Kiitokset kaikille parisuhde-tsempeistä!
Kyllä tää tästä, en oo äijälle oikeastaan enää puhunutkaan mistään mitään, vaikka on yrittänyt kysellä. Multa ei riitä enää aika sille, vaan oon keskittyny omaan napaan ja vauvaan. Ja shoppailuun yms.
Avauduin "anopille" joskus pari viikkoa sitten, tai laitoin tekstiviestiä, kun hän kysyi kuinka voitte. Kerroin niinkuin asia silloin oli (supisteli törkeästi, miestä ei näkynyt, korkea verenpaine jne.). Hän vain sanoi, ettei sekaannu meidän välisiin ongelmiin..
Sanoin miehelle, että pärjään onneksi paremmin ilman häntä ja hänen vanhempiaan, heillä ei ole asiaa edes vieriosastolle. Ovat varmastikin sen jälkeen keskustelleet keskenään meistä.. Anoppi nyt ei muutenkaan tykkää musta, valittaa siskolleen ja kuulen sen sitten miehen serkun aviovaimolta tai miehen siskolta (olemme hyvissä väleissä.
) Ärsyttävää tuollainen käsien pesu asioista, kyllä se tulee kotikasvatuksesta, että onko alkoholi-riippuvainen vai ei. Ihme sinänsä, koska anoppi tai appivaari ottavat harvoin. Mutta poikaansa eivät ole ikinä kieltäneet. Muutenkin oon joutunut olla "äiti" tuolle miehelle, ensimmäinen ihminen varmasti, joka on sanonut miehelle Ei.
Maud pinnasängyn reunoihin on saatavissa niitä purureunoja. Muistaakseni Ikeassakin oli, ja oon joskus nähnyt jossain Prismassa yms. Ne peittävät kivasti jäljet.. Ja voi käyttää suojaamaan tietenkin "uuttakin" reunaa, jos vaikuttaa siltä että lapsi pureksii sängyn reunoja.
Vilmav2 ihana nyytti teillä!!
Kikka amstaffi on ainaki sisukas ja kova lenkkikaveri, vaikka onkin ns.pieni. Lapsiystävällinen, mutta aika puupää sekin taitaa olla.
Saa kyllä kouluttaa. Meinasin ostaa amstaffin reilu vuosi sitten, tutulla olisi ollut pentuja, mutta päädyin sitten saksanpaimenkoiraan. Onneksi, tämä on niin helppo tapaus, kiltti kuin mikä. Vielä ainakin.
Täällä Seinäjoella ei tosiaan pääse enää
perhehuoneeseen remontin takia. Sinänsä se ei mua harmita, jos yksin synnytän, mutta kyllä se voisi olla mukava ensisynnyttäjällekin. Toissynnyttäjät osaa jo asiansa, joten haluaisikokaan moni perhehuoneeseen?
Kiloja tullut noin 10-11 (aamupaino ilman vaatteita, pissan jälkeen, ennenkö on mitään syöny
) Nyt on turvotus laskenut, joten nämä kilot ei ole enää turvotusta.. Pitäisi yrittää pitää tässä, ettei enää nousisi, koska joskus laihdutin 15kg, ja se oli niin kiven takana. Ei oikein huvittaisi se sama ruljanssi enää.
Mutta lähtöpainoakin mulla oli jonkun verran (70kg), joten sitä ei niin paljon tarttisi tullakaan. Rasvavarastot on jo omasta takaa.
Jotain muutakin piti kommentoida, mutta kai sitä pitää tästä ensin vaikka syödä jotain makeaa jos aivot heräisi tähän päivään.. Oon kyllä heränny aamulla puol 8 maissa. Koskakohan tää vauva täältä päättää ulostautua? Hyvin näyttää viihtyvän..
Vaavitar + tintta, 38+6, huomenna poksuu..