Hakutulokset

  1. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Lissu123 Kieltämättä itselläkin on ollut jos jotakin omassa lapsuudessa/teini iässä jotka vaivaavat edelleen ja jotka aivan varmasti vaikuttavat vahvasti siihen mielikuvaan millainen äiti tahtoisin olla ja siihen mitä en ikinä halua oman lapseni/lapsien kokevan. Jotenkin en oikein tunne että...
  2. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Jos sitä nyt jatkais mihi tuossa aikasemmin tuli jäätyä... Tuli aivan järkyttävä väymys kohtaus :(( Elikkäs tän päiväsestä neuvolasta sen verran että tuli sitten puheen aiheeksi kuollut isä ja täti kun alko sitten siinä kyselemään että olenko käsitellyt asiaa yms. ni itkuhan siinä...
  3. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Heissan kaikille! Ja terve tuloa uusille :) Meillä oli tänään neuvola käynti ja oonkin odotellut tässä innolla että pääsis näkemään meijän ihanan neuvolatädi joka valitettavasti vaihtuu sitten kun poitsu syntyy :( Mä niiiiiin tahtoisin pitää ton nykyisen aivan ihana <3 neuvolassa kaikki...
  4. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Sen verran kerkesin taas lukee vaan että onnittelut possumunkille ja toivottavasti pikkusella kaikki hyvin jatkossakin :) oma napa sen verran että nyt ei oo ollu kipeitä supistuksia pitkään aikaan. Mutta yöt on yhtä heräämistä...joko asento on huono tai sitten aivan järkyttävä wc hätä :( saa...
  5. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Pika päivitykset! Neuvola lääkärissä tuli tuossa käytyä supistusten takia mutta kaikki kunnossa ja paino arvioks annettiin 1400g ja poitsu oli taas niin villi että ei meinannu mittauksista tulla yhtään mitään(joten saattaa isompikin olla) lisäks tuli tossa muutto suoritettua eilen yht äkkiä...
  6. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    pisang kirjoitus virhe tullut ihan huomaamatta :'D Alko olee sen verran säynyt jo että hyvä kun tajus mitä kirjottaa ja kivut oli kyllä semmoset että vei kyllä ajatukset kaikesta muusta pois. Otin toss särkylääkkeen ni se auttoi jonkin verran mutta tuli silti heräiltyä 2 tunnin välein :S...
  7. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Aaapuuva! Jostain ihmeen syystä viime yön jälkeen on ollut koko päivän ja nyt illalla varsinkin aivan järkyttävän kipeenä paikat :S Selkää särkee entistä enemmän, harjotus hupistuksia tuntuu et tulis aika usein ja sit lisäks tosiaan nivuskivut todella ilkeet. Tossa pötköttelin sängyllä...
  8. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Päädyinpä sitten ekaa lueskelemaan tätä pinoa...(ja heti oli pakko tulla muokkailemaan kun huomasin tän mummo jutun tuola edellisessä pinossa) Tintti annappa tuon mummin olla ihan omassa arvossaan! Äläkä anna sen lytätä mieltäs siitä millainen äiti susta on tulossa. Syömisestä sen verran että...
  9. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    huh olipa taas luettavaa :O harsoja meiltä löytyy muistaakseni 9kpl...ei kun 13 ku löysin yheltä lastenkirpparilta halvalla kuviollisia ni oli pakko ostaa :DD Itse olen harsoja käyttänyt pukluihin,vaunuissa tuulisuojana ja sit on tullut käytettyä kaulasuojana syksyisin ja keväisin jos ei oo...
  10. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Vaatteista sen verran tähän väliin että meillä on suht vähä noita pienempiä vaatteita (50-56) ja sitten isompia on aikapaljon (60-70). Noilla mitä kaapistä löytyy niin päästään alkuun ja jos niitä sitten enemmän tarvitsee niin kyllä niitä saa haettua :) Sit olen tosiaan ostellut noita...
  11. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Elovena77 meillä kanssa asunnon etsimisen suhteen ollut melkeinpä koko vuoden todellisia ongelmia. Käyty katsomassa jos jonkin näköstä asuntoa. Ja tosiaan tällä yhdellä henkilöllä joka vuokraa asuntoja paikkakunnalla käytiin kahta asuntoa katsomassa. yhtä ei huolittu,toisen oltais huolittu ja...
  12. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    AINIIN! Tosiaan tuosta piti sanoa vielä että pesänrakennusvietti on täällä kyllä todella vahvana! Jo pelkästään sen osalta että tavaroiden hommaaminen on aloitettu hyvissä ajoissa, mutta sitten se että joka päivä on tarve siivota ja järjestellä paikkoja. Ja tosiaan muuttokin polttelee jo...
  13. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Apua. Taas on niin paljon tekstiä täälä että kaikki mihin piti kommentoida on lähestulkoon unohtunut :s Ensin tässä vähän omia kuulumisia. Supistukset tossa viikonloppuna oli tosi outo homma...Käytiin miehen kanssa kirpparilla ja ihan hissun kissun sielä käveltiin hyllyjen välissä ni alko...
  14. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    pisang oi ihanaa kun laitoit ton isyys paketti jutun! Olin aivan kokonaan unohtanut että mun piti tommonen ukolle väsätä :D Noh. Nyt sen sitten taas muistan ja pitääkin tässä alkaa jo keräilemään tavaroita kasaan :)
  15. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Hennu86 ONNEKS OLKOON HIRMUISESTI! :flower: Itsekkin odottelen että millonhan tommonen päivä sattuis itsellekkin eteen (miestä tuntien niin ei varmaan ikinä :( ) Filuuri no noi on nyt n.5v vanhat mitkä ostetaan ja käytiin niitä katsomassa niin kankaat oli todella hyvässä kunnossa(niinkun...
  16. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    SofianSohva mulla ollu alkuvuodesta saakka yskä jäi jotenkin päälle yllättävän pahan siitepölyallergian jälkeen ja sitten tossa tosiaan tuli se imusolmuke tai sylkirauhas tulehdus joka lähti antibiotti kuurilla mutta heti perään tuli todella kova flunssa ja se on tässä jatkunut jo toista...
  17. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    heissan kaikille :) Hiusten värjäyksestä sen verran että plussauksen jälkeen olen ehkä sen kolme kertaa värjännyt hiukset. Kaverikin on raskauden aikana värjännyt eikä siitä mitään oo tullut ja jos kerran täälä alan ammattilainenkin on sitä mieltä että jossillon tällön värjää niin haittaa ei...
  18. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Heissan ja tervetuloa uusille jotka ovat olleet piilossa tähän saakka :DD Meillä täälä masuasukinkanssa menee tosi rattosasti aika,pinnasänky olis nyt vihdoin valmis ja odottaa sitä että pääsee uuteen kotiin kasattavaks :D Ja tosiaan muutto vähän aikaistuu toden näkösesti. Alunperin piti...
  19. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    pisang olishan tuola asunnossa seinien maalausta lähinnä. Olohuoneessa vaaleen sininen seinä(yök) ja makuuhuoneessa on sitten vaaleen punasta ja liilaa (yök eikä sovi pojalle :DD ) Mut nekään nyt ei oo ihan heti pakollisia mulle riittää kun saa vaan kamat järjestykseen että pääsee kotiutumaan...
  20. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Sr testi tulokset saatu ja tosi hyviltä näytti arvot. Projekti jonka olen aloittanut on pinnasängyn ehostaminen. Oon tossa parina päivänä hionut pinnasänkyä ja vähän petsannutkin ni ai että tulee siisti :D Tosiaan käytettynä saatu toi niin oli entinen petsipinta huonossa kunnossa...

Yhteistyössä