Olen pahoillani puolestasi. En malta nyt olla kommentoimatta, koska jotenkin sinun tilanteesi muistuttaa paljon omaa tilannettani aikaisemmin. Minullahan oli ekaluokkalaiseni jälkeen kolme keskenmenoa, se ero oli, että sinä raskaudut nopeammin kuin minä.
Sen haluan sanoa, että jos tämä raskaus keskeytyy, niin kyllä sulla ihan hyvät mahdollisuudet on se oma vauva saada. Minulle sanottiin sairaalassa kolmannen keskenmenon aikaan, että ihan hyvin mulla on asiat, kun kerran tulen raskaaksi, että joku kerta se natsaa sitten. Itse olin vihainen tuosta kommentista, vaikka lohduttaahan tämä nainen yritti, sanoinkin että mitä tämmöisillä raskauksilla tekee, kun matto sitten vedetäänkin pois jalkojen alta. Mutta oikeassahan hän oli, jos olisin luovuttanut niin mulla ei olisi tuota ihanaa pientä 1-vuotiasta nyt. Pää siinä kyllä meinas hajota, keskenmenot ovat henkisesti aika rankkoja, ainakin minulle olivat. Viimeisen keskenmenon jälkeen meno peräti 2 vuotta ennenkuin tulin sitten vielä raskaaksi. Keskelle kamalaa painajaista, kun toisella aikuisella lapsellani oli todella vaikeaa, ja minä elin niissä tunnelmissa, vähäisellä sekstailulla tämä pieni sitten sai alkunsa ikäänkuin salaa.
Toivottavasti et loukkaannu sanomisistani, uskon vaan niin vahvasti että te onnistuisitte vauvan saamaan, meillä yli 4-kymmpisillä se vaan on usein mutkien takana.
Mutta, ehkä sitten viikon päästä saat kuitenkin hyviä uutisia, koita jaksaa sinne asti, eihän sitä koskaan tiedä näistä mystisistä raskausasioista, miten asiat etenee!
Tsemppiä sinulle ja miehellesi, ja tietysti muillekin palstalaisille toivotaan että kaikki menisi parhain päin!