Sanokaa joku hyvä deodorantti!

  • Viestiketjun aloittaja nyt apuja
  • Ensimmäinen viesti
prkl
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Alkuperäinen kirjoittaja prkl:
auttaakohan tuo siis hien erittymiseen? siis niin ettei kainalot kostu koko ajan? minulla ei ole hajuongelmaa mutta kainalot jatkuvasti märkänä+tietenkin paita Aaaaaaaargh

kellään muulla moista? mistähän johtuu
Tämä on sen verran pehmeä luonnontuote, että ei kyllä estä hikoilua. Mä olen kainalot kosteina hirveän herkästi, kuumaverinen vaikka aina kylmissäni. :)
mulla sama juttu. Lähes aina palelee, mutta kainaloista valuu nestettä. niin raivostuttavaa, että vaikuttaa elämänlaatuun kyllä paljon. vaan eipä ole varaa mennä botoxiakaan tuikkaamaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
Apteekissa myydään Vichyn 48h deodoranttia. Triple dry ei toiminut minulla, mutta tämä toimii. :D
Tuppaan mukaan, kun minulla on sama ongelma kuin ap:lla. Minkä hintainen tämä on?
Tai siis antiperspirantti se on eikä deodorantti. No joka tapauksessa Yliopiston apteekin sivuilla hinta on 12,70 ?. Hinta voi tosin vaihdella eri apteekkien kesken. Toki tämä on markettidödöjä kalliimpi, mutta ihan oikeasti hyvä. Yritin käyttää mm. Triple Dryta ohjeiden mukaisesti, mutta se ei pitänyt yhtään. :/

http://www.yliopistonapteekki.fi/DisplaySpecialItemPage.do?itemNumber=2017887
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
Apteekissa myydään Vichyn 48h deodoranttia. Triple dry ei toiminut minulla, mutta tämä toimii. :D
Tuppaan mukaan, kun minulla on sama ongelma kuin ap:lla. Minkä hintainen tämä on?
Tai siis antiperspirantti se on eikä deodorantti. No joka tapauksessa Yliopiston apteekin sivuilla hinta on 12,70 ?. Hinta voi tosin vaihdella eri apteekkien kesken. Toki tämä on markettidödöjä kalliimpi, mutta ihan oikeasti hyvä. Yritin käyttää mm. Triple Dryta ohjeiden mukaisesti, mutta se ei pitänyt yhtään. :/

http://www.yliopistonapteekki.fi/DisplaySpecialItemPage.do?itemNumber=2017887
ääh, omkoha tuota suihkeena, mua tympii nuo rollonnit
 

Yhteistyössä