Hakutulokset

  1. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Teillä on ilmeisesti ollut mukava ilta eilen, kiva juttu :) Millonkohan sitä itsekin raaskis lähteä jonnekkin..tuo poitsu on vielä vaan niin pieni ettei malta :D Vaikka kovasti tahtoisin jo miehenkin kaan kahestaan jonnekkin, mutta en uskalla vielä jättää kellekkään ns. ulkopuoliselle vaikka...
  2. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    kukkaiskeiju Voi ei, siis tietenkin tytön :headwall: Anteeksi :ashamed: Kun jatkuvasti kirjottaa pojasta niin näköjään kirjottelee ihan mitä sattuu! Mutta hyvä että tytöllä oli kaikki hyvin :) Tänään oli ristiäiset ja poika sai nimekseen Sasu Oskari :) outiko&Sasu 2kk
  3. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Halinalle81 Hieno juttu! Ja ihan yksin olen tulossa, mies jää pojan kaa kotiin. Mä voin tulla johonkin mistä sun on sit helppo napata mut kyytiin. Mutta ompa hienoa ettei tarvi bussilla mennä :) Vois vaikka yksärillä vaihtaa puh. numerot? Meillä oli eilen 2kk neuvola/lääkäri. Painoa oli...
  4. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mandy81 Millä bussilla pääsee teidän lähelle? Ajattelin jo sitä ens viikkoa varten kysyä. Ellei sitten oo ketään menossa omalla autolla tästä meidän ( Holsti/Lohikoski) ohi? Kyyti kelpaisi paremmin kun hyvin. Alan pikkuhiljaa tuskastua tähän kun ei oo autoa. Rajottaa jonkun verran, mutta ei...
  5. O

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Pitkästä aikaa voisin tännekkin kirjoittaa :) Olette puhuneet vaatteista, meillä poika käyttää vielä joitakin 56cm, mutta vähitellen ollaan siirrytty myöskin 60 ja 62cm. Ehkäisystä..mä sain reseptin Cerazette ehkäisypillereihin yksityislääkäriltä, kun jälkitarkastus on vasta 7.10. Noita...
  6. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Milja-85 Ai ootko sie Pieksämäeltä kotoisin? Mun mieskin on sieltä kotoisin niin aika tuttua seutua :) Joskus ollaan mekin mietitty muuttoa sinne..olis ainakin paljon halvempia taloja kun Jkl:ssä..
  7. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    kukkaiskeiju Hyvin on teidän tyttö kasvanut :) Meillä epäiltiin pojalla lonkkaluksaatiota, kun toinen lonkka napsui.. tosin jo heti synnärillä. Käytiin sitten röntgenissä ja kaikki olikin ok. Toivottavasti teilläkin. Ne tutkimukset teki ainakin mulle pahaa, kun kävi sääliksi pientä, kun jalkoja...
  8. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Ihana nimi pojalla Mandy :) Mekin mietittiin yhdeksi nimivaihtoehdoksi Akselia, mutta vaihdettiinkin se sitten. Ja meillähän noi ristiäiset on vasta 3.10 että ehtii vielä muuttua se tämänhetkinenkin nimi :D Meillä mies palaa huomenna töihin isyyslomalta, plaah. Ei yhtään kivaa, mutta eiköhän...
  9. O

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    hitsit kun tännekkin tullut paljon tekstiä enkä oo lukenut pitkään aikaan :ashamed: ehkä voisin aktivoitua hiukan enkä jumiutua vaan tonne naamakirjaan :D outiko & poika 6vkoa
  10. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Moi taas pitkästä aikaa :) Mandy tuon päivän pitäis sopia ihan hyvin..täytyy vaan katsoa että miten pääsen tulemaan, kun autoa ei edellenkään ole. Ja muutenkin tapaamisiin ois kiva osallistua nyt kun tuo poika ei oo enää niin pieni ja kun mies palaa ens viikolla takasin töihin niin aikaa...

Yhteistyössä