Hakutulokset

  1. G

    GALLUP- kuinka kauan olitte seurustelleet ennen kuin

    - Seurustelimme hieman yli 3 vuotta ennen yhteen muuttoa, kun myös minä sain opiskelupaikan samalta paikkakunnalta kuin mies - Seurustelimme hieman yli 10 vuotta ennen ensimmäisen lapsemme alkuunpanoa (jota nyt siis odotamme). Aloitimme seurustelun lukioikäisinä, joten välissä oli opiskelut ja...
  2. G

    Miksi miehestään eronneen lapset ovat isättömiä?

    Ja höpöhöpö. Isäni on eronnut 70-luvun lopulla edellisestä vaimostaan ja siitä liitosta syntyi kaksi poikaa. Toinen pojista jäi isälle ja toinen äidille. Minun äitini kanssa isäni meni naimisiin 80-luvun alussa ja ovat yhdessä edelleen. Minun lisäkseni äidilläni ja isälläni on toinen lapsi...
  3. G

    Miksi miehestään eronneen lapset ovat isättömiä?

    Kuten sanoin, tekee nainen miten päin tahansa, on se aina väärinpäin. Jos jää huonoon parisuhteeseen, on huono äiti lapsilleen. Jos lähtee parisuhteesta, on silloinkin huono äiti.
  4. G

    Miksi miehestään eronneen lapset ovat isättömiä?

    Taas sitä huomaa, miten nainen on naiselle susi. :/ Tekee miten päin tahansa, niin aina on väärinpäin. Eikö tärkeintä ole, että perhe on tyytyväinen tilanteeseen? On tässä maailmassa muitakin perhemalleja kuin "mikkosmaisesti" paasattu ydinperhe. Helvetissä todellakin on paikka naisille...
  5. G

    Sanokaa joku hyvä deodorantti!

    Ei taida olla :(
  6. G

    Sanokaa joku hyvä deodorantti!

    Tai siis antiperspirantti se on eikä deodorantti. No joka tapauksessa Yliopiston apteekin sivuilla hinta on 12,70 ?. Hinta voi tosin vaihdella eri apteekkien kesken. Toki tämä on markettidödöjä kalliimpi, mutta ihan oikeasti hyvä. Yritin käyttää mm. Triple Dryta ohjeiden mukaisesti, mutta se ei...
  7. G

    Sanokaa joku hyvä deodorantti!

    Apteekissa myydään Vichyn 48h deodoranttia. Triple dry ei toiminut minulla, mutta tämä toimii. :D
  8. G

    Kannattaako kuukupin hankkiminen?

    Pitääpä vielä jatkaa, että yksi parhaimmista puolista kupissa on se, että öisin voi nukkua ihan missä asennossa tahansa. Siteitä käyttäessäni en voinut nukkua selälläni, ettei side olisi "falskannut".
  9. G

    Kannattaako kuukupin hankkiminen?

    On se oikeasti hyvä. =) Jos on oikein kovat vuodot, niin silloin kannattaa vain tyhjätä useammin. Minulla kuppi kerää ensimmäisenä parina-kolmena päivänä vuotoa runsaahkosti, mutta seuraavina päivinä vuoto on hyvin vaatimatonta. Itse tyhjään kupin vain pari kertaa vuorokaudessa. Jos tuntuu...

Yhteistyössä