Mulimen

Onkos Mulimenin käyttäjiä täällä? :wave: Itse ostin niitä tänään, lähinnä sen takia, että kierto on ERITTÄIN epäsäännöllinen, ollut siitä lähtien kun lopetin renkaan puolitoista vuotta sitten. Ja luontaistuotekaupassa tuota suositeltiin. Onko muilla auttanut? Ja muitakin kokemuksia kiitos! Ja millaisella annostuksella ja kuinka usein?
 
Käytin Mulimenia ja akupunktiota toissa keväänä, siitä kierrosta napsahti plussa. Nyt se "plussa" tuhisee vaaleansinisessä yöpuvussa tuolla pinnasängyssä. Tätä ennen kokeiltu lähes kaikki mahdollinen mm. IVF 3:sti. Suosittelen lämpimästi :heart:
 
Missä vaiheessa kiertoo tuota kannattaisi aloittaa käyttää? Mulla kierto pitkittyny, testit kuitenki negaa.Kannattaisiko odottaa et täti tulee vai uskaltaako aloittaa jo nyt?
Mä olen meinaan kans ajatellut hakea tuota...
 
Itse kokeilin kun päivälleen tarkka kierto seilasi miten sattui ja keskenmenosta alkoi olla yli vuosi, eikä uutta raskautta kuulunut.
Kerkesin käyttää mulimenia meneillään olevan kierron ja sitten seuraavasta kierrosta raskauduin :whistle: :D
Nyt sängyssään uinuu 6kk:n ikäinen neiti :heart:

Itse muistaakseni aloitin käyttämään samantien kun kävin ostamassa ja oletetun oviksen seutuun lopetin käytön. ja sitte kun menkat alkoi niin aloitin uudestaan. itsellä kyllä vaikutti ihan selvästi ovulaation.. paljon vahvemmat "oireet" jne.
 
Mä kävin ostaa luontaistuote kaupasta (vantaa/korso) siellä oli vielä kaksi pulloa kun kävin.Sanovat sielläkin et ei tiiä saako niitä enää sitte mistään...

Minkälaisella annostuksella olette tuota käyttänyt ja siis lopetetaanko käyttö ovikseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mari66:
:attn: Osaako kukaan antaa vinkkiä mistä Mulimenia vielä saisi?
Maahantuonti on kuulema lopetettu.
Oma kierto on ihan sekaisin joten olisi tarvetta tälle aineelle.
Ainakin tuolla näyttäisi olevan
http://web.h2j.fi/terveolo/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=172&category_id=16&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1
voi olla että netissä muuallakin. Itse ostin kesälomareissulla luontaistuotekaupan poistotuotteista kympillä, meni vanhaksi syyskuussa. En huomannut juuri vaikutusta raskautumiseen.. mutta kierto on säännöllinen muutenkin :( Olisikohan joku muu tuote vastaava?
 
Kiitos Solakka Silakka.
Laitoin heti tilaukseen. Minulla tuo Mulimen on hyvin korjannut pitkää kiertoa ja
toihan sen sen plussankin yli 3 vuoden odotuksen jälkeen

Vastaavia tuotteita on ainakin Femal (siveydenpuu tipat eli sisältävät munkinpippuriuutetta) ja Reckewegin R10 vaihdevuositipat.
 
Myös Harmonella juoma on hormonaaliseen tasapainoon, ja myös Vitamore Total tabletit. Onhan noita monenlaista valmistetta, mitä voi kuvitella käyttävänsä apuna.
Vehnänalkiöljyä suositellaan hedelmällisyyttä parantamaan (sis e-vitamiinia = "hedelmällisyysvitamiini"), öljyä saa ihan nesteenä ja sitten kapseleina.
 
Minäkin tilasin tuolta siis 13.pvä ja tänään se tuotiin ovelle. Asun kylläkin Amsterdamissa, joten sinne kestää toimitus varmaan hitusen kauemmin, mutta ainakin voin todistaa, että ihan "oikea" kauppa! :D
 

Yhteistyössä