Hakutulokset

  1. M

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Ja hirmusti onnea myös Erkalle ja Enkelinäidille, en ole tainnut teitäkään vielä onnitella :heart: . Mahdottomasti tarrasukkia, teholiimaa ja onnea matkaan. Mun oli pakko tulla kertomaan teille ihanille ladyille meidän Joulusta. Vietimme ihan Joulun kotona ihan vaan kolmistaan oman...
  2. M

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Tabletteja? Itse käytin nestemäistä, joten noista en tiedä. USA:sta en ehkä lähtisi tilamaan koska joudut varmasti tullaamaan paketin suomeen.
  3. M

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Tuoteseloste löytyi tuolta nettisivultakin (tosin Hollanniksi). Samenstelling van Mulimen Heel: Mulimen H bevat per 100 g: Agnus cactus D4 11.11 g Cimicifuga racemosa D4 11.11 g Gelsemium sempervirens D4 11.11 g Hypericum perforatum D4 11.11 g Sepia officinalis D8 11.11 g
  4. M

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Etsikelin itsekin tuotetta kissojen ja koirien kanssa pari kuukautta sitten. Ei tunnu löytyvän Suomesta, jos ei satu jossain kaupassa olemaan "vanhaa" varastoa. Sitten sain täältä palstalta vinkin että Hollanista saa tilattua netin kautta. Tässä linkki www.gezondheidaanhuis.nl Tilasin itse...
  5. M

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Pitkästä aikaa kävin lukemassa taas meidän/teidän pinon läpi. Olipa siellä paljon mukaviakin uutisia tullut, eli plussia - MAHTAVAA onneksi olkoon. Negan saaneille pistetään peukut pystyyn ja toivotetaan onnea rekka lasteittain. Pyrstis tuossa muistuttelikin Mulimenista ja itsellä ainakin...
  6. M

    Mulimen

    Lähedenkin heti tilaamaan!
  7. M

    Mulimen

    Tuli viestiä tuolta terveolosta että loppu on niiltäkin. Oisko kellään mitään muuta paikkaa tiedossa mistä saisi Mulimenia?
  8. M

    Mulimen

    Kiitos Solakka Silakka. Laitoin heti tilaukseen. Minulla tuo Mulimen on hyvin korjannut pitkää kiertoa ja toihan sen sen plussankin yli 3 vuoden odotuksen jälkeen Vastaavia tuotteita on ainakin Femal (siveydenpuu tipat eli sisältävät munkinpippuriuutetta) ja Reckewegin R10 vaihdevuositipat.
  9. M

    Mulimen

    :attn: Osaako kukaan antaa vinkkiä mistä Mulimenia vielä saisi? Maahantuonti on kuulema lopetettu. Oma kierto on ihan sekaisin joten olisi tarvetta tälle aineelle.
  10. M

    Mulimen

    Käytin Mulimenia ja akupunktiota toissa keväänä, siitä kierrosta napsahti plussa. Nyt se "plussa" tuhisee vaaleansinisessä yöpuvussa tuolla pinnasängyssä. Tätä ennen kokeiltu lähes kaikki mahdollinen mm. IVF 3:sti. Suosittelen lämpimästi :heart:
  11. M

    40+ so what! (vol. 4)

    Enpä ole aikoihin tänne päässyt lukemaan / kirjoittelemaan ja kylläpä oli tullut paljon plussia pinoon IHANAA LADYT IHANAA!!! Onnea kaikille ja tarrasukkia matkaan :flower: . Ja niille jolle se plussa ei ole vielä testiin pärähtänyt niin toivotan hurjaa plussa tuulta. Rva Pikkumyylle super...
  12. M

    40+ so what (vol. 3)

    Ensimmäiseksi onnea tuhannesti Päikki :flower: :heart: ! Näköjään viime vuoden kaava alkaa toimia, eli kun kevät aurinko tulee esiin niin plussat paukkuu aikuisten naisten testeihin. Nyt vaan lisää kavereita Päikille plussajunaan! Teitä ja teidän juttuja on ollut ihan ikävä kun en ole...
  13. M

    40+ so what (vol. 3)

    Pääpilvissä: Multa poistettiin kaksi polyyppia n. kaksi vuotta sitten. Kohdun polyypit ovat hyvälaatuisia limakalvo kasvaimia, tai näin meidän IVF-lääkäri silloin ainakin kertoi. Hän halusi että poistetaan polyypit ennen hoitoja koska toinen oli aika leveä ja hänen sanojensa mukaan "oli...
  14. M

    40+ so what (vol. 3)

    Uusille tervetuloa mukaan minunkin puolesta :wave: Ja tänä vuonna tehdään tähän pinoon sellainen plussa juna että oksat pois!Ensimmäiset paikat junaan on jo varattu - nimiä en paljasta, mutta enneunia olen nähnyt. Onnistumistarinoista; Satuin saamaan Joulun aikaan käsiini uusiman Sara-lehden...
  15. M

    40+ so what (vol. 3)

    Olipa hieno uutinen saatu tänne pinoon! Onnittelut koko perheelle uudesta perheenjäsenestä :flower: :heart: Hyvää alkanutta vuotta teille ihanille naisille! t. Mari
  16. M

    40+ so what (vol. 3)

    Rva Pikkumyy En löydä sanoja enää... virtuaaliseti voimahalauksia lähetän teille :hug: :hug: Tuntuu aivan uskomattoman pahalta teidän puolesta.
  17. M

    40+ so what (vol. 3)

    Täällä myös yksi Jousimies! Vuosi lisää mittariin tulee vkolla 51. Äsyttävän osuva tuo lapsellisen linkittämä kuvaus :laugh:
  18. M

    40+ so what (vol. 3)

    Onnea sylin täydeltä syntymäpäivän johdosta :flower: :heart: ! Mihin aikaa otat vieraita vastaan ;o) t. Mari
  19. M

    40+ so what (vol. 3)

    Kyllähän minä täällä taustalla roikun vähintään joka toinen päivä - en osaa olla pois täältä, enkä ole oikein löytänyt omaa pinoa tuolta odottajien puolelta. Lyhkäisesti omaa napaa, vatsa on kasvanut sen verran että tällä viikolla oli pakko ottaa ekan kerran äitiyshousut käyttöön. Muuten olen...
  20. M

    40+ so what (vol. 3)

    Rva pikkumyy: Nyt en suostu kyllä vielä uskomaan mitään huonoja uutisia. Olen vedonnut kaikkiin ylimpiin voimiin että se :heart: syke sieltä viikon sisään löytyy. Kirjoitin jopa joulupukillekin että ei tartte tuoda tähän taloon mitään lahjoja, vaan nopeaa sitkeää sykettä Pikkumyyn kohdun sisään...

Yhteistyössä