sitten sairaalasta ilmoitelisi jos mulle, jos mun mies siellä olisi? tähän mennessä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Olisin soittanut jo kaikki tutut ja sukulaiset läpi- ja sitten sairaalaan ja poliisille
Jos ei ole isännällä tapana tehdä katoamis reissuja... :whistle:
Kaikki sukulaiset asuvat kaukana.
Ei tee katoamistemppuja.
Siis pitiks miehen tulla kotia 13.30 vai nyt vartti sitten..?
Tulee yleensä noin 17-18 kotiin.
Mutta ei ole vieläkään tullut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Olisin soittanut jo kaikki tutut ja sukulaiset läpi- ja sitten sairaalaan ja poliisille
Jos ei ole isännällä tapana tehdä katoamis reissuja... :whistle:
Kaikki sukulaiset asuvat kaukana.
Ei tee katoamistemppuja.
Siis pitiks miehen tulla kotia 13.30 vai nyt vartti sitten..?
Tulee yleensä noin 17-18 kotiin.
Mutta ei ole vieläkään tullut.
Soita sairaalaan :hug:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noin kello 16 sain oudosta numerosta puhelun, johon yritin sen jälkeen soittaa 2 kertaa. Ensin oli varattu ja sen jälkeen ei vastannut.
Mutta eihän tuo tietenkään välttämättä liity mitenkään mieheen. Voi olla vaan vaikka lehtimyyjä, joka minulle yritti soittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noin kello 16 sain oudosta numerosta puhelun, johon yritin sen jälkeen soittaa 2 kertaa. Ensin oli varattu ja sen jälkeen ei vastannut.
kysy numerotiedustelusta kenen numero on jos et saa yhteyttä. eihän ne sairaalassa välttämättä tiedä kelle soittaa :hug:
 
ap
Mitä sanon sinne sairaalaan tai poliisille, jos soitan sinne.
Olen niin vihainen. On se kerran aiemmin jättänyt ilmoittamatta mulle että kestää. Mitä jos nytkin oon vaan ihan turhaa huolissani.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noin kello 16 sain oudosta numerosta puhelun, johon yritin sen jälkeen soittaa 2 kertaa. Ensin oli varattu ja sen jälkeen ei vastannut.
Jos taas tapa, on ilmeisesti taas jäänyt PANO päälle, niinkuin nyt pahasti vaikuttaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tarjamoinen:
On tapana tuollainen? Jo ei olisin kauhuissani. Mutta jotain epämääräistä on.
Paha olla jo puolestasi.
mies ei ymmärrä sitä, että joku voi huolestua. Ei ole tavoitettavissa yleensä myöskään päivän aikana töissä, kun on muka niin tärkeitä menoja aina. Kokouksia ym. Olen joo aika väsynyt henkisesti, että mitä vaan voi sattua esim. lapsille, voiisn tarvita apua enkä saa miestä kiinni ja sukua ei ole (asuvat satojen kilometrien päässä eikä sellaisia, joista olisi apua).
 
Meillä mies aina ilmoittaa jos käy jossain töitten jälkeen ja jos se kestäisi tuntikausia. Eli tuossa tilanteessa olisin varmaan pari tuntia odotellut ja sitten alkanut ensin kysellä sen kavereilta, että ovatko milloin viimeksi nähneet. Minä olisin aidosti huolissani, jos mies katoaisi töitten jälkeen, kun ei todellakaan harrasta mitään katoamistemppuja.
 
ap
Kännykkä kuulemma takin taskussa. Oli ollut ravintolassa. On tosi ärsyttävä tapa miehellä olla vastaamatta ja lisäksi että iso mies ei ilmoita jos menee jonnekin.

Huonosti kasvatettu? Miten tuon saisi ymmärtämään että pitää ilmoittaa menoistaan? PUhelinlaskua kasvatin kun numerotiedustelussa mietittiin mikä monista henkilöistä se työkaveri voisi olla ja sitten yritin seuraavaa työkaveria ja sairaalat ja hätänumerot tuli soitettua. Ärsyttävä tapa.

Ja se huoli.
 

Yhteistyössä