Hakutulokset

  1. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    pikaisesti suuren suuret onnittelut kaikille vauvan saaneille tasapuolisesti :flower: :flower: teitä oli niin monta, että oisin unohtanu jonkun jos oisin alkanu luettelemaan.... joanna oli saanut tytön kotiin, ihana juttu ! omaan napaan ei kummempia.. täälllä varmasti vielä...
  2. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    onnittelut haikara :flower: kiva ,kun vauva uutisia tulee lähes päivittäin ja toivottavasti tahti vain kiihtyisi! tsemppiä synnyttämään lähtijöille, käynnistyksellä tai ilman :hug: :wave: itselle ei kummempia.. nivusten jä selän kränäämistä lukuunottamatta vointi aika mainio..alan...
  3. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    onnea tiitukka2 ja athena!! :flower: * muoks * onnea myös pupu :flower: joanna :hug: itku tuli täälläkin, kaunis prinsessa teillä jaksuja.. itselle ei kummempia.... esikoisen nukkumistemppuilut käynnissä....
  4. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    onnitelut prinsessasta athena :flower: anulle myötätunto :hug: ! neuvola oli tänään... pissa puhdas sf 34.5 (ei muutosta viimekertaan) rt vauva vielä kovin ylhäällä sykkeet 160 rr hiukan koholla , kolme kertaa mittailtiin.. viimeinen tulos 147/90 (matalin)...
  5. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    onnea fearie :flower: komea jössikkä! hyvä et kaikki meni kuitenkin hienosti... tsemppiä kaikille lähtijöille, käynnistyksellä tai ilman !! :wave: mä olen ihan väsynyt.... esikoisen kanssa kokopäivä yksin ja huomen sama juttu... onneksi mun veli tulee hetkeksi,kun mulla on neuvola...
  6. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    onnea v. raaputin ja tiitsu :flower:
  7. S

    Heinähippuset 2006

    mitäs muille kuuluu?
  8. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    ööö..tosi kiva yhtäkkiä katos tekstit!! pitkät sellaset |O ... ei jaksa uudestaan raapustaa.. lyhyesti siis: onnea hysteerinen :flower: jo-hanna tsemppiä huomiseen :wave: yritä saada nukuttua.. mies ja tyttö tänään kotiutuneet, loppui meikäläisen yksinolo... eikä sitä...
  9. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    voi kalenteri ,onneksi vauvalla kaikki hyvin.. kyllä tässä on ittekkin meinannu olla pyrstöllään kerran jos toisenkin.. pidän peukkuja ,että pääset nyytinhakuun..niin ja potkareitten :wave: nyt takas koisaan..
  10. S

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    yöllinen moi.. täällä pissareissun ohessa piti kurkata sivuille... jossu, kiitos uudesta pinosta! minulle voisi lisätä etusivun listaan, että synnäri on koks ja toinen lapsi tulossa. kiitos! hilppahemuli ja äippä 36+4
  11. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    hellou! siis mä olen aivan yksin kotona..tää on niin outoa.. :laugh: esikoinen on yökylässä miehen siskolla ja mies siellä laivalla..varmaan jo ihan umpitunnelissa :laugh: kaveri lupas pitää luurin päällä,jos mulla lähtö vaik tulis...jota en kyllä usko..enkä toisaalta nyt...
  12. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    tervetuloa uudet mammat!! sähkishellaella aikas hurja tilanne sulla... tsemppiä, että kerkeette sairaalaan! tänne ei kummempia... kauratyynyllä olen selkääni hautonut.. ehkä hivenen parannusta on.. nivuset yhä vihottelee... mies on lähdössä la-su risteilylle työporukan kanssa...
  13. S

    Heinähippuset 2006

    moi... pisteelle ja perheelle syvä osanotto :hug: aivan kamalaa--- sanaton olen saanko liittyä vielä joukkoon... meidän typy on synt. 18.7.06 , odotusaikana palstailin kesäkuisten pinossa enimmäkseen, kun la oli alunperin kesäkuun puolella. heinäkuistenkin pinoon kirjoittelin...
  14. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    onnea mussu!! :flower: "pusikko" keskusteluun sen verran osallistun, että ei onnistu enään iteltä ei kuinkaan päin...mies on pari kertaa autellut.kun sanoi että kohta laittaa letin :laugh: , mielummin kuitenkin pusikko kuin ihan paljas. liian paljaasta pusikosta tulee jotenkin "kylmä"...
  15. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    onnea dodo nyytistä! :flower: kiitos uudesta pinosta juuri, vihdoinkin huhtikuu... tänään on tyttö ollut hoidossa iltapäivän ja siivottiin miehen kanssa yläkerta ja laitettiin tytön huone lopulliseen kuosiin. nyt yritys, aika epätoivoinen nukkumaan siellä omassa huoneessa..... saas...
  16. S

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    onnea vishy typystä :flower: ihanaa, eka tyttö tähän pinoon. Heilin poitsu on aivan super ihanan söpö :heart: kiitos kuvasta :) piitsi jep.. mä vähän ajattelinkin,että tuskin olet ihan "alkuperäsiä" asukkaita.. :) miehesikö sinut sai sinne muuttamaan? onneksi mun mies sai...
  17. S

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    mulla "pahimmillaan" vielä 6 viikkoa edessä,jos päästävät meneen yliajalle.mitä kyllä epäilen,kun vauva on kuulemma iso ja rask. myrkytyksen puhkeamisen vaara hengittää koko ajan niskaan. jos nyt vielä pari viikkoa rauhassa köllisi vaavi masussa...sit vois jo pikkuhiljaa yrittää jotain...
  18. S

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    voi..onnea matkaan Joanna Tiitsu ja Mussu :hug: ,jättäkää mullekkin semmonen lottopuku :wave: sinä kellä pääkipua ,oksentamista ja pissas prot + soita heti äippäpolille tai synnärille!! itse olen rask. myrkytyksen kokenut esikoiselta ja se vointi voi huonota todella nopeasti...
  19. S

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    onnea delfiini ja perhe!! :flower: siis olenko mä näin untamo... piitsi82 asutaankohan me kenties jotenkin samalla suunnalla? mie asun kuusaalla.
  20. S

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    yöllinen kurkkaus viimekäynnin jälkeen tullut 10 sivua tekstiä!! kaikkia en ihan jaksanut tarkasti lukea antteeksi... mutta vauvojahan on putkahtanut !! ihanaa onnea amalia, mavi ja heili!! :flower: koskahan tulee eka typy..? :hug: kaikille sairastaville! pikaisia paranemisia...

Yhteistyössä