Hakutulokset

  1. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Pirpana87 Laitoin sulle yksityisviestiä =)
  2. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Pirpana87 Tervetuloa minunkin puolesta. Meillä on sitten melkein samanikäiset pojat, kun meillä on kans n. 3,5kk ikäinen poika (synt. 1.8.). Ja me asutaan Holstissa elikäs aika lähellä teitä. Tai no riippuu toki missäpäin Lohikoskea asutte mut kuiteskin. Että jos vaunuiluseuraa kaipaat niin oon...
  3. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mä kävin tänään ottamassa sen sikainfluenssarokotuksen eikä ainakaan vielä oo minkäänlaisia jälkioireita, mutta ehtiihän noita vielä tulla, jos on tullakseen. Mekin yritetään vältellä parhaamme mukaan isompia ihmismassoja, ettei tauti tarttuis. Mutta onneks tuo vauva saa rintamaidon kautta ees...
  4. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    ankeli Kyllä mun mielestä se pneumokokki suojaa aika tehokkaasti sikaflunssan jälkitaudeilta kuten keuhkokuumeelta. Me ei siihen rokotetutkimukseen osallistuttu vaan ostettiin tuo pneumokokkirokote itse. Eilen olikin 3kk neuvola jossa poika sai sen rokotteen ja lisäksi kaks muuta. Ihan hyvin...
  5. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Meidän ei tarvitse onneks pähkäillä tuon sikainfluenssarokotteen kanssa, kun alle 6kk ei sitä saa. Mutta pähkäilen tässä sitä, että otanko itse sen, kun kuulun riskiryhmään perussairauteni takia. Mä kuitenkin haluan pojalle sen pneumokokkirokotteen ihan vaan mahdollisen sikaflunssan...
  6. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mandy81 Tosi kiva kuulla, että kaikki meni hienosti. Olitko pumpannut maitoa jemmaan vai antoiko mies korviketta Akselille? Millonkohan mä uskaltautuisin jonnekkin. Kyllä mies varmana pärjää pojan kaa, mutta mä en vaan malta lähteä :D Toivottavasti minäkin pääsisin sitten sinne...
  7. O

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Kiinteistä Kannattaako ensin antaa esim. maissivelliä vaiko sitten jotain makeeta sosetta? Mies soitti äsken ja on jo nyt tulossa kotiin! Mä oli ihan että what? Luulin, että olis paljon myöhempään. Ja kysyi vielä että tahtosinko että se tois mulle grilliltä jotain syömistä. No ei tarvinnut...
  8. O

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Turhista tavaroista..hmm..me aika vähän ostettiin etukäteen mitään, joten en kyllä tiiä onko meillä mitään turhaa!? No tuttipullot on kyllä jääneet vielä aika vähälle käytölle..ehkä kahdesti kokeiltu. Niin ja meilläkin kyllä lyhythihaiset bodyt jääneet tosi vähälle käytölle..ei oo varmaan...
  9. O

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Meille on muodostunut melko selkee päivärytmi: Poika heräilee joskus 8-9 aikaan aamulla (ennen kellojen siirtoa 9-10) Siitä sitten on hereillä n. tunnin verran ja sitten unille. Nukkuu tässä vaiheessa noin tunnin unet. Sitten pidän sitä hereillä parisen tuntia eli päiväunille ulos...
  10. O

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Moikka =) Isänpäivälahjasta Me, kun ollaan Sasun kanssa tuolla ekavauva-kerhossa niin siellä me tehdään paita tai tyynyliina isälle. Niihin painetaan sitten pojan kädenjälkiä(jos onnistuu) tai jalanjälkiä. Tehdään siellä sitten myös ukille ja papalle joko paita tai tyynyliina, en vielä tiiä...
  11. O

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Moikka taas tännekkin :) Tsemppiä kaikille joilla on miestensä kanssa ongelmia. Meillä mies on muutaman kerran käynyt baarissa pojan syntymän jälkeen..minun luvalla tosin :laugh: Rokotetutkimukseen me ei osallistuta, mutta halutaan antaa se pneumokokkirokote , joten maksetaan se...
  12. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mymmeli09 Minä nyt vielä varmistan tuloni, kun kukkaiskeiju ottaa meidät kyytiin =) Eli nähdään sitten keskiviikkona. outiko & Sasu kohta 3kk muoks. oliko muuten tarkoitus että tuodaan jotain syömistä mukanamme?!
  13. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Meistäkin ois kiva tulla kahville Mymmelin luo, mutta ei voida, kun ei oo kyytiä (aargh, tahtoo sen oman auton!)
  14. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Minäkin voisin alustavasti ilmottautua pikkujouluihin :) Ihan 100% varmuudella en tietenkään voi luvata tulevani.. :)
  15. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Milja-85 Mun mies on sieltäpäin kotosin..tai no siis tarkemmin sanottuna Naarajärveltä, mut kuitenkin :) Me ajateltiin huomenna mennä sinne vauvakinoon, toivotaan että poika nukkuis sen elokuvan ajan eikä sais mitään itkukohtausta :D
  16. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Taidetaan mennä torstaina sinne vauvakinoon, kuulostaa kivalta :) Muillekkin tais tulla tänään ne Me&I:n vaatteet? Hain just postista meidän tilauksen ja olivat kyllä tosi ihania <3
  17. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mua kiinnostaisi baby-bio. Voisko joku kertoo vähän lisää millasta siellä on, kun en oo koskaan käynyt. Siis että miten se käytännössä toimii. Ja voiko mennä ihan pienen ( 2,5kk) kanssa?
  18. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Tervetuloa minunkin puolestani uudet =) Muakin kiinnostais pikkujoulut, jos ootte sellasia järkkäämässä. Meillä on poika oppinut kääntymään mahalta selälleen :o Ensin luultiin että oli vahinko, mutta tekee sitä nyt kokoajan. Nopeesti vauvat oppii ja kehittyy..ei meinaa perässä pysyä :D...
  19. O

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Jospa taas pitkästä aikaa tännekkin kirjoittelis :) Meidän ristiäiskutsuissa oli sama runo kun Luminellalla. Eilen kävin hakemassa postista kiitoskortit ja niissä on seuraavanlainen runo: " Ei pieni puu vielä myrskystä tiedä, ei pieni puu vielä myrskyä siedä. Ole suojana pienelle suuri...
  20. O

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    henskulle onnittelut poika-vauvasta =)

Yhteistyössä