paljonko koirasi maksoi?

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Vertaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Tuo mainitsemasi fila brasiliero on tosi nätti koira! =) Toinen molossi josta tykkään ulkonäön puolesta, on cane corso (en ole ihan varma miten se rotu kirjoitetaan ;) )
Muutamat Corsot tunnen mut ne ei oo luonteeltaan mulle sopivimpia ku niillä on se määrätynlainen hyväntahtonen miellyttämisenhalu :D
Kai mä oon asennevammanen ite ku haen koiraa joka ei oo nin piis of nakki :D
Minä olen nyt muutaman viikon etsinyt koiraa ja vaihtoehdot ovat Bordeauxindoggi ja Cane corso, nyt kuitenkin taidan kallistua Corsoon, kun olen soitellut paljon kasvattajia ja rotuyhdistyksiin, niin eipä taida suomesta löytyä ensimmäistäkään tervettä borkkua, ja tällä terveydellä meinaan näitä lonkkia, kynäriä, silmiä, synnynnäisiä sydänvikoja, ihosairauksia, luusyöpää... listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Jos tämä kaikki kasvattajilta kuultu on totta, niin ihmettelen kuka haluaa ottaa koiran kärsimään.
Parempi myöhään ku ei milloinkaan :D

Joo ihan tervettä Borkkua ei varmaan löydy valitettavasti koko maailmasta se on valitettava tosiasia ja Suomessa on todella huono terveystilanne liittyen luustoon ainaki tällähetkellä.
Kuitenkin jos koiran etupää on kunnossa se lonkkien C tai jopa D ei ole niin vakava asia mitä ne 2n kyynärät, koska kyse on erittäin etupainotteisesta rodusta.
 
kolmas tilauksessa
Meillä samojedi 400e
ja samojedi/kultainennoutaja 100e

Mutta eikö tuon sekarotuisen pitäisi olla melkein 2000e arvoinen,kun onhan siinä kuitenkin kahta rotua:D
molempien hinnat taitaa pyöriä siinä 1000paikkeilla.
(joo vitsivitsi)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän koira löytyi vapaana kuljeskelemasta, ja otin sen meille, koska oli talvi. Ei ois pärjännyt yksin. Se on labradorin noutaja.
Täh??

Kai sitä nyt olis voinu laittaa ilmoituksen lehteen, kaupan seinälle ym että tämmöinen koira on löydetty. Tai olisit soittanu poliisille että onko kukaan hukannut koiraansa. Älytöntä että noin vaan OTETAAN jonkun toisen koira.
Ilmoittaisko joku nyt koirasta poliisille? Onko se joku poliisiasia. Ei ole kukaan paikkakunnan lehdissä kysellyt.
Koirathan voi kuitenkin vaellella pitkänkin matkan, joten on voinu hortoilla kauempaakin. Älytöntä, et joku noin vaan ottaa toisen koiran omakseen eikä ilmoittele mihinkään löytökoirasta! |O
 
Kai tajuat
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän koira löytyi vapaana kuljeskelemasta, ja otin sen meille, koska oli talvi. Ei ois pärjännyt yksin. Se on labradorin noutaja.
Täh??

Kai sitä nyt olis voinu laittaa ilmoituksen lehteen, kaupan seinälle ym että tämmöinen koira on löydetty. Tai olisit soittanu poliisille että onko kukaan hukannut koiraansa. Älytöntä että noin vaan OTETAAN jonkun toisen koira.
Ilmoittaisko joku nyt koirasta poliisille? Onko se joku poliisiasia. Ei ole kukaan paikkakunnan lehdissä kysellyt.
Koirathan voi kuitenkin vaellella pitkänkin matkan, joten on voinu hortoilla kauempaakin. Älytöntä, et joku noin vaan ottaa toisen koiran omakseen eikä ilmoittele mihinkään löytökoirasta! |O
että teit väärin?

Löytyneistä koirista pitäs ilmottaa aina...Ja mielummin vaikka vähän laajemminki...

Meijän koira lähti hirven perään ja pinko lähemmäs 200km päähän...
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Kauheeta mitä hintoja. Mä jaksan aina ihmetellä miten ihmiset maksaa sohvakoirista jopa yli tonnin. Työkoirat jotenkin ymmärrän. Ja sekotuksista pyydetään hirveitä hintoja nykyään.
.
niin no eiköhän se kerro sit kanssa sen että niistä koirista välitetään eikä ihan heti olla koirasta tekemässä kiertokapulaa kerta on valmis maksamaan koirastaan...
=)
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Kauheeta mitä hintoja. Mä jaksan aina ihmetellä miten ihmiset maksaa sohvakoirista jopa yli tonnin. Työkoirat jotenkin ymmärrän. Ja sekotuksista pyydetään hirveitä hintoja nykyään.
.
niin no eiköhän se kerro sit kanssa sen että niistä koirista välitetään eikä ihan heti olla koirasta tekemässä kiertokapulaa kerta on valmis maksamaan koirastaan...
=)
Se kertoo ihmisestä paljon mitä hän on valmis maksamaan lemmikistä, koska se hinta on vain murto-osa siitä hinnasta mitä lemmiikkiin uppoaa muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Kauheeta mitä hintoja. Mä jaksan aina ihmetellä miten ihmiset maksaa sohvakoirista jopa yli tonnin. Työkoirat jotenkin ymmärrän. Ja sekotuksista pyydetään hirveitä hintoja nykyään.
.
niin no eiköhän se kerro sit kanssa sen että niistä koirista välitetään eikä ihan heti olla koirasta tekemässä kiertokapulaa kerta on valmis maksamaan koirastaan...
=)
Se kertoo ihmisestä paljon mitä hän on valmis maksamaan lemmikistä, koska se hinta on vain murto-osa siitä hinnasta mitä lemmiikkiin uppoaa muuten.
näin.meilläkin nyt brassilla todettu atopia ja patellaluksaatio,ortopedilla käyty,ihotautilääkärille aika varattu jotta saadaan iho kuntoon ja sen jälkeen odottaa jalkaleikkaus.tottakai koira hoidetaan niin hyvin kuin mahdollista,onneksi koirat on meillä vakuutettu =)
ei tulisi mieleenkään meinaan viedä koiraa piikille ongelmien takia...!rahaa näihin koiriin on uponnut ja tulee vielä uppoamaan,se on ollut selvää alusta asti.
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Kauheeta mitä hintoja. Mä jaksan aina ihmetellä miten ihmiset maksaa sohvakoirista jopa yli tonnin. Työkoirat jotenkin ymmärrän. Ja sekotuksista pyydetään hirveitä hintoja nykyään.
.
niin no eiköhän se kerro sit kanssa sen että niistä koirista välitetään eikä ihan heti olla koirasta tekemässä kiertokapulaa kerta on valmis maksamaan koirastaan...
=)
Se kertoo ihmisestä paljon mitä hän on valmis maksamaan lemmikistä, koska se hinta on vain murto-osa siitä hinnasta mitä lemmiikkiin uppoaa muuten.
No mä maksoin sekarotuisesta 500 mk, mutta eipä tuottanut ongelmaa teettää sille 500 EURON hammasremppa:) Päivittäinen lääkityskin maksaa kuussa useamman kympin, mutta en ole jaksanut edes laskea tarkkaa hintaa. En silti edelleenkään maksaisi sekarotuisesta 150 euroa enempää.
 
HALOO
Alkuperäinen kirjoittaja Kai tajuat:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän koira löytyi vapaana kuljeskelemasta, ja otin sen meille, koska oli talvi. Ei ois pärjännyt yksin. Se on labradorin noutaja.
Täh??

Kai sitä nyt olis voinu laittaa ilmoituksen lehteen, kaupan seinälle ym että tämmöinen koira on löydetty. Tai olisit soittanu poliisille että onko kukaan hukannut koiraansa. Älytöntä että noin vaan OTETAAN jonkun toisen koira.
Ilmoittaisko joku nyt koirasta poliisille? Onko se joku poliisiasia. Ei ole kukaan paikkakunnan lehdissä kysellyt.
Koirathan voi kuitenkin vaellella pitkänkin matkan, joten on voinu hortoilla kauempaakin. Älytöntä, et joku noin vaan ottaa toisen koiran omakseen eikä ilmoittele mihinkään löytökoirasta! |O
että teit väärin?

Löytyneistä koirista pitäs ilmottaa aina...Ja mielummin vaikka vähän laajemminki...

Meijän koira lähti hirven perään ja pinko lähemmäs 200km päähän...
Lisäksi sillä koirallahan voi olla mikrosiru, jonka perusteella omistaja on mahdollista jäljittää. Ootko koskaan pyytäny esim. eläinlääkäriä tarkistaan löytyykö koirasta sirua ?
 

Yhteistyössä