Hakutulokset

  1. S

    paljonko koirasi maksoi?

    2003 Turbospanieli 700? 2008 Bretoni 1000? :whistle:
  2. S

    G: Minkä ikäisen antaisit ottaa lävistyksen kasvoihin?

    Itsellä on tatuointeja, mutta kyllä saa tyttö luvan 18-vuotiaaksi asti tyytyä ihan normaaleihin korvareikiin (mikäli niitäkään haluaa).
  3. S

    Kukaan menossa Kunkkuihin??

    Reivejäpä hyvinkin, viimeksi olin Lahdessa, niin ihan kiva taas käydä.
  4. S

    Minkä ikäisen kuuluu hoitaa asiansa itse?

    Niinpä. Olen nähnyt "työssä" sellaisen joka oli 19-v ja haki työpaikkaa äitinsä kanssa. Noh, eiköhän hänelle se paikka annettu ja olisi kyllä tarvinnut sen äidin sinne töihinkin :laugh: :o
  5. S

    Kukaan menossa Kunkkuihin??

    Lähteekös täältä Kunkkuihin muita kuin minä? B)
  6. S

    Metsälinnustuksen aloitus!

    No miltäs näyttää saalistilasto tässä vaiheessa? :xmas:
  7. S

    Aivan ihania kuvia löysin! Kellä voi olla näin SULOISET lapset!!?

    Ihan voin mustana sanoa, etten huomaa noissa mitään erityisen suloista tai kaunista.. B)
  8. S

    Metsälinnustuksen aloitus!

    No siellä on ollu pilli epävireessä tai sitten pyyt ei oo ollu "kotona". Kyllä aamullakin tuli yksi ihan viiden metrin päähän kuikuilemaan, että kukas siellä viheltää. Metka on välillä ihan vain katsellakin niiden kotkotuksia.
  9. S

    Metsälinnustuksen aloitus!

    Sepä harmi, uskollisen metsästyskaverin menetys kyllä varmaan vie mielenkiinnon, ainakin joksikin aikaa :(
  10. S

    Metsälinnustuksen aloitus!

    Ilmeisesti olen :'(
  11. S

    Metsälinnustuksen aloitus!

    Ihanko minä olen ainut palstalainen joka pyssyjen kanssa vehtaa... :D
  12. S

    Metsälinnustuksen aloitus!

    Noh, onko sitä tullu käytyä metsällä? Täällä justiin kotiuduttiin ja 1 pyy repussa B)
  13. S

    Dunin viivakodi-keräys?

    Siitä tulee semmonen 136mm malja ja väriin ei voi vaikuttaa. Mulle tuli kirkas :( Kun odotin että olisi ollut se ihan pieni, niin ei ois väri haitannut, mutta ton kokonen mulla jo on kirkkaana.... :'( Vaihtoehdotuksia otetaan vastaan.... :whistle: :xmas:
  14. S

    Omistatteko asunnon tasan miehesi kanssa?

    \ Tottakai siitä menisi lahjaveroa, lahjaveron vaara on myös siinä tapauksessa, jos pari ostaisi asunnon 60/40, mutta ottaisivat lainan 50/50. Eli ottipa asunnon millä jaolla hyvänsä, kannattaa myös laina ottaa samoin prosentein, ettei tule yllätyksiä. :)
  15. S

    Omistatteko asunnon tasan miehesi kanssa?

    \ Emme toki sokeasti luotakaan, siksi aloin asiasta ottamaan selvää, mutta ne kaupat mitkä tehdään ko. pankissa ja siellä vahvistetaan, niin lainhuudot ja esim. verovapaustodistukset hommaavat pankin puolesta, eli kyllä he tietäisivät, jos veroa olisi mennyt. Mutta nyt on sitten kai kesän...
  16. S

    Onko turbospanielin omistajia?

    Mullon vissiin Suomen ainut.... ;)
  17. S

    Omistatteko asunnon tasan miehesi kanssa?

    \ En vänkää, mutta kun asia vain näin on!!! Tämä oli pankillekin uutta kun eilen sinne soitin. Ja sieltä sanottiin, että ennen ovat molemmat välttyneet varainsiirtoverolta, myös se joka on ostanut 40% vaikkei noine prosentteineen virallisesti ensiasunnon ostaja olekaan!! Siis laissahan ei ole...
  18. S

    Omistatteko asunnon tasan miehesi kanssa?

    \ Saako udella millä omistussuhteella otitte asunnon? Nyt nimittäin on muutos tullut tuohon tulkintaa ihan viime kuukausien aikana!! Ennen välttyi molemmat varainsiirtoverolta, vaikka ottivatkin asunnon esim. 60/40. Jotain hyötyä oikeasti tästäkin palstasta, Siirikö se nyt oli joka sanoi ettei...
  19. S

    Omistatteko asunnon tasan miehesi kanssa?

    \ Siis ensiasunnon ostajat kyllä välttyvät varainsiirtoverolta! Esim. nyt jos ostaa niin, et mies omistaa 60% ja vaimo 40%, niin tää molempien ensiasunto on varainsiirtoverosta vapaa, ja sit mahd. isompaan asuntoon muuttaessa tai eron tullessa vaimo on edelleen ensiasunnon ostaja, koska ei ole...
  20. S

    Omistatteko asunnon tasan miehesi kanssa?

    \ Täytyy tehdä selvempi jako, kuin 49/51, sen ottavat kikkailuna, sanoivat meille ainakin pankista näin. Joten otimme sitten asunnon 60/40. Tällöin toinen vielä välttää sen varainsiirtoveron, jos asunto vaihtuu.

Yhteistyössä