40+ so what (vol. 3)

Kyllä täytyy ihailla Myyn mielenmalttia ja tyyneyttä. Kun itse olin vähän vastaavassa tilanteessa viime keväänä, muistan vain itkeneeni koko viikon, töihin menosta ei tullut mitään. Toivon sinulle kaikkea hyvää, toivoa on nyt tai myöhemmin.

Mimmimammalle jaksua työhön. Muista, että se on sentään vain työtä: todella tärkeät asiat ovat ihan muualla.

Kovin veitsen terällä kulkee koko ajan tämä meidän hoitomme. Kävin tänään ultrassa kolmen päivän piikityksen jälkeen: näkyvissä oli kolme rakkulaa, josta jotain saattaisi tulla. Piikit jatkuvat ja maanantaina taas katsotaan.

Seuraava surkuhupaisa kohtaus elokuvassa "Polttava kuume." Nainen on käynyt lapsettomuuslääkärin vastaanotolla. Lääkäri on puoli tuntia aikataulustaan myöhässä, joten naisen seuraavan lääkeannoksen ottaminen uhkaa myös myöhästyä. Päästyään vastaanotolta hän kiiruhtaa klinikan vessaan. Nainen kaivaa laukustaan lääkepistokseen tarvittavat välineet. Hän naputtelee ruiskusta ilmat pois, vetää housuja alas ja puristaa mahamakkaran sormiensa väliin. Juuri kun hän pistämäisillään piikin lihaan, aukeaa WC:n ovi. Ällistynyt mies tuijottaa ruisku kädessä, pyllyvako paljaana heiluvaa naista. Anteeksi, anteeksi, anteeksi! Hämmentynyttä hymyä puolin ja toisin. Mies sulkee oven, nainen vääntää sen sisäpuolelta lukkoon.

 
:hug: ihan ensimmäiseksi voimahalaus Rva Pikkumyylle. Olin sanalla sanoen todella surullinen puolestanne kun luin viestejäsi, huh, jotenkin tuntuu, ettei se voi olla totta. Elämä on välillä kurjaa ja joutuu rämpimään vaikeuksien läpi tahtomattaan samalla ajatellen, että olishan tämä helpomminkin voinut sujua, aina ei voi olla onnellista loppua, mutta jotenkin olisin niin vahvasti sitä teille toivonut tämän vauvahaaveen osalta. Toivottavasti ja vielä hitusen aikaa pakko jaksaa uskoa, että kaikki olisi kuitenkin OnniEmmillä hyvin. Mitä tähän voisi muuta sanoa kuin lämmin voimahalaus sinulle :hug:

Pyrstikselle :flower: onnittelut kukkakimpun kera. Kirjoitit niin kauniisti ja sait minutkin ihan kyyneliin, kun ajattelin omia lapsiani jotka ovat elämääkin rakkaampia meille. Kiitos, että annoit ajattelemisen aihetta :flower:

Kaikesta melankoliasta huolimatta hyvää itsenäisyyspäivää kaikille. Pitäkää itsestänne ja läheisistänne huolta :hug:
 
Työt meinaa haitata palstailua. :(

Onnittelut Pyrstikselle, sieltähän sinä perässä tulit - toinen Jouskari. :flower: :flower:
http://jousimies.fi/ Tuollaisia kai me ollaan... :LOL: :heart:

Matsalulla melkoinen vessareissu. :D Kiva, että kaiken keskellä kuitenkin huumori kukkii. :heart:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave3 (39)................kp6/28...............?................3.
liiza (42)......................kp7/28..............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp8/28-29.........yk4............4.
Solakka Silakka (39)..kp8/26-27.........yk2............1.
Matsalu (44)................kp9/24-25.........IVF?..........1.
Nuusku (43).................kp9/28..............?................4.
Päikki (40)..................kp12/27.............y1,5v.........2.
Minni007 (44) .............kp14/28.............yk5...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp21/25-43.......?................1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp21/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp24/28-30.......?................7.
velmuliina74 (34).......kp24/24-30......yk2........... 6./1.yhteinen
mimmimamma (46).....kp26/27.............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp26/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (44)...........kp28/31-34.......?................4./1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp28/28.............yk?............1.
Kirsikka68 (40)...........kp44/28-39.......?................5.

tirulii (40) "tuubat pois".kp31/?. PAS 21.11. (pp14).1./1.yht.
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp1/ 28-30..........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp36/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/26 = 8,58 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.12.2008 mennessä "tavoite" = 7 - 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Pennanen (41)............kp73/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp117/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp136/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp190/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: gitte, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Hei Hyvää itsenäisyyspäivän aattoa!

Ja Iloista Syntymäpäivää Pyrstikselle:flower:

Tosiaan eipä taida osua huominen kellekään plussauspäiväksi. Jos ei AinoEmilia sitten etukäteen testaisi? Entäs Saara tai mimmimamma? Mitkä teillä fiilikset?

Niin ne on vahvoja tunteita, "kuinka tämän miehen kanssa haluaisi lapsen.." joten miksi pitää näin vanhaksi elää, että sen rakkaansa kohtaa. Eikö sitten luonnon pitäisi myös järjestää, että vielä se yhteinen vauva tulee :heart: Jos olisin saanut lapsen parikymppisenä, olisin tod.näk vielä onnettomampi ja lapsella hulttioisä. Mutta nämä nyt on näitä jos-ja-jos asioita. Luulen, että oli tarkoituskin, että meille ei yhteistä lasta sen rentun kanssa tullut ja elimistö bongasi kaikki negatiiviset tunteeni ja esti lapsen tulon.. :/ Se siitä.

Matsalulle naurut vessareissulle :) Muuten tsemppiä ja toivon todella että onnistutte! Vaikka sinne ei lyhyttä tietä olekaan.

Pikkumyylle edelleen varpaat ja sormet pystyssä!

Kaikille nauttikaa viikonlopusta ja rakastelkaa, niin on jouluna paljon plussauutisia pinossa :heart: :heart:
 
Hei vielä,
Tutkin netistä tietoa tästä hedelmöittymisen ihmeestä ja löysin Kari Heusalan tekstiä miehen seksuaalisuudesta:

"Siittiöt ovat suhteellisen vikkeliä ollakseen äärimmäisen pieniä eliöitä. Siemennesteen keskimääräiseksi lähtönopeudeksi on arvioitu jopa 45 kilometriä tunnissa. Täytyy kuitenkin muistaa, että miehen kiihottumisen tilalla on huomattava merkitys ejakulaationopeuteen. Siittiöiden kulkunopeus emättimessä on noin 17 km/h. "

Eli onko aivan höpöpuhetta, että siittiön ja munasolun kohtaamiseen menee tuntikausia? Jos tunnissa menee jo 17 km:n matkan? Ohihan tuo ehtii mennä ja vauhdilla! :p

SS

 
Mukavaa Itsenäisyyspäivää kaikille ja Pyrstikselle synttärionnittelut :flower:

Matsalulle hauskoja vessareissuja heh, heh...

Mimmimammalle voimia työssä olemiseen, mullakin tuntuu että kaikki on just mua vastaan jotenkin tuntuu että lyö päätä seinään koko ajan tän työn suhteen

PikkuMyylle voimia viikonloppuun

Ja kaikki jotka ootte RKTT paljon hyviä plussatuulia

Itse olen miettinyt tätä tädin kyläilyä, aamusta tuli sellaista klönttiä ja riekaletta pönttöön että oksat pois! Ei koskaan ole tollasta valunu, oisko ollut jotain tekeillä ja tuli sit pois.Eli oisinkin kysyny hyvät palstalääkärit ;) miten tarkkaan ootte ite tarkkaileet valumisia, viime inssin jälkeen tuli todella normaalit vuodot mutta tällä kertaa olikin sit toinen juttu ja olivat muutaman päivän myöhässä siinähän ehtii jo tapahtua vaik mitä, tämmöstä nyt pyörittelen kun ei voi mittään ajatuksen juoksulle..
 
Meitä jouskareitahan on sitten ainakin neljä. :heart:
Minä en kyllä ihan täysin tuon kuvauksen mukainen ole. Minä kun en ole niin kauhean seikkailunhaluinen. Mutta suorapuheinen, oikeudenmukainen poikatyttö. Jostain olen joskus lukenut, että jousimiesnaisissa olisi eniten vanhojapiikoja. Liekö siksi ollaan näin myöhään näilläkin palstoilla. :saint:
 
Nillanilla, onhan siellä voinut kiinnittymisyritys olla. Itsellä ei inssien jälkeen ollut mitään normaalia runsaampaa vuotoa. Mitenkä aiot nyt jatkaa, vieläkö lisää inssejä?

Minä toivon kovasti, että kunhan nyt vielä piikittelen, folleja pulpahtaisi vielä vähän lisää näkyviin. Kolme olis aika vähän kaiken tämän rumban jälkeen, kun ei niissä kaikissa ole välttämättä soluakaan. Päikki ja muut hoidossa olleet, onko teillä follit lisääntyneet vielä ekan ultran jälkeen?
 
Pikkumyy on kyllä todella urhea, rispektit täältä. Jos pahin tapahtuu, niin kyllä sitten pitäisi jo asiaa tutkia, että mistä km:t oikeasti johtuvat. Joskus kyse voi olla yksinkertaisistakin asioista, esim. ystävälläni oli tukostaipumus, joka aiheutti monta keskenmenoa ja hepariinin piikitys toi vauvan.

pyrstikselle iha mahottomasti onnea. :wave:

Matsalu Toivottavasti sille miehelle ei tullut mitään raumaa vessareissustansa. ;) No, ymmärtääpä vastaisuudessa käydä jo kotona.
Tuo sinun Puregon-määräsi kuulostaa kieltämättä mahtipontiselta, mutta toisaalta kyllä se lääkäri tietää paremmin kuin palstat ja toisekseen eka ultra oli pian. Ultra kertoo kuitenkin hyvin, pitääkö lääkemäärää säätää johonkin suuntaan.
Folleista: mulla ei valitettavasti ole follien määrä lisääntynyt ekan ultran jälkeen. Toivottavasti sulla käy toisin tai edes nuo kolme pysyy (häviäminenkin on siis mahdollista).

ON: kp12 menossa ja ovulaatiosta ei taas tietoakaan. Ei ymmärrä tätä mihin se on jäänyt, jouluruuhkaanko? Mulla alkaa etelän valohoidon vaikutus hiipua ja alakulo nousta taas pintaan. Jos huomenna ei se helkutin ovis paukuta ruutua, niin pakko sanoa, että sitten kiristää ja kovasti. Tai toisaalta mitäs sillä oviksellakaan, jos miehen työreissu pitkittyy yli huomisen.
 
Pyrstötähdelle railakkaat 48-vuotis synttäriOnnittelut!
:heart: :flower:



Mies valmisti eka kerran elämässään kaalilaatikkoa, meinasi viedä kielen mukanaan se ruoka! Niin hyvää oli. :heart: :p

Ihanaa iltaa kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps Päikki: kiitos se on totta, jos olisin nuorempi asiaa tutkittaisiin ja varmaan nytkin , jos haluaisin tai haluaisimme, mutta uskon, että syynä ovat ikäloput munasoluni, mitkä eivät kykene enää niin isoon tärkeään työhön kuin raskauden loppuun asti viemiseen. Vaikka olen kovin nuoren oloinen, munasolut tietävät ikänsä ja eivät enää nuorene, se on vaan tosiasia, ja sen on pakko myöntää.
Toisaalta tiedän, että semmoinenkin ihme saattaisi jopa minulle tulla, että raskautuisin ja raskaus kantaisi loppuun asti. :heart: , mutta kun ei tiedä millä kerralla, joten tämä luultavasti oli nyt se viimeinen kerta, tosin asiaa mietitään vasta kun tämä selviää. Välillä ajattelen, että olisin hullu jos tähän samaan piinaan itseni vielä ajan, mutta asialla on aina se ihana puolensa, se ihanan , suloinen vauva, mikä saattaisi myös olla mahdollinen. :heart:

Nuorena minulla ei koskaan ollut merkkiäkään keskenmenosta, halusin raskautua ja raskauduin , aina jopa nopeasti.

Ikä teettää näitä kompia matkaan, ainakin minulle.

:heart: :wave:
 


...ja virtuaalihalaus. Täällähän on monta jouskaria, minäkin, ja kuvaus sopii minuunkin kyllä ällistyttävän hyvin myös. Ja Pyrstiksen tapaamisessa olin tunnistavani heti myös toisen jouskarinaisen!

Voi Pikkumyy, olet todellakin vahvaa tekoa! Sinussa jos jossain on vielä sisua yrittää uudemman kerran, jos maanantaina tulee huonoja uutisia! Miehet eivät samalla lailla ehkä osaa käsitellä asioita. Oma mieheni oli aivan neuvoton eikä todellakaan koskaan osannut sanoa tai tehdä mitään, kun saimme keskenmenoja. Hän osoittaa välittämisensä juuri samoin kuin miehesi, kaalilaatikon tekeminen on ihanaa arkirakkautta. Minunkin suurta herkkuani...Minulla on ollut niin hektinen työjakso, että mies juoksi kauppaan tänään ja loihti aivan ylimaallisen illallisen. Hän hemmottelee minua muutenkin aina ruualla ja on liikuttuneen onnellinen, kun minä arvostan hyvää ruokaa. Minulla on pitkästä aikaa opetukseton viikonloppu ja päivätkin ovat kai otollisia aktivoitumiseen. Yritämme pitkästä aikaa viettää kahdenkeskistäkin aikaa, yhden illan olemme Mitjan syntymisen jälkeen olleet Röyhkää kuuntelemassa. Nyt yritämme etsiä pienen ja intiimin ravintolan, ehkä saman missä vietimme häitä muutama vuosi sitten.
Varovaista on meidän kuumeilumme ja en jaksa niin tarkkailla päiviä tai muutakaan. Ehkä ennemmin olen kannustamassa palstalaisia ja omalla tarinallakin hieman tuomassa toivoa, että monenkin epäonnistumisen jälkeen onnistuminen on mahdollista.
 
Kauheesti on taas tapahtunut kun ei ole ehtinyt lukea ei töissä eikä kotona...

Pyrstötähti:
kiva että on ollut vauhdikas loma, minäkin viikon päästä lapissa viettämässä pitkää viikonloppua laskettelun ja ehkä afterskin merkeissä (jos jaksaa)....niin ja onnittelut synntäreistä.

Matsalun
kommentti siitä kuiinka kauheasti haluaa tuota lasta on myös kuin omasta päästäni ja kuten AinoEmilia sanoi, voi luoda liikaa painetta ja ainakin mulle tekee sen. Nythän mun olotila on se että haluan heittää pyyhkeen kehään, tosijuttu kun on se että mies haluaa niin kauheesti ja voipi olla niin että tämä suhde loppuu jos muksua ei tule...kai olis parempi miehellekin päästää hänet menemään jos musta siihen ei ole, tämän iän puolesta siis, enkä nyt sitten tiedä jaksanko/haluanko tämän uhan alla enää yrittääkään. Tämä asia raskas myös omalle itsetunnollekin. On melko kovaa kirjoitta tämä tänne (kauan mietin että uskallanko/kehtaanko) mutta näin vaan asiat on, turha sitä tässä on kierrellä ja kaarrella. Suhdehan meillä tosi hyvä (kuullostaa kornilta) mutta ei riidellä (normiriidat tietty), huumori kukkii ja nautimme toistemme seurasta...

Nillanillalle pahoittelut kun menkat alkoi, voipihan se olla että kun olivat myöhässä niin ovat sitten tuollaiset klönttiset....

Voi sua Matsalu kyllä tämä elämä tuo "mukavia" tilanteita...

Pikkumyylle tsemit, tuo Pilvenpyörän tarina antaa toivoa.

Iloista Itsenäisyyspäivää kaikille.

- Minni
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave3 (39)................kp7/28...............?................3.
liiza (42)......................kp8/28..............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp9/28-29.........yk4............4.
Solakka Silakka (39)..kp9/26-27.........yk2............1.
Matsalu (44)................kp10/24-25.......IVF?..........1.
Nuusku (43).................kp10/28............?................4.
Päikki (40)..................kp13/27.............y1,5v.........2.
Minni007 (44) .............kp15/28.............yk5...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp22/25-43.......?................1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp22/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp25/28-30.......?................7.
velmuliina74 (34).......kp25/24-30......yk2........... 6./1.yhteinen
mimmimamma (46).....kp27/27.............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp27/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (44)...........kp29/31-34.......?................4./1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp29/28.............yk?............1.
Kirsikka68 (40)...........kp45/28-39.......?................5.

tirulii (40) "tuubat pois".kp32/?. PAS 21.11. (pp15).1./1.yht.
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp2/ 28-30..........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp37/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/26 = 8,58 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.12.2008 mennessä "tavoite" = 7 - 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Pennanen (41)............kp74/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp118/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp137/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp191/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: gitte, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Kynttilät ikkunoilla, illallinen(=päivällinen) nautittu ja vilkaistu hienoja pukuja Linnan juhlista, joten nyt oiva hetki piipahtaa koneelle..

Pyrstikselle pikkumyöhäiset syntsäonnittelut ja jonkun viisaamman keksimä lausahdus; Muistathan, että tästä eteenpäin elämä ei ole enää yhtä juhlaa, se on myös ruusuilla tanssimista! Sitäpä sullekin toivotan :flower: ! Ja kun noita elämän asioita tässä on taas käsitelty, niin olen ystäväni vierellä ollut, kun hän menetti oman rakkaan puolisonsa ja lapsensa isän ykskaks yllättäen vuosia sitten.. Kyllä sitä tunsi itsensä pieneksi ja mitättömäksi toisen surua katsellessa ja mukana eläessä..Mies parhaassa iässä(42v)ja 5-vuotiaan tytön iskä sai aivokalvontulehduksen, joka vei aika nopeaan siihen pisteeseen, että vaimonsa joutui loppupeleissä antamaan luvan kaikkien "letkujen" yms. irrottamiseen ja ottamaan vastaan sen totuuden, etä rakkain on lähtenyt lopullisesti..Olivat aikanaan keskustelleet aiheesta, että jos toinen joskus joutuisi koneiden varaan,. niin mitä sitten? Tuskin kumpikaan koskaan ajatteli, että sellaisen päätöksen eteen joutuisi nelikymppisenä. Pystyn edelleenkin kuulemaan korvissani sen "tuskanhuudon", kun ystäväni tuli sairaalasta tyhjään kotiin!Mutta niin vain aika auttaa, ja tänä päivänä ystäväni elää "uudessa" parisuhteessa ja on suht tyytyväinen eloonsa, mutta kuitenkin aina entinen rakas kulkee sydämessä mukana! Nykyinen miehensä taasen ei oikein asiaa ymmärrä, ja on jopa jollain tapaa mustis edesmenneelle :( . On nämä niin surullisia asioita, että onnellinen todellakin saa olla se, joka ei ole joutunut omaa puolisoaan tai lastaan hautaamaan!

Kenzielle pitänyt jo aiemminkin sanoa, että aivan upeat silmät on teidän Mitjalla! Suloinen poika kaikinpuolin, mutta noilla silmillä taitaa hurmata muutamat tuhannet naiset aikanaan :) .

Pikku Myylle toivon kaikesta huolimatta edelleenkin hyviä uutisia maanantaille ja kaikelle muillekin pelkkiä hyviä uutisia! Plussia puhaltelen niitä jännääville/toivoville :whistle: ..

Ja mihin se Velmuliina on kadonnut?

Kyselee yksi epätietoinen pösilö, joka ei osaa edes tummentaa niminerkkejä :snotty:

Heipat :wave: Pilvis
 
muutta kyseessä ei siis nykyinen työ vaan tuleva. Nykytöissä olen sitten ahertanut tähän asti eilisestä iltapäivästä lähtien. Muutama tunnin yöuni väliin. Eilen tuli 7 h normityöaikaa pohjalle ja sen päälle 8 h työrupeama. Tänään vaivaiset 10 h töitä. Mutta sain aikaiseksi tosi tärkeän dokumentin, josta toisilla helppo jatkaa kun lopetan ed. mainitun työn. Torstaian tuli pakerettu tuon jutun takia 3 h illalla. 21 h ylimääräistä tälle työviikolle. HUhhej!!!

Ei paljon ole tuota tätiä kerrennyt miettimään. PMS oireet voimmakkaat mistä lie johtuvan rinnat paisuu paisumistaaan, yökkötämisiä ja heikotusta ja huippausta... tänään vasta ilmestyi ensimmäinen finni. Taitaa täti hieman olla myöhässä kun tänään kp 27/27 lähestyy loppuaan.

Tunne kuitenkin että nyt on nolla kierto.

Elämän tosiasioita Pilvis pohtii. Rankkaa.

Pyrstikselle myöhäiset onnittelut :flower:

onpa jousimiehiä paljon täällä ...eikö jousilla voisi plussia ampua????

mimmimamma
 
Tasapuolinen tervehdys taustalta jokaiselle!
En minä täältä noin vaan irti pääse... Perillä olen yhä pinon kuvioista ja myötäelän vaiheitanne.
Tunnustan, että minulla on jossain takaraivossa pieni näky elämässä siitä, että taas kevään tullen pehmittäisin mieheni suomaan mahdollisuuden neljännelle jälkeläiselle...
Tänään kuopuksemme (8v) kysyi, olisiko se mahdollista, että hänestä vielä tulisi isoveli. No kyllä tuo taas pysäytti... En kyllä liikaa elätellyt hänen toiveitaan, mutta jäin itse miettimään jälleen.
Toissailtana olimme keskimmäisemme (kasiluokkalaisen) luokan ja vanhempien pikkujouluissa, missä paikalla oli syötävän suloinen kolmevuotias, jonka sisarukset ovat 22, 20 ja 15v ja vanhemmat kauniisti harmaantuneita, mutta iloisen virkeitä :)
Huomaan, etten kuitenkaan ole vielä osannut kokonaan irroittautua kuumeilustani...
Kaikille kaikkea sitä hyvää, mitä kukin tarvitsee :heart:
 
pyrstötähti
kaikille pinnoon joka onneksi on pysytellyt pystyssä huolimatta pyhäputkesta. Se irrottautuminen on kai aika hidas prosessi ja eräänlaista surutyötähän luopuminen omista haaveistaan kai aina on. Sitä vielä vaikeuttaa se ettei edes tiedä tarkalleen minkälaisesta luovuttaa kun ei sitä kuviteltua vauvaa ole nähnyt eikä tuntenut. Mutta oven takana on ihan oikeaa elämää eikä se ole ollenkaan kehnoa sellaista. Lapsi on suuri asia ja lahja mutta ei äitiys ole ainoa asia jolla naista voi määritellä ja jonka varassa elää. Loppuviimeksi lapsi ei ole edes ikiomasi vaan lentää pesästään ja siinäkin sitä irrottautumista joutuu harjoittelemaan. Kerran senkin kun on läpikäynyt niin tietysti osaa nauttia ja iloita niistä harvalukuisista vuosista jotka vielä kotona asuvat ovat helmoissa. Minulla 4 vuotta enää siihenkään kun kaikki ovat täysi-ikäisiä ja kun lapsilla on pitkä ikäero niin sitä on koko aikuisikänsä huolehtinut lapsista. Joten kyllä hyvillä mielinkin ajattelen että on ihanaakin aikaa kun ei tarvitse rientää ruoanlaittoon töistä ja hirveästi huolehtia onko pipot ja hanskat matkassa kun kouluun lähdetään.

Sitä toisaalta mietin että käykö niin jos parisuhde sinne saakka kestää ettei se mieskään enää sitten pysy matkassa vaan haluaa olla tosissaan irti ja vapaa päättämään omista menoistaan ja tekemisistäkään. Jousimieshän on joskus tosiaan jopa erakko ja hyvin osaa viihdyttää itse itseäänkin. Mutta onni on se että asiat eivät rymähdä kerralla mietittäväksi vaan parhain yhteystyökumppani, aika, on puolellamme. Sellaista lääkettä ei mikään tiede pysty keksimään, asioilla on aikansa ja meillä ihmisillä myös. No tätä liirumia nyt taas tulee.

Kiireiset jouluviikot on ovella ja huomenna on elätän toivonkipinää että myyllä olisi pikkuruinen sydän ultrassa se olisi todellinen the joululahja.

Matsalun folleissa on varmasti kaikissa supermuna ja ne kaikki kuoriutuvat joten leviät nelimetriseksi ennenkuin synnytät kolmoset. Toivotaan että tämän klinikan viimeinen kuukausi tuo teidän kotiin todellisen onnistumisen. :hug:

Nillanillalle sen verran tuosta hirmuvuodosta että minulla ainakin jos oli päivän kaksi yli kierto niin tuli sellaista täkkiä ja patjaa pyttyyn että hyvä kun uskalsin kurkata. Milloin on uusi yritys?

Kivaa kuulla babostakin. Mutta olen ihmetellyt että mihin se Velmis hävisi toivottavasti kaikki on hyvin kuitenkin ja vain normaali elämänmeno haittaa palstailua. Lapsellinen herätys ja päivittämään nyt että porukka tietää milloin laittaa vaippaa pöksyyn :heart:
Ja Mitjasta vielä sama huomio melkoinen hurmuri on mutta niin ovat vanhempansakin.

KIITOS KAIKILLE KOVASTI ONNITTELUISTA :heart: Näin se uusi ikävuosi raksahti liikkeelle eikä planeetat siirtyneet paikoiltaan eikä maa edes tärähtänyt. Kun kahden vuoden kuluttua vielä kirjoitan tällä palstalla niin tuskin maailma sittenkään pysähtyy vaikka 5kytä paukahtaa mittariin.

Voikaa hyvin ja RKTT koko joukko ja iloista peitonheilutusta toivoo Pyrstis
 

Yhteistyössä