Kannattaako kuukupin hankkiminen?

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei kannata! Minäkin olen pärjännyt koko ikäni ilman!
:eek: Mihinkäs sie oisit sen ees laittanut?



Tai no,älä kerrokaan :D :D
Tuohan olisi toisaalta hyvä dippisoossikuppi mutta ei taida kestää pöydällä pystyssä. Mutta jos sitä pitäisi kädessä ja dippailisi sillein? Olisikin hyvä idea illanistujaisiin!
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei kannata! Minäkin olen pärjännyt koko ikäni ilman!
:eek: Mihinkäs sie oisit sen ees laittanut?



Tai no,älä kerrokaan :D :D
Tuohan olisi toisaalta hyvä dippisoossikuppi mutta ei taida kestää pöydällä pystyssä. Mutta jos sitä pitäisi kädessä ja dippailisi sillein? Olisikin hyvä idea illanistujaisiin!
:LOL: Siihen pitäis varmaan joku pystyssäpysymisalunenkin sit keksiä, jos meinaisit pöydällä pitää. Ellei nuo sitten oo liian pieniä tuohon tarkoitukseen:)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:LOL: Siihen pitäis varmaan joku pystyssäpysymisalunenkin sit keksiä, jos meinaisit pöydällä pitää. Ellei nuo sitten oo liian pieniä tuohon tarkoitukseen:)
Vähän stydimpi chilisoossi niin riittää pienempikin! :LOL:
Ka niin... :snotty:

Siitä sitten tilaamaan..haluisin nähdä vaimos ilmeen kun selität tuon sille:)
 
Ehdottomasti kannattaa hankkia!

Ensimmäistä kertaa kuukupista kuullessani myös minua hieman etoi ajatus kupin käyttämisestä, mutta kun ajattelin asiaa tarkemmin, alkoi ajatus tuntumaan paremmalta ja paremmalta. Minä hankin oman Lunetteni muistaakseni vuonna 2006 Ruohonjuuresta ja silloinkin niitä oli vain yhtä kokoa, taitaa olla nykyisin se suurempi koko. Kuppi on aivan sopivan kokoinen myös minulle ei-synnyttäneelle. Kuppia käytettäessä kuukautiset oikeasti unohtuvat. Aivan loistava kapine!!
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja silleen:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kuvan nähtyäni en edes halua tietää että miten tuo toimii :LOL: :x
Se tungetaan SINNE!

Ja on - ainakin toivottavasti - pienempi kuin sun pippelis. ;)
no SITÄ sä et koskaan saa tietää... ;)
No eipä nuo kuukupit oo ku vajaa 6cm maksimissaankaan pitkiä..että luulis olevan pienempi :D Vaikka eipä se miulle kuulu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Timpalle vinkiksi että lasten muovinen ruokalappu kaulaan ja dippikastike siihen, ei tipu dippiä pitkin sohvia ja paitaa!
On sen verran läski niska ettei taida yltää ympäri... :ashamed:
Kumilenksusta jatke, vot!
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Timpalle vinkiksi että lasten muovinen ruokalappu kaulaan ja dippikastike siihen, ei tipu dippiä pitkin sohvia ja paitaa!
On sen verran läski niska ettei taida yltää ympäri... :ashamed:
Siun pitää jatkaa sitä ruokalappua toisella samanlaisella. Sit ku etupuolelta loppuu niin eikun käännät vaan ympäri:)
 
tuike
Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:
Te tässä pääasiassa kehuitte tuota kuukuppia, mitä nyt päätön ja Timppa oli vähän muilla linjoilla...
Siis onko se oikeesti hyvä? "kestääkö" se sellasia superhyper vuotoja miten hyvin?
Mulla pahimmillaan yhden vuodon aikana kuppi piti tyhjentää tunnin välein ja silloin käytin ihan reilusti kestosidettä kaverina, ettei tiukassa paikassa kuppi lorahtanut yli.

Mutta normaalina vuotona mulla on ylivuotoriski kahtena ekana yönä, joten silloin on pieni kestoside aina varmistuksena. Eikä ole tainnu kuin pari kertaa pikkasen vuotaa yli tämän reilun vuoden kuppia käyttäneenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:
Siis onko se oikeesti hyvä? "kestääkö" se sellasia superhyper vuotoja miten hyvin?
On se oikeasti hyvä. =) Jos on oikein kovat vuodot, niin silloin kannattaa vain tyhjätä useammin. Minulla kuppi kerää ensimmäisenä parina-kolmena päivänä vuotoa runsaahkosti, mutta seuraavina päivinä vuoto on hyvin vaatimatonta. Itse tyhjään kupin vain pari kertaa vuorokaudessa. Jos tuntuu, että kuppi alkaa täyttymään nopeammin, niin silloin tyhjään kolmisen kertaa vuorokaudessa.
 
Pitääpä vielä jatkaa, että yksi parhaimmista puolista kupissa on se, että öisin voi nukkua ihan missä asennossa tahansa. Siteitä käyttäessäni en voinut nukkua selälläni, ettei side olisi "falskannut".
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
Pitääpä vielä jatkaa, että yksi parhaimmista puolista kupissa on se, että öisin voi nukkua ihan missä asennossa tahansa. Siteitä käyttäessäni en voinut nukkua selälläni, ettei side olisi "falskannut".
Joo, no tää on tuttua..nimim.Menkka-aikaan nukun pyyhe persukkeen alla, ja usein aika huonosti. :(
 
vois kokeilla
Kuppien kokoasiaa... Onko sectiolla lapsensa saanut kuukuppimarkkinoilla ei-synnyttänyt? Menikö ne koot myös jotenkin iän mukaan? Ruohonjuuressa muistelen näin nähneeni.
 

Yhteistyössä