40+ so what!!! (vol 5.)

Mahdotontako Mie tilailin lisää "David"O- testejä Raskauskeijulta-miulla toimivat!!..toiset ei saa vahvaa viivaa?..:|

Kiva, kun sie et masikseen taivu, vaan uutta kiertoa kohden jaksat jo ajatella :)

Varmin-ainakin sellaiselle, jolla vaikeuksia oviksen näkymisen kanssa testissä-ClearBluen digitesti..ei tartte viivasia silloin vertailla.=)

Miulla näkyi David-liuskatestillä kahtena päivänä, kp12-13 tasavahvat viivat ja sitten haalistu selkeästi..aloitan testailun yleensä kp11(viime kierolla muistaakseni kp10)..mutta nyt taidankin aloittaa jo kp9 =)..katsellaan, pelittääkö nytkin siten ;) ..juuh ja miulla jo jemmassa Apteekin oma r-testi jouluaaton testailuun.. tulisipa silloin, se kaipaamani plussa:heart:..
 
Sunnuntai iltaa kaikille!

Leena Super onnea tähän kiertoon sinulle! Kerro toki miten tämä kierto etenee.

Emily ja Solakka silakka tuo kyllä antaa toivoa itsellekin, että saatta se oikea vielä kävellä vastaan minuakin.

Nilla sinulle myös isot peukutukset tähän kiertoon.

Haave
jospa olisi + oireita.

Mahdotontako onnea alkaneeseen kiertoon! Jospa tämän kierron tapahtumat auttaisivat seuraavassa kierrossa.

Mur-Mur jospa se kiinnitymisyritys auttaisi, tässä tärppi kierrossa.

Liizalle minulla on peukut ja varpaat pystyssä huomiselle :heart:
 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Mahdotontako.............kp1/30............yk2..........1.yht.
Sariella09 (43)...........kp2/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp3/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)..............kp4/25-29..........y.2,5v.........2.
Leena65 (44)..............kp6/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp6/24-27........yk16........1.
oivikki (41).................kp6/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp10/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp11/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp12/28..............yk4...........3.
onlydream (36)...........kp15/23-29............yk?...........3.
Inia (42).................kp17/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp21/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp24/28........?............3.
Wiara (39)..................kp25/22-28............yk5..........1.
Räystäspääsky (43)...kp25/24-29............................4.
liiza (43)......................kp28/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp29/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp30/26-28.........y.n.2v......1.
ikiemo (45)................kp35/20-50........y?..........4.
Taikakuu (41).............kp39/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp55/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Pinkki69 (40)..............dpo18
liiza (43).......................dpo17
Inia (42)....................pp2
onlydream (36)...........dpo1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


[/quote]

 
Juu mää tein ensin "peruspäivityksen" ja aloin sitten lukemaan viestejä. Siksi hetken aikaa oli hassuja lukemia.

Niin kiirusta pitää, ettei meinaa millään ehtiä yhtikäs mitään. Jaksuja kaikille, erityisesti nyt Mahdotontakolle.

Kysymys kiertojen pituudesta: miten laskette keskimääräiset pituudet. Mä oon joskus lukenust jostain, että lyhin ja pisin otetaan kuusi kuukautta taakse päin olleista kierroista. Mitä tekniikkaa muut käyttää?
 
Leena, jaksamista sulle ja toivotaan että tämä kierto toisi sen tärpin! Sitten voit luopua luovuttajastakin... Ja uusi mies voi astua kuvioihin helpommin, kun sulla on avoin mieli löytämään hänet, etkä mieti tätä tulevaa exää.

liizalla on jännät ajat! Peukkuja kovasti!

Sariella, hyvä kun olet tervehtymässä, sitten tärpilläkin on paremmat mahkut!

Mahdotontako, onneksi menet jo päin uutta yritystä! oivikkihan se taisi kertoilla, että luget oli siirtäneet menkkoja, mutta ei seuraavan kierron ovista. Joten paras kai aloittaa yritys tarpeeksi aikaisin.

Kyllä se mies voi kävellä vastaan milloin vain, silmät auki! Mullakin yli 10 vuoden sinkkuuden jälkeen (well, oikeestaan melkein 20 vuoden, välillä oli vain yksi vakavampi lyhyehkö suhde).

KYSYMYS LUGEJEN KÄYTTÄJILLE: Tuleeko teillä se tavara suht pian ulos? Miten syvälle noi pitäis oikein yrittää työntää (nimim. nakkisormi)? Mulla ei oo lugeja vaan progesteroni valmiste, mutta eiköhän tuo aika samanlaista ole. Musta vaan tuntuu ettei se ehdi mitään vaikuttaa, kun valuu niin äkkiä pois. Ja tänään meinasin taas unohtaa! Onkohan tuo ajoitus miten tarkkaa?
 
Inia sinäkin löysit sen oikean, tosiaan pitää olla silmät apposen auki tästä pimeestä huolimatta. Lugeista, en tiedä kuinka tarkkoja ovat nuo ajat. Kyllä yritän aina työntää niin syvälle kuin saan. Nopeasti tulee pois, mutta toisaalta tuntuu sitä riittävän myös koko päiväksi, aamulla laitan ennen kuin nousen ylös niin ainankin tulee mulle hyvä mieli, kun on kerinnyt vähän pidempään vaikuttaa ( ei ole kyllä kukaan niin ohjeistanut, eikä lukenut lääkkeen ohjeessakaan ). Minulla on annostus aamulla ja illalla, saa nähdä onko sama sitten ivf:ssä. Onko sinulla 2 x pvässä?

+++++ rktt:läisille ja loppukiertolaisille ja ovis +++ niitä pyydystäville.
 
Inia, olen joskus saanut ohjeeksi mennä hetkeksi maikoilemaan kun on pallerot sinne työntänyt. Sanoivat myös, että kyllä se sieltä aika nopsaan valuu ulos kuitenkin, mutta että lääkeaine imeytyy nopeasti. Olen yleensä käyttänyt pikkuhousunsuojia samaan aikaan kun sitä mönjää tosiaan tulee varsin kiitettävästi pihalle....
 
Huomenta tytöt!

Kiitos kaikille teille, ootte ihania!! Mutta...

Neganeganeganega :'( OIkea vitivalkoinen nega. Mulla tosiaankin on ne luget, mutta ne ei ole ikinä tätiä pidätelleet aikaisemmin! Nyt en oikein tiedä uskallanko lopettaa vai en, tädistä ei tietokanaan, ei tuhrun tuhrua!! Kerran aikaisemmin kierto on venähtänyt 29 päivään, 28 on ollut ihan maksimi ja normaali 24-25pv.

Leenalle haleja täältä, olet ajatuksissa! Jonakin päivänä unelmat toteutuu, kunhan niihin jaksaa uskoa, ja muistaa unelmoida :hug:
 
pyrstötähti
Ajattelin kertoa jatkokuulumiset superpitkän kierron suhteen. Kp 56 täti tupsahti tupaan ihan nakutettuna kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Mistä ihmeestä muistikin että 2 * 28 = 56. Eikä mitään valtavampaa tulvaa kuin ennenkään. Sen pitkän kierron aikana oli pitkä märkä vaihe limatulppineen ja kerran häivähdys verijuosteita mutta ei muuta. Ja rinnat näissä tädeissä kyllä tosi kipeät.

Ajattelin muistuttaa taas teitä siitä Mulimenista. Vanhojenkanojen munitukseen sitä käytetään ja meidän pinossa sillä ehkä raskauduttiinkin.mulimen matkii keltarauhasen toimintaa ja sehän on se ongelman yksi ydin kun huonot munikset saa kehnon keltarauhasen jonka pitäisi valmistaa hedelmöittyneelle munasolulle ne oivalliset olosuhteet ennenkuin istukka ottaa hoitaakseen homman,ja siinä kotvanen kuluu. Mulimen olisi kuitenkin luontaislääke ja kivempi käyttää kuin nuo luget. Itse en ole koskaan kokeillut lugeja mutta tuttunu laittoi ne sellaisen hiivalääkeapplikaattorin kanssa ja oli kuulemma kätevä.

Teidän juttuja on niin mukava käydä lukemassa ja jännäillä mukana että vaikka ma taival on kuumeilussa ohi niin täällä pitää päivittää aina teidän kuulumiset. Oli toki pitkä tauko silloin kun oli pakko antaa periksi omalle haaveelleen ja tehtävä surutyö mutta kun se vaihe meni ohi niin on ollut mukavaa lukea ja nähdä teidän kuumeilun edistyminen. Kukaan ei onneksi ole vaipunut ihan romahtamisen syövereihin, toivottavasti. Elämä tempaa mukaansa ja osa ilman sitä nyyttiä jatkaa elämäänsä joka on ihan hyvää siltikin. Minä en osaa kuvitella tietysti sitä valtavaa surua kun ei ole vielä yhtään lasta ja kello tikittää mutta olen huomannut että jostain syystä te tunnutte ottavan epäonnistumisen paremmin kuin ne joilla jo on lapsia.

Ihan valtavasti toivon että Inia, Nilla, SS ja Leena mm. Saisitte oman palkintonne. En muista nyt ketkä muut ovat ekaa tekemässä enkä tarkotuksella halua unohtaa ketään eli kaikille nämä meidän toivotukset menevät.

Kun minulla aikanaan putket katkaistiin 39 vuotiaana se tuntui täysin varmalta ratkaisulta. Mutta se tarkottikin että tämän miehen kanssa en niitä lapsia halua. Kyllä parisuhde silti pitäisi mennä ykköseksi. Lapsetkin on hetken aikaa lainaa vain ja tuovat sitä lohtua elämään jos parisuhde ei toimi mutta ei se lapsi sitä suhdetta paikkaa vaan päinvastoin. Meillä ei paikannut vaikka lapsia tehtiin 10 vuoden tauon jälkeen 2 lisää, ero vain pitkittyi.

Olin vanhenpainillassa taas... Uusi satsi lapsia menee lukioon syksyllä. Tuntuu oikeesti siltä että tätäkin alkaa piisata. Siellä laskin että 48 plus 16 ois 64... Jos se todellinen iltatähti olisi saanut alkunsa niin liikaa se minulle olisi ollut. En halua valaa mitään pahaa ilmaa pinoon mutta toisaalta täällä pohditaan joka kantilta asioita ja tämä on asia muitten joukossa. Ja vaikka optimisti pitää ja saa olla niin toisaalta elämä kulkee muuakin latua ja jos kuumeilu vie kaiken terän ja vireen muulta elämältä jatkuvan toivomisen ja vuoristoradan takia niin ehkä se ei ole hyvä asia. Kun meillä kaikilla on vain yksi elämä ja vain tämä päivä eikä huomisesta tiedä niin välillä pitää heittää testereillä ja kuumemittarilla vesilintua, huokasta syvään ja olla itselleen armollinen. Ja usein käy niin että se ihme tapahtuu silloin kun sitä vähiten odottaa.

Iki-ihanaa joulunalusaikaa kaikille. Nauttikaa kaikista elämän pienistä ja suurista asioista ja pitäkää hyvä huoli itsestänne. Elämässä käy juuri kuten itselle on parhain ja tarkoitettu.
 
olen kanssasi niin samaa mieltä siitä, että elämänlaatu voi oikeasti kärsiä, sanoisinko, liiallisen tai liian innokkaan ja kaiken muun elämisen arvoisen unohtaen, kuumeilun vuoksi. Siinä sitä tavallaan uhraa koko muun elämänsä sille. Ei hyvä. Näin minäkin olen hiljaa jo ajat sitten tehnyt päätöksen, vai teinkö edes ? Taisi syntyä tuo asia ihan ilman väkerrystä, itsekseen. Eli nautin elämästä aivan täysillä nyt, vaikka sitä pientä ihmettä edelleenkin odotan ja haluan tapahtuvaksi. Mutta en tahdo tuijottaa kalenteria ja hermo kireällä odottaa tuleeko vuotoa vai eikö tule ja nippaako vai eikö nippaa vatsanpohjaa toivottuun aikaan kuukaudesta, ei vaan sovi mulle. Mutta kaikki te, jotka jaksatte innokkaasti kuumeilla ja seurata kehoanne, älkää loukkaantuko sanoistani, tämä on vain ja ainoastaan minun oma tunteeni, en missään nimessä koskaan aliarvioisi tai arvostelisi muiden ihmisten elämää tai päätöksiä, en varmasti.
Mutta tämä olotila on minulle, ja varmasti perheellenikin, huomattavasti leppoisampi, nautinnollisempi ja anteliaampi kaikenkaikkiaan. Hyvä niin. =)

Ihan mielettömän tunnelmallista joulun odotusaikaa, nauttikaa toisistanne ja muistakaa joulun ihan se oikea sanoma :flower:
 
Pyrtötähti ja pääpilvissä kiitos kirjoituksistanne.Vaikka edustankinkin tämän pinon nuorinta polvea hyvin samoja asioita olen miettinyt tämän kuumeilun suhtee.Meillekin kuopuksen piti olla se viimeinen ja sterisaatiotakin kerkesin miettimään,se saiko hormaanit yli otteen elimistöstäni vai mikä sitä tiedä en,pahasti kuitenkin kuumeilen.
Hieman olen saanut itseäni tsempattua ettei tämä kuumeilu ihan kaikkea huomiota elämästäni vie niinkuin meinasi viime talvena käydä.

ON:eek:vis aika sivuutettu ja nyt alkaa sitten piinailu,ovis ei kyllä ole aikoihin ollut näin voimakas oireiltaan,tissit on vieläkin kipeät vaikka yleensä menee ohi siinä missä oviskin.Valkkaria on tullut tutkailtua tässä ja tänään huomasin että seassa oli tummahkoa ei se ollu verta ei uutta eikä vanhaa mutta jotain siinä oli,onko muilla että jossain vaiheessa valkkarit muuttuu normaalista värityksestä?
 
liiza :hug: , harmi ettei ollut onnellinen päivä!

:wave: Pyrstis, kiva kuulla sun kuulumisia!

Mäkin kyllä makoilen noitten progejen jälkeen aamulla ja illalla, mutta sitten kun nousee tuntuu heti valuvan. Mulla 3x päivässä (a 300mg), joten tää päiväpuikko on hankalampi...
 
liiza:hug:.. iso pahoitteluni negasta..



ON.. voisiko joku Mulimen tippojen käyttäjä, laitella miulle sen tuoteselosteen?
..soittelin Luontaistuote kauppoihin ja Mulimenia ei löydy :( ..mutta vastaava löytyi: Dr reckeweg 10..siitä löysin tuotetiedot ja myyjä suositteli lämpimästi "vaihdevuosioireisiin"..

..miun mieli on surku&ärtynyt..ihmettelen kyllä kovin, kun näin alkukierrosta ns. PMS-oireita.?!. :/ ..lapsellekin tuossa äskettäin hermostuin oikkein kunnolla-ja ihan syyttä suotta.. :'( ..tosi paha olo tuli..
Vuoto loppui eilen-vuoteli oikeastaan kunolla vain reilun vuorokauden..nyt maha turvoksissa, selkää särkee ja vuotelee just ja just siteeseen asti ..lämmöt laski jo ales,(36.5) mutta nyt taas 36.8C..
 
Pitkästä aikaa kävin lukemassa taas meidän/teidän pinon läpi.
Olipa siellä paljon mukaviakin uutisia tullut, eli plussia - MAHTAVAA onneksi olkoon. Negan saaneille pistetään peukut pystyyn ja toivotetaan onnea rekka lasteittain.

Pyrstis tuossa muistuttelikin Mulimenista ja itsellä ainakin on kova usko kyseiseen tuotteeseen edelleen. Oma plussahan pärähti kun tuotetta käytin.

Oikein hyvää Joulua alusaikaa kaikille, ja tässä pinossahan oli meitä Jousimiehiä (ainakin ennen) paljon, niin mukavaa syntymäpäivää myös.

t. Mari
 
Mari66 Voisitko sie miulle laitella Mulimenin tuoteselosteen? =) ..pitäisi tietää aineosat, jotta voisinko mahdollisesti alkaa käyttämään..miulla kun tuo Marevan lääkitys ja siihen vaikuttaa melkeinpä KAIKKI, mitä suuhuni laitan(lääkkeet)

Mistä muuten sen itse hankit?..saisikohan netistä mistään tilailtua??
 
Etsikelin itsekin tuotetta kissojen ja koirien kanssa pari kuukautta sitten.
Ei tunnu löytyvän Suomesta, jos ei satu jossain kaupassa olemaan "vanhaa" varastoa. Sitten sain täältä palstalta vinkin että Hollanista saa tilattua netin kautta. Tässä linkki
www.gezondheidaanhuis.nl

Tilasin itse tuolta eilen. Voin sitten kertoa kuinka käy, tuleeko perille vai ei.
Ja laitan sitten sinulle tuon tuoteselosteenkin, vanhaa ei ole enää jäljellä.

 
Tuoteseloste löytyi tuolta nettisivultakin (tosin Hollanniksi).

Samenstelling van Mulimen Heel:
Mulimen H bevat per 100 g:
Agnus cactus D4 11.11 g
Cimicifuga racemosa D4 11.11 g
Gelsemium sempervirens D4 11.11 g
Hypericum perforatum D4 11.11 g
Sepia officinalis D8 11.11 g
 

Yhteistyössä