Hakutulokset

  1. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mandy81 Mä olisin myöskin kiinnostunut noista kutsuista, jos vielä mukaan mahtuu :) Meillä oli pojalla tänään 1kk neuvola. Hyvin oli kasvua tullut. Paino: 4720g ja pituus 56cm ( syntymäpaino 3140g ja pituus 49cm) Neuvolantäti miettikin, että tuleekohan mun tisseistä kermaa :D :D...
  2. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Moi, Onko kellään tietoa/kokemusta Rela tipoista? Me ostettiin pojalle torstaina niitä ja tuntuu että nyt on vaan pahentanut mahakipuja ja pojasta tullut tosi itkuinen. Voiko olla Rela tippojen syytä? Kun tajusin vasta tänään, että nehän on öljypohjaisia :( outiko & poika 4vko
  3. O

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Minäkin voisin ilmottautua, vaikka enempi facebookin puolella pyörin. Elikäs meidän poika syntyi 1.8.09 rv 40+3. Pituus 49cm, paino 3140g ja pipo 36cm. outiko
  4. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    kukkaiskeiju Mä ilmoittauduin just äsken sinne Lohikosken ryhmään. Olisin saanut valita että kumpaan ryhmään meen, kun asutaan niin "rajalla". Päätin nyt valita Lohikosken, kun sinäkin kerta siellä olet :) Ja yritetään tulla jo heti maanantaina sinne, kun sillon on kuulema lähinnä sellanen...
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Moi kaikille :) Ihan ensin onnea kaikille vauvan saaneillle ja muille sitten paljon tsemppiä odotuksen loppusuoralle :) Niinkun jo aiemmin oon kirjotellutkin niin en oo enää täällä oikeen ehtinyt pyöriä, mutta sitten kun kaikki on nyyttinsä saaneet niin ois tosiaan kiva, jos voitas...
  6. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    En oo taas muutamaan päivään ehtinyt täälläkään käymään :( kukkaiskeiju Joo, mun pitää varmaan ilmottautua sinne (jos vielä kerkee.. :o ) Mä en vaan oikeen tiiä että kumpaan ryhmään kuulun...kun voi olla että mä oikeesti kuuluisin keskustan alueeseen mutta en tiiä. Täytynee kysyä sitä. Ja...
  7. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Minäkin tahtoisin osallistua tapaamisiin, mutta en ihan vielä, kun toi poju on niin pieni. Lisäksi meidän liikkumista vaikeuttaa vielä se, että mun on tosi vaikee saada noita vaunuja täältä 4. kerroksesta yksin alas. Siis kyllä meidän talossa on hissi, mutta sillä ei pääse kun 1. kerrokseen ja...
  8. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Meillä oli eilen eka neuvola pojalla ( 10 vrk) Äiti ja isi oli ylpeitä, kun poju oli kasvanut niin hyvin. Viikko sitten kun lähdettiin sairaalasta, poika painoi 3090g ja pituus 49cm. Eilen mitat oli 3555g ja 53cm =) Turhaan olen ollut huolissani siitä, saako poika tissistä tarpeeksi ravintoa...
  9. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    nepsunen Sektiohaava on parantunut ainakin omasta mielestä hyvin. Perjantaina otettiin tikit pois. Tietysti pitää kokoajan varoa, ettei tee mitään äkkinäisiä liikkeitä yms. ettei vaan haava aukee :o Murmeli84 Kiitos tiedosta :) Eihän sinne ekavauvaryhmään oo muuten mitään ikärajaa? Vai...
  10. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Onko kenelläkään mitään tietoa/kokemuksia tuosta ekavauvaryhmästä? Mua ainakin kiinnostaisi! Oon tänään ekaa päivää yksin vauvan kaa kotona ja jo nyt tuntuu, että jotain tekemistä sitä kaipaisi. Onneks miehellä alkaa isyysloma 2,5vkon päästä =) Kyllä se on vaan niin paljon helpompaa, kun on...
  11. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Neydanille paljon onnea :) Ihana tapa kosia :) Maria-s Mulla supistukset tuntui alavatsalla ja alaselässä..ne oli sellasia menkkakipuja potenssiin 1000 :D Lisäksi mulla sillei poltteli takapuolta ihmeellisesti..Hyvin vaikee selittää :D Mutta mullahan noi pahimmat supistukset tuli ns...
  12. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Merkkailen taas että luettu on. Sorry, kun nykyisin käyn aika harvoin täällä, kun oon niin jämähtänyt tuonne naamakirjaan. Meillä sujuu poitsun kanssa oikein hyvin. Tosi kiltti ainakin toistaiseksi. Nukkuu hyvin, syö tissiä jne- Eilen illalla mulle nous reilun 38 asteen kuume ja rinta oli...
  13. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Mä oon jotenkin ihan pihalla nykysin teidän jutuista, kun en ehdi lukea (jostain kumman syystä) enää niin paljoa näitä kun ennen ja kun oon nyt keskittynyt enempi tuonne Facebookin puolelle. Huomenna tää mamma saa sektiotikit pois, jee jee =) Ja haavakin alkaa olla jo parempi, enää en tarvi...
  14. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Moikka! Minäkin nyt ilmottaudun tähän porukkaan mukaan, kun tuo pienimies tuli maailmaan viime lauantaina elikäs 1.8. Mitat pienellä prinssillä olivat: pituus 49cm, paino 3140g ja pipo 36cm :) outiko & pikkumies 4vrk
  15. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Meille tosiaan syntyi pikkuinen poika kiireellisellä sektiolla lauantaina 1.8. klo 10.49. Painoa oli 3140g ( vaikka luultiin että tulossa iso vaavi) ja pituutta 49cm. Päänympärys 36cm. Eilen kotiuduttiin, olen palautunut sektiosta hyvin. Toki leikkaushaava on kipee. Tikit saan perjantaina...
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Anna333 Toivotaan, että pääset pian synnyttämään. Mahtaa olla jo tosi uuvuttavaa odotella. Illusia85: Eli tosiaan siinä hierotaan nännejä, jotta saatas supistuksia aikaan ja mulla se tehosikin sitten. Ja tuosta mun lapsivesiasiasta vielä, että ite oon miettinyt, että voi olla että ne mun...
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Niin ja mun ei missään nimessä ollut tarkoitus pelotella ketään tuolla omalla kertomuksellani. Sektio oli mulle siksi ikävä juttu, kun siinä yhdistyi niin moni mulle ikävä asia ( puudutus yms.) ja eritoten, kun siihen ei osannut yhtään varautua ja oli tilanteena jännittävä. Mutta jotkut taas...
  18. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    tässä meidän pikkuprinssi vielä sairaalassa =)
  19. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Moi vaan kaikki! En oo nyt tosiaan täällä aikoihin käynyt. Viimesimmäksi silloin 31.7, kun mietiskelin että pitäskö soittaa äippäpolille, kun en tuntenut vauvan liikkeitä. No, minähän soitin sinne ja sille reissulle jäätiin ja tänään kotiuduttiin. Voisin nyt koittaa lyhyesti ja...
  20. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Pikaisesti ilmoitan, että Meille syntyi tänään klo 10.49 pieni poika. 49cm ja 3140g ja pipo 36 cm. Sektio jouduttiin tekemään. Kuulumisia myöhemmin lisää..

Yhteistyössä