Heippa kaikille! :heart: :flower:
Tänään hirmuinen migreenikohtaus alkoi iltapvllä töissä, vieden jälleen kerran jopa puhekyvyn mennessään! :ashamed: :/
Mies haki minut töistä kotia nukkumaan 14:45 :heart:
Olo on edelleen kauhea,pää särkee, mutta pystyn jo puhumaan, hyvin nukuin vähän aikaa.
Näin painajaisia yöllä: Ekaksi järjetelin pikkuveljelle hautajaisia, ihan kauhea uni! :ashamed:
toisena unena kerroin, työkakaverille unessa, että taas meni kesken tämäkin raskaus , vaikka oikeasti kyseinen työkaveri ei edes tiedä raskaudestani mitään. :ashamed:
Minulla tehtiin ultra sisäkautta maanantaina ja yleensä se tehdään kuulemma sisäkautta ja virtsarakko tyhjänä, minulle lääkäri halusi tehdä, vaikka virtsarakko oli ihan täynnä, mikä yleensä tehdään vatsan päätä silloin, mutta tämä lääkäri sanoi, ettei voi tehdä vatsan päältä ollenkaan näin aikasessa vaiheessa ja tiedän, että niin on tehty toisille.Kohtuni on tosissaan paljon taaksepäin kallistunut, jopa niin, että tmraskauden jälkeen jälkitarkastusultrassa ja sisätutkimuksessa, koko kohdunsuu oli sisälle kääntynyt, jotenkin ihan hullusti, gyne sen käänsi oikealle paikoilleen.
Juttelin juuri miehelle, että kannattaisikohan kuitenkin mennä ultraan myös yksityiselle vielä? Mietinnässä siis on.
Töissä kerroin tänään pomolle huonot uutiset ja olen varauttanut pomon siihen, että olen ensi viikon vuodon kanssa poissa, tosin sanoin, että jos sattuisi sellainen ihme, että syke olisi, tottakai tulisin töihin.
Mukavaa iltaa kaikille ja anteeksi omanapaisuuteni! :ashamed:
Rva Pikkumyy ja OnniEmmin odotus :heart: