40+ so what (vol. 3)

pyrstötähti
oi kun toivoin parempia uutisia jopa plussaa pinoomme. Myyllä on näköjään vauvatarrakin irronnut mutta kumpa joku toivo vielä olisi olemassa.

Ja minut herätti aamulla päänsärky niin että piti halata pönttöä lopuksi. Kyllä kävi mielessä että huh huh jos tätä jatkuisiki 9 kuukautta,mutta ei sitä toivoa kyllä olekaan,vaikka miten päin yrittäisi. Kumpa matsalun yritys päättyisi iloiseen yllätykseen ja joululahjaa saisimme alkaa vaalia porukalla.
Kaikille kuitenkin toivotan hyvää mieltä ja tsemppiä joulunaluskiireisiin,vielä me täältä noustaan.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave3 (39)................kp4/28...............?................3.
kenzie64 (44).............kp6/28-29.........yk4............4.
Solakka Silakka (39)..kp6/26-27.........yk2............1.
Matsalu (44)................kp7/24-25.........IVF?..........1.
Nuusku (43).................kp7/28..............?................4.
Päikki (40)..................kp10/27.............y1,5v.........2.
Minni007 (44) .............kp12/28.............yk5...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp19/25-43.......?................1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp19/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp22/28-30.......?................7.
velmuliina74 (34).......kp22/24-30......yk2........... 6./1.yhteinen
mimmimamma (46).....kp24/27.............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp24/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (44)...........kp26/31-34.......?................4./1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp26/28.............yk?............1.
liiza (42)......................kp32/28............yk5.............4.
Kirsikka68 (40)...........kp42/28-39.......?................5.

tirulii (40) "tuubat pois".kp29/?. PAS 21.11. (pp12).1./1.yht.
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp33/ 28-30.INS 17.11....1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp34/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/26 = 8,58 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.12.2008 mennessä "tavoite" = 7 - 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Pennanen (41)............kp71/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp115/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp134/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp188/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: gitte, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenia!

Myy: Mulla tuli mieleen juurikin tuo, että yhdistelmä epävarma lääkäri ja taaksepäin kallistunut kohtu saattoi aiheuttaa sen, ettei niitä sydänääniä löytynyt. Kun muuten kaikki vaikuttaa ihan normaalilta, ei heitetä toivoa.

Nillanilla: :hug:

Matsalu: Kerrankin hyviä uutisia. =) Jospa tässä mennään vaikeuksien kautta voittoon...

Minä itse jättäessäni ehkäisyn aikanaan pois elin jossain naivissa haavemaailmassa, jossa raskaaksi tullaan ihan tuosta vain. No, ihan jotain muuta tulikin... :'( :heart:
 
Kiitos halauksista
Luomukiertoon inssi tehtiin Lugeja ei mulla ole tukena. Tais mun kroppa mennä sekasin..
Matsalulle tsempitykset pistoihin, Myylle onnenkantamoisia jospa se lääkäri ei vaan osannu, erehtyyhän lääkäritkin joskus ja kaikille paljon plussatuulia joilla h-hetki lähestyy
 
Myylle isot halit ja peukalot pystyyn,ei anneta periks ihan vielä,eihän :hug: Sain Fertinovalle aikaseks soittoa ja meillä aikaa sinne ensi viikon tiistaina :) Maha on suht koht kunnossa mutta niit kiloja ois vielä vaikka muille jakaa...
Kaikille tsemppiä,toivon mukaan tuun ensi kuussa tänne mukaan piinailemaa =)
 
Hei tänne pinoon,
Täällä taas tietokone toimii ja tuo virtajohto sai uuden muuntajan.

Haluaisin sanoa jotain positiivista, mutta en keksi mitään muuta ajatusta kuin, että jos vahvasti uskoo siihen mitä tavoittelee, sen saa, vaikka sitten monen mutkan ja vaikeuden kautta. Ja elämä siihen asti, pitkällä matkalla kohti unelmaa, on vaivan arvoista sekin. :flower:

Pahoittelut kaikille, joilla ei plussaa tässä kierrossa tullut. Pannaan ensi kerralla uusiksi!

Pikkumyylle voimia näihin odottelupäiviin, toivon todella sitä sykkivää tulosta ensi viikolle! Voi kai olla mahdollista, että oli vain jossain piilossa.

Matsalulle pidetään peukkuja, että onnistuu!

Nillanilla entä jos sitä hormonia ei vaan erity vielä tarpeeksi?

Oma ).(
Täällä menossa kp 6 eli n. 5-6 pv ovikseen. Miestä varotettu etukäteen. Vehnänalkioöljy edelleen käytössä ja b-vitamiinit, rautaa otin vain menkkojen ajan. Tässä kierrossa uutena lisänä greippimehu. Kahvi vähennetty 2 kuppiin /päivä. Suklaata menee paljon, lenkkipolku kutsuu!

Lämpöisiä ajatuksia kaikille!:heart:

SS

 
Pyrstis, mikä sulla olikaan kp, kun ei listoilta näy? Onko syytä alkaa etsiä oireita?

Babo, kerrohan sitten kokemuksia Fertinovasta. Meilläkin on alustavasti ollut puhetta, että jos hoitotaival jatkuu, yrittäisimme sinne.

Kenzie, minua kovin liikutti tuo sinun kertomusesi, miten vain hymyilit helpotuksesta koko synnytyksen ajan. Kuvittelen tietäväni fiiliksen...

Omaa napaa: Toinen piikki meni aamulla sutjakasti mahanahkaan. Ei kädetkään tärisseet niinkuin eilen, kun sain rauhassa pistää. Vähän eilen hätäännyksissäni liioittelin lääkkeen hintaa: ei se sentään olekaan kuin 150 ?/laaki!

Tunteet ovat kovin pinnalla. Eilen mies tapansa mukana tuli ihan kesken kaiken jonkun muun homman halamaan minua, painoi kasvonsa kaulaani ja silitteli. Minun päässäni oli vain yksi iso ajatus: Hyvä Jumala, miten haluaisinkaan lapsen tämän miehen kanssa! Se halua on nyt valtavan voimakas, suurempi kuin ehkä koskaan ennen.

Hoitojen pyörteissä totuus pakkaa häviämään näkyvistä. Tunnetasolla huomaan ajattelevani, että kun näin hurjasti nähdään vaivaa, moni ihminen tekee tosissaan työtä, niin kyllä se vauva varmaan tulee. Että olisi niinkuin muissakin projekteissa: kun oikein yritetään ja tosissaan ponnistellaan yhdessä, saadaan hyvä lopputulos. Järki tietää, että meille ei todennäköisesti tule lasta, teimmepä mitä hyvänsä. Mutta näissä kuvioissa sitä ei pysty pitämään mielessään. Pelkästään se, että niin paljon höösätään ja toimitaan ja lääkitään, muuttaa ajatusten suuntaa.
 
pyrstötähti
joten ihan pelkkää niskavaivoista johtuvaa päänsärkyä. Ei mitään oikeita fiilareita, että mitään ois taaskaan, tapahtunut mutta mukavaa se on muutenkin mamboilu, eheh.

Mietin että mä myyn asemassa taitaisain ampaista jonku oikeen spesiaaliultraajan pakeille ei se ota jos ei annakaan, pitkä aika murehtia viikonlopun yli.
 
Heippa kaikille! :heart: :flower:

Tänään hirmuinen migreenikohtaus alkoi iltapvllä töissä, vieden jälleen kerran jopa puhekyvyn mennessään! :ashamed: :/
Mies haki minut töistä kotia nukkumaan 14:45 :heart:
Olo on edelleen kauhea,pää särkee, mutta pystyn jo puhumaan, hyvin nukuin vähän aikaa.

Näin painajaisia yöllä: Ekaksi järjetelin pikkuveljelle hautajaisia, ihan kauhea uni! :ashamed:
toisena unena kerroin, työkakaverille unessa, että taas meni kesken tämäkin raskaus , vaikka oikeasti kyseinen työkaveri ei edes tiedä raskaudestani mitään. :ashamed:

Minulla tehtiin ultra sisäkautta maanantaina ja yleensä se tehdään kuulemma sisäkautta ja virtsarakko tyhjänä, minulle lääkäri halusi tehdä, vaikka virtsarakko oli ihan täynnä, mikä yleensä tehdään vatsan päätä silloin, mutta tämä lääkäri sanoi, ettei voi tehdä vatsan päältä ollenkaan näin aikasessa vaiheessa ja tiedän, että niin on tehty toisille.Kohtuni on tosissaan paljon taaksepäin kallistunut, jopa niin, että tmraskauden jälkeen jälkitarkastusultrassa ja sisätutkimuksessa, koko kohdunsuu oli sisälle kääntynyt, jotenkin ihan hullusti, gyne sen käänsi oikealle paikoilleen.

Juttelin juuri miehelle, että kannattaisikohan kuitenkin mennä ultraan myös yksityiselle vielä? Mietinnässä siis on.

Töissä kerroin tänään pomolle huonot uutiset ja olen varauttanut pomon siihen, että olen ensi viikon vuodon kanssa poissa, tosin sanoin, että jos sattuisi sellainen ihme, että syke olisi, tottakai tulisin töihin.

Mukavaa iltaa kaikille ja anteeksi omanapaisuuteni! :ashamed:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmin odotus :heart:
 
onkaan taas tapahtunut! Meinaa vetää ihan sanattomaksi, kun olen lueskellut pinoa :( .

Pikku Myylle iso hali ja OnniEmmille suojelusta.. Tuli nimittäin jo aiemmin Myyn ultrareissusta omakohtainen kokemus mieleen, ja nyt kun vielä kerroit tarkemmin, niin kerronpa omanikin: Odottaessani toiseksi nuorimmaistani (joka oli yllätysvauva ja koska kiertoni ei ollut edellisen odotutuksen ja imetyksen jälkeen normalisoitunut, niin piti tehdä alkuraskauden ultra raskauden keston määrittämiseksi) menin kättärille ultraan ja ennen sitä kävin siis pissillä, kun ultra tehtiin sisäkautta. Siltikään ultraaja, joka oli kokenut, vanhempi ukkeli, ei löytänyt mitään sikiöön/raskauteen viittaavaa! Tenttasi minua, että milloin on testi näyttänyt plussaa ja olenkohan edes raskaana?! Käski sitten vielä toistamiseen vessaan tiristämään viimisetkin tipat rakosta pois ja kas kummaa, sen jälkeen löytyi sikiö ja syke, ja olinkin jo viikolla 11+!! Joten vakaasti uskon, että jo pelkästään tuo täydellä rakolla ultraaminen ja lisäksi kohdun asento voivat vaikuttaa siihen, ettei sykettä ole havaittu..Toivotaan parasta!!

Omia höpinöitään ei edes kehtaa tässä turista, kun muilla on niin paljon isommat asiat käsillä..

Kaikkea hyvää kaikille!

T.Pilvenpyörä
 
Migreenistä selvitty ja taas "reippaana"töihin :heart:

No enää huominen pv töitä, sitten vapaata vkloppuna, laitoinkin kaikki iltavuoroni jakoon, koska olen niin herkkä saamaan migreenin nykyään ja iltavuorossa perjantai illan+migreenin yhdistelmällä en halua uusintaa. :ashamed:

Nyt päätin, että maanantaina menen vasta ja tiristän väkisin kaikki virtsat ennen ultrausta pois, käyn vaikka useamman kerran ennen pissalla ja en juo paljon, vaikka aina janottaakin.Pojan kanssa samana pvnä eri osastoilla ultrassa ja lääkärissä, vaikea olla tosin kahdessa paikassa samaan aikaisesti, joten vien pojan röntgenosastolle ja neuvon, miten pääsee kanttiiniin minua odottamaan ja sitten toivon ehtiväni mukaan lääkärille hänen kanssaan..aika soppa, mutta kun pojankin lääkäri ym varattu jo kauan aiemmin, ei niitä voi muuttaa yhtäkkiä. Kauan olin esikoiselle kertomatta raskaudestani tai se oikeastaan lipsahti miehen tyttäreltä ruoka pöydässä, eihän hän voinut tietää, ettei kuopukseni raskautta tiedä, halusin häntä nimenomaan suojella tälläiseltä ikävältä yllätykseltä, kuten varmaan moni ymmrtääkin. :ashamed:

Eipä muuta kuin töihin.... :heart:

PLussailuOnnea teille kaikille!
:heart: :flower:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmin odotus :heart:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave3 (39)................kp5/28...............?................3.
liiza (42)......................kp6/28..............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp7/28-29.........yk4............4.
Solakka Silakka (39)..kp7/26-27.........yk2............1.
Matsalu (44)................kp8/24-25.........IVF?..........1.
Nuusku (43).................kp8/28..............?................4.
Päikki (40)..................kp11/27.............y1,5v.........2.
Minni007 (44) .............kp13/28.............yk5...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp20/25-43.......?................1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp20/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp23/28-30.......?................7.
velmuliina74 (34).......kp23/24-30......yk2........... 6./1.yhteinen
mimmimamma (46).....kp25/27.............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp25/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (44)...........kp27/31-34.......?................4./1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp27/28.............yk?............1.
Kirsikka68 (40)...........kp43/28-39.......?................5.

tirulii (40) "tuubat pois".kp30/?. PAS 21.11. (pp13).1./1.yht.
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp34/ 28-30.INS 17.11....1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp35/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/26 = 8,58 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.12.2008 mennessä "tavoite" = 7 - 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Pennanen (41)............kp72/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp116/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp135/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp189/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: gitte, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Pikku Myylle voimia! Raskasta odottaa uutta ultraa, toivonkipinä elää ystäväinen... :flower:

Täällä on menossa jo kp 6... Niin se vain taas alettiin kiertoa laskemaan alusta. En ole koneelle ehtinyt kurkkimaan.
 
Ohos, jopa teillä ollut hiljainen pino tänään! :heart: :saint:

Kiitos Liiza! :flower:

Nukuin jo päikkärit, nyt jaksaa taas vähän aikaa :heart:

Onnea plussausten suhteen! :heart: :flower:
Rva Pikkumyy ja OnniEmmin odotus :heart: :wave:
 
Onpa täällä tosiaan hiljaista tänään.

Olen aika hermona. Munasarjoja alkoi tänään piikityksen jälkeen vihloa tosissaan ja äidyin pelkäämään, että siellä ne nyt kasvavat munikset ihan liian kovaa vauhtia ja räjähtävät käsiin! Lääkäri määräsi mulle tiistaina todella ison hormoniannoksen, Puregonia 350 IU. Sillä on tarkoitus herätellä sumuilla paremmin hiljentynyttä vasenta puolta tuottamaan jotain... Mutta sitten minä onneton joltain palstalta luin, että yli 300 IU annoksia ei mielellään määrätä, kun suurempi määrä voi jo heikentää munisten laatua. Ja meillähän ei nyt toden totta olisi varaa mihinkään lääkkeelliseen laadunhuononnukseen, kun ne solut eivät varmaan muutenkaan mitään priimakamaa ole.

Pinna kiristyi vähäunisen yön jälkeen siinä määrin, että piti lähteä kesken päivän töistä pois kotia nukkumaan. Mutta unta sain vasta sitten, kun mies tuli töistä, kävi viereen ja pääsin syliin.

Eikö kellään nyt olisi mitään mukavaa kerrottavaa?
 
pyrstötähti
B) rellestyksen jälkeen paluuu kotipesän rauhaan. Aina sitä innostuu vaan juhlimaan kun sopiva joukko on koossa. Pilsneriäki kulu siihen malliin että ei sovi pyrstiksen elämään vauvahuurut kyllä enää. Ehkä mulla alkaa nyt se 5kympin villitys ennen ku munikset kokonaan hiljenee. No pääasia että kaikki sujui hienosti ja porukka viihtyi liiankin hyvin.

Noitten lääkäreitten aivotuksistakaan ei kyllä ymmärrä, jos toisaalta tiedetään turvallisten annostusten raja niin miksi määrätään sitten isompi vai onko kuitenkn Matsalu niin että lääkäri on nähnyt riskin pienemmäksi kuin mahdollisuudet onnistua,näitä asioitahan tohtorit joutuu säätämään koko ajan.

Toivotaampa että pino vilkastuu ettei kokonaan kuukahdeta. Iloista illanjatkoa kaikille!
 
Sohjoista joulukuuta kaikille !
:hug: Pikkumyylle Toivotaan parasta kaikesta huolimatta. Tämän verran bongasin pikalukuna.
Omaa napaa sen verran, että Kp 27 omien laskujen mukaan tänään. Jokakuisesta tuhrusta ei näy ei vielä merkkiäkään. :eek: Tätä nyt sitten ihmettelen ja odotetaan toiveikkaana. Saataisiinko vihdoinkin plussa joululahjaksi ? Tissejä kiristää. ahkerasti ollaan yritetty tässä kierrossa. Lomaviikko meneillään ja kaikenlaista pientä jouluvalmistelua olen touhunnut. Lahjatkin on jo hankittu. Kerrankin ajoissa.

Olen pahoillani,etten ole oikein ehtinyt pinoilemaan viimeaikoina, ehkäpä suojelen itseäni etten ajattelisi liikoja vauva-asioita. Kaupassa käydessäni aina vaivihkaa katselen / hypistelen vauvanvaatteita.... se kun olisi niin ihanaa niitä päästä ostamaan ja laittamaan valmiiksi.

Nyt pyykkivuori odottaa silottajaansa. Silittäminen kun on ... ei nyt ehkä intohimoni, mutta mukavaa puuhaa omine ajatuksineni.

Pikkumyylle vielä :hug: ja onnenkantamoisia OnniEmmin elämään. Kyllä se syke sieltä maanantaina löytyy. Olen hirmuisesti ja innolla mukana... enkelinä suojaamassa pienokaisenne matkaa valmiiksi vauvaksi. :hug:

Onnenhetkiä myös kaikille muille, hoitoihin ja ihan kaikkeen. Mukavaa joulunalusaikaa :heart:

t. AinoEmppu
 
Matsalu samat tunteet täälläkin... "jestas miten haluan lapsen juuri tämän miehen kanssa" ... olen miettinyt, tekeekö tuo ajatus liikaa paineita yrittämiseen. Toki ollaan puhuttu että ehkä sitä ei meille suoda.. se vähän satuttaa, mutta yrittämistä ei olla vähennetty. Näin vanhaksiko piti elää, että juuri tämä "se oikea" tulla tupsahti kohdalle. Toivotan teille onnea sydämestäni, että toive toteutuu. :hug:
t. AinoEmppu
 
Monet ovat palstalla sanoneet, että ihailevat Pikkumyyn positiivisuutta. Viimeisten käänteiden jälkeen olen kyllä kallistunut siihen suuntaan, että kyse on mielen hallinnasta. Sekin on harvinainen ominaisuus. Miten hyvä olisi OnniEmmin syntyä tuohon perheeseen, jossa vanhemmat ovat noin sitoutuneita. Kunpa kaikki vain olisi hyvin. Huomaan ajattelevani asiaa tuon tuosta.

Toivottavasti AinoEmilialla nyt tärppää. Onneksi meillä on viikonlopuksi jotain muutakin ajateltavaa kuin Myyn maanantainen ultra. Siellä näyttävät mimmimamma ja touhu tenavakin olevan ihan viimeisessä kaarteessa. Miten olisi kolme plussaa parin päivän sisään?

Matsalu, kyllä kaikki hyvin menee. Kirjoitit niin osuvasti siitä, miten muussa elämässä asiat tapaavat onnistua, kun vain riittävästi yrittää. Niinpä. Lapsentekopa onkin sellainen elämän alue, jossa asioita tapahtuu meistä riippumatta. Se on kova pala monelle nykyaikaiselle ihmiselle. Epävarmuus ulottuu raskaaksi tulemisen jälkeiseenkin aikaan. Milloin vauva keksii syntyä ja miten? Osaanko vastata hänen tarpeisiinsa? Osaanko lohdutttaa ja suojata häntä? Riittävätkö kaikki ponnistukseni, ja käykö lapselleni lopulta hyvin? Elänkö riittävän kauan, että hän saa tarvitsemansa tuen?

Yhtä huolta koko asia, kun tarkemmin ajattelee.

 
Iltaa kaikille, ja kauhee keli tuolla ulkona vettä ja räntää vuorotellen. Täti tuli alkuillasta kylään eli huomenna kp 1 Todella pitkä kierto mulla 34 päiväää mitä ei koskaan ole ollut. Tää jännitys vai ikäkö alkaa vaikuttamaan tai sitten yhdessä saavat aikaan moista. Olen iloinen että alkoivat, kuvitelkaa! Ajatus alkoi päivällä jo laukkaamaan että jospa ne ei ala ollenkaan, mikä vikana ja mitä pitää tehdä suunitella, huh huh onhan tää ekaksi ei haluu menkkoja ollenkaan sitten yhtä äkkiä haluukin, ihmeellinen on ajatuksen juoksu!
Lähden huomen illalla vähän tuulettumaan ystävien kanssa ja otan muutaman viinilasillisen illan aikana, kyllä se siittä sitten taas alkaa sujumaan.

Kaikille todella paljon jaksamis-voimia ja plussaonnea.
 
kyllä nollakierto tällä kertaa.... te ette usko miten kauheeseen piinaan olen joutunut. Ensi vitsi sen enempää kertoa että työpaikkaan liittyy, mutta tätä ei toivoisi pahimmillekaan viholiselleen. Kunnon media rummutus meneillään ja minun mustamaalamista. Olen tosi surullinen ja allapäin.

matsalulle ja pikkumyylle tsemppiä

nillanillalle halit

mimmimamma
 
Huomenia :heart: :flower:

Nillanillalle: Pahoittelut menkoista! :hug:

Mimmimamma: Tuo on kurjaa, jos töissä mustamaalataan! :hug:

Plättä:Kirjoittaa minusta aina niin kauniisti , taidat olla pohdiskelija luonne? :flower:
AinoEmilialla: Jännät paikat, toivotaan plussaa! :heart:

Matsalulle: Onnea pistelyihin ja hyviä tuloksia munasolujen kasvussa toivon kovasti! :heart: :flower:

Pyrstötähti viettää vauhdikasta elämää, tyylilleen sopien. :heart: :flower:

Oma napa :Asia alkaa olla minulle jo varma, että OnniEmmin odotus päättyy maanantaina, ellei jo ennen, nyt myös äidin vaisto astunut kuvaan, että näin asia on. Mies ymmärsi edellispvnä, että näin siinä tulee käymään ja se onkin vaikeaa, kun ihmiset suree erilaisin tavoin, miehellä on nyt kaikki huonosti, mikään asia maailmassa ei ole hyvin. Minuun hän ei pahemmin kontaktia luo, eikä osaa minua tukea, no olnhan jo tottunut häneen persoonaansa vuosien aikana.

Tosin onhan se paljon miehellekkin, kun 3 keskenmenoa tulee olemaan vuoden aikana. :ashamed:

Sellaisia siis tänään aamulla

Mutta paljon muille plussailuOnnea ja Onnea koko raskauden ajaksi samalla! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
kaikille voimanaisille kovasti jaksamista ja hyviä haltijoita. Tänään on erityinen päivä ei vain siksi että on syntymäpäivä mutta kovin isääni muistelen kaipauksella. Ei yhtään lastenlapsistakaan ehtinyt aikanaan sylissään pidellä.

Myyn vaisto on terve keino suojella itseään myös sirpaloitumasta palasiksi. On asioita joille ei voi mitään ja ne onkin viisainta hyväksyä jos haluaa elää eteenpäin. Niin paljon mahtuu vielä jatkossakin kaikkien meidän elämäämme. Kukaan meistä ei ilmeisesti ole vielä esim. Haudannut omaa rakasta puolisoaan tai sairastunut kuolemanvakavasti puhumattakaan että olisimme joutuneet elävänä syntyneitä lapsiamme hautaamaan. On hirveän raskasta ettyä kerta toisensa jälkeen kun sitä vauvaa ei saakaan eikä raskaat hoidot tuota tulosta. Mutta silti kaikki ollaan tähänkin saakka selvitty kaikki omilla ja yhteisillä keinoillamme. Jos myyn vaisto on oikeassa se on kova pala meille kaikille kun olemme saman asian takia yhdessä pinonkin perustaneet. Mutta toivon että myy synkimmänkin mahdollisen tuloksen jälkeen antaa vielä mahdollisuuden onnenkantamoiselle. Ja sitä samaa toivon kaikille meidän pinossa. Illalla kun istuin ruokapöytään miehen ja lasteni kanssa ja katsoin ja kuuntelin kuinka paljon oli äidille kerrottavaa kun olin ollut pari yötä poissa. Mieleeni tuli totisesti ajatus ja harras toive, kumpa olisi niin onnekas että heidän ei tarvitsisi menettää vanhempiaan yhtä aikaisin kuin itselleni kävi. Niin valtavasti he tarvitsevat minua nyt ja vielä vuosikausia. Olen tämän vuoden aikana oppinut tärkeän läksyn, iloitsen ja kiitän siitä jota olen jo nyt saanut ja yritän siitä nauttia täysin siemauksin.

Nyt olisi kuitenkin juhlavaa jos Suomen Itsenäisyyden kunniaksi joku plussaisi joten samalla kun valmistan juhlaa ystäväjoukolle ja perheelleni illaksi pysyttelen pinossa, kaikenlaisten hyvien uutisten toivossa. Terveisin Pyrstis tänään vasta 48 vuotta
 

Yhteistyössä