Iltaa täältäki. Kasassa ollaan edelleen...
Neukkulassa käyty ja ikävä kyllä joudun sinne taas huomenna menemään
Nuo verenpaineet alkanut kohota joka viikko
Tänään oli 131/93
Ja nyt neuvola täti jo sanoi että jos se päänsärky josta eilen kärsin tulee tänään uudelleen niin polille soittoa ja vaikka käymään siellä. Vaan eipä se pää nyt ole oikeestaan kipuillut, ainakaan kovasti.
Eilen jo supisteli kipeesti ja säännöllisesti ja aika tiheesti tunnin ajan illalla... Vaan siihen se sit jäi
Mies jo oli ihan intona että NYTKÖ? mutta ehei...
Sitten vielä kyselin neuvolassa tänään mikä käytäntö on sitten lasketun ajan jälkeen jos menee yli niin täällä meilläkin se yliaikais kontrolli on vasta 41+5 ja olin jo ihan kauhuissani, että jos tää vauva painaa nyt sen 4 kiloa... niin mitäs se sitten jo painaa??! Neuvola täti oli sitä mieletä, että kun olin kuitenkin sen 168cm pitkä ja lantio ulkoa katsottuna normaalin kokoinen niin epä suhtaa ei ole ja sieltä syntyis sellanen 4300g vielä hyvin... Jahas.. No kai sieltä sitten sellainen mahtuu.
Itseä kyllä huolettaa tuo verenpaine... Ja siihen lisäksi proteiinia 1+ ja päänsärky... norsumaiset turvotukset... Ja ne ei vaan reagoi... Kun musta tää vauva alkaa olla jo tarpeeksi iso jotta voisi syntyä... Kun tosiaan painoarvio oli viikko sitten se 3,9kg.
Kai mä kohta menen sinne äippäpolille ja istun lattialle ja huudan etten lähde sieltä enää ilman vauvaa
Tai sitten mä vaan odotan kiltisti? :ashamed:
Onnittelut vauvautuneille! Nimiä ei taas muista... :ashamed:
Synnytystarinat ja neuvola kuulumiste ja muut luettu... :wave:
Pää ei vaan taas toimi, joten ei oikeen osaa kommentoida.
Paitsi
Anit jäi mieleen
raivoamis-jutuillaan Musta toi oli oikeesti ihana! Siis tietty, saa ja pitää näyttää tunteensa! Ja jos ei heti tajua niin oma vika sitten kun "joutuu" kuuntelemaan raskaana olevan naisen raivoa
Täälläkin lievää kiukkua havaittavissa. Ja
OnSiisKevät myös meillä isännän mielestä mä alan olla varmaan ärsyttävä, se ei taida vaan sitä mulle kertoa
Jotta en sitten olisi vielä ärsyttävämpi!
Joo o... Ei kai siinä sit hittoakaan...
Citilda ja PikkuTyyppi (joka ei kai vaan aijo syntyä) 38+4