paljonko koirasi maksoi?

sw
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Tämän hetkiset joita talosta löytyy on käyttölinjainen sakemanni 850 e. Toinen käy-sakemanni 1000 e. Ja kolmas sakemanni ei maksanut mitään sillä se on oma kasvattini.

Seuraava moppe tulee olemaan tuonti, joten siihen saa uppoamaan useamman tonnin.
Kunhan mä saan sen OKTn itelleni niin mulle tulee aikuinen Borkku uros tuontina sekä Fila Brasiliero uros tuontina, joka myös tulee olemaan aikuinen, joten pankissa sitä joutuu käymään keskustelemas :D
Aikuista käyttistä mäkin olen ajatellut jolla on tulokset valmiina. Minunkin tie saattaa käydä pankin kautta, ennen kuin pääsen hyppäämään Saksaan menevään koneeseen.. :whistle:
Mä en tartte tuloksia mut tartten vahvistuksen terveystilanteesta eli siks aikuinen ja kuvat on otettava niin et oon paikalla ja saan ne mukaani suomeen jossa ne lausutaan :D
Tuo mainitsemasi fila brasiliero on tosi nätti koira! =) Toinen molossi josta tykkään ulkonäön puolesta, on cane corso (en ole ihan varma miten se rotu kirjoitetaan ;) )
eiks fila ole aika vaarallinen ja agressiivinen rotu....
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Tuo mainitsemasi fila brasiliero on tosi nätti koira! =) Toinen molossi josta tykkään ulkonäön puolesta, on cane corso (en ole ihan varma miten se rotu kirjoitetaan ;) )
Muutamat Corsot tunnen mut ne ei oo luonteeltaan mulle sopivimpia ku niillä on se määrätynlainen hyväntahtonen miellyttämisenhalu :D
Kai mä oon asennevammanen ite ku haen koiraa joka ei oo nin piis of nakki :D
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja sw:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Tämän hetkiset joita talosta löytyy on käyttölinjainen sakemanni 850 e. Toinen käy-sakemanni 1000 e. Ja kolmas sakemanni ei maksanut mitään sillä se on oma kasvattini.

Seuraava moppe tulee olemaan tuonti, joten siihen saa uppoamaan useamman tonnin.
Kunhan mä saan sen OKTn itelleni niin mulle tulee aikuinen Borkku uros tuontina sekä Fila Brasiliero uros tuontina, joka myös tulee olemaan aikuinen, joten pankissa sitä joutuu käymään keskustelemas :D
Aikuista käyttistä mäkin olen ajatellut jolla on tulokset valmiina. Minunkin tie saattaa käydä pankin kautta, ennen kuin pääsen hyppäämään Saksaan menevään koneeseen.. :whistle:
Mä en tartte tuloksia mut tartten vahvistuksen terveystilanteesta eli siks aikuinen ja kuvat on otettava niin et oon paikalla ja saan ne mukaani suomeen jossa ne lausutaan :D
Tuo mainitsemasi fila brasiliero on tosi nätti koira! =) Toinen molossi josta tykkään ulkonäön puolesta, on cane corso (en ole ihan varma miten se rotu kirjoitetaan ;) )
eiks fila ole aika vaarallinen ja agressiivinen rotu....
Mikä tahansa on jos se on väärissä käsissä, mut se on totta et kyseessä on vaativa rotu.
 
Vertaus
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Tuo mainitsemasi fila brasiliero on tosi nätti koira! =) Toinen molossi josta tykkään ulkonäön puolesta, on cane corso (en ole ihan varma miten se rotu kirjoitetaan ;) )
Muutamat Corsot tunnen mut ne ei oo luonteeltaan mulle sopivimpia ku niillä on se määrätynlainen hyväntahtonen miellyttämisenhalu :D
Kai mä oon asennevammanen ite ku haen koiraa joka ei oo nin piis of nakki :D
Minä olen nyt muutaman viikon etsinyt koiraa ja vaihtoehdot ovat Bordeauxindoggi ja Cane corso, nyt kuitenkin taidan kallistua Corsoon, kun olen soitellut paljon kasvattajia ja rotuyhdistyksiin, niin eipä taida suomesta löytyä ensimmäistäkään tervettä borkkua, ja tällä terveydellä meinaan näitä lonkkia, kynäriä, silmiä, synnynnäisiä sydänvikoja, ihosairauksia, luusyöpää... listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Jos tämä kaikki kasvattajilta kuultu on totta, niin ihmettelen kuka haluaa ottaa koiran kärsimään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sw:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Tämän hetkiset joita talosta löytyy on käyttölinjainen sakemanni 850 e. Toinen käy-sakemanni 1000 e. Ja kolmas sakemanni ei maksanut mitään sillä se on oma kasvattini.

Seuraava moppe tulee olemaan tuonti, joten siihen saa uppoamaan useamman tonnin.
Kunhan mä saan sen OKTn itelleni niin mulle tulee aikuinen Borkku uros tuontina sekä Fila Brasiliero uros tuontina, joka myös tulee olemaan aikuinen, joten pankissa sitä joutuu käymään keskustelemas :D
Aikuista käyttistä mäkin olen ajatellut jolla on tulokset valmiina. Minunkin tie saattaa käydä pankin kautta, ennen kuin pääsen hyppäämään Saksaan menevään koneeseen.. :whistle:
Mä en tartte tuloksia mut tartten vahvistuksen terveystilanteesta eli siks aikuinen ja kuvat on otettava niin et oon paikalla ja saan ne mukaani suomeen jossa ne lausutaan :D
Tuo mainitsemasi fila brasiliero on tosi nätti koira! =) Toinen molossi josta tykkään ulkonäön puolesta, on cane corso (en ole ihan varma miten se rotu kirjoitetaan ;) )
eiks fila ole aika vaarallinen ja agressiivinen rotu....
Mikä tahansa on jos se on väärissä käsissä, mut se on totta et kyseessä on vaativa rotu.
Tokihan koira kuin koira voi olla aggressiivinen. Filasta olen vain lukenut että olisi poikkeuksellisen epäluuloinen vieraita kohtaan. Eikö ollut niin ettei tuomari saa näyttelyssä edes koskea koiraan? Muutenkin käsitin että ovat ns yhden ihmisen koiria eivätkä aikuisena sopeutuisi uuteen omistajaan.
 
Kauheeta mitä hintoja. Mä jaksan aina ihmetellä miten ihmiset maksaa sohvakoirista jopa yli tonnin. Työkoirat jotenkin ymmärrän. Ja sekotuksista pyydetään hirveitä hintoja nykyään.

Mun eka koira makso 100mk sillon vuonna -93, sekarotunen. Sit toka oli kans sekotus vuonna 96 ja muistelen maksaneeni 50mk ja viskipullon. Sit oli välissä paperillinen jonka hintaa en kyl enää muista mut oisko se joku 3000-4000mk ollu. Se oli ehkä vuonna 01. Ja sit onkin tuo sekotus vuonna 06, 50euroa ja nyt 08 sekotus jonka hinta oli omantunnon mukaan ja mun omatuntoni oli 20 euroa ja koirankeksipaketti ja sillä me koira mukaan saatiin ja kaikki oli tyytyväisiä.

Ja mulla on näistä vaan nää kaks nuorinta. Tuo paperillinen ei ollu kokonaan mun. Ja kaks vanhinta on kuolleet jo.
 

Yhteistyössä