Hakutulokset

  1. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Huomenta päivää. Todella outo väsymys tullut...Ei saa päivisin mitään aikaseks :(Ärsyttää suunnattomasti ku saa oikein pinnistää ja ponnistaa että saa edes tiskit tiskattua. Äitiyspakkaus tuli eilen haettua ja vanhahan se sieltä tuli :/ Mutta siinä kun levitin koko paketin sängylle ni...
  2. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Piipu85 joo no mekin ollaan 2 kaverilta saatu kyseisen pakkauksen vaatteita. et mielelläni itsekkin ottaisin ton uuden vaikka siinä on joitain tavaroita vähemmän kun edellisessä. Mutta se mitä tarvitsee lisäks ni ei ku kauppaan ja kukkaroa kaivamaan :)
  3. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Neuvola käynnit niitä meillä on nyt ollu 5(joista 2 on ollut lääkärin tarkastuksia) ja sit 6 aika on loppukuusta. Ultra-aikoja ollut 3 joista kaksi on ollut perus nt-ultra ja sit rakenne ultra, kolmas oli kohdun muodon tarkastamis ultra(josta jäi kyllä niin paska maku suuhun kun vaan voi kiitos...
  4. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    "MY" Mulla vaihtunu heräminen kanssa tohon samoihin kellon aikoihin ku sulla. Jos on yö nukuttu kokonaan ilmaan heräämisiä ni sit herään just joskus 5 aikaan ekankerran pirteenä ku peipponen, mut sit jos on ravannu vähän väliä yöllä vessassa ja juomassa ni sit menee unet melkeen 7 asti :D Ja...
  5. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Lisäyksenä vielä kun pääs unohtumaan Piipu85 täällä ei ole isosta mahasta tietoakaan. Välillä pullottaa enemmän ja välillä taas näyttää kun olisin vaan laihtunut. Sen verran kyllä kasvanut että normi farkkuja ei pysty käyttämään, mutta ei kyllä mun mielestä mitään suurta muutosta ole tapahtunut...
  6. Zarix

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    3kk....Nyt voisin alkaa huutamaan jo apua! Välillä tuntunut että aika ei kulu mihinkään ja nyt kun alkaa sitten miettimään niin KAPPAS kohta on nyytti sylissä :o Ei ollut mikään ihana viikonloppu mulla kyllä :(( 5 päivänä puolnaamaa aivan turvoksissa(säikähdin oikein kunnolla ku näin itteni...
  7. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Heissan taas kaikille! Ensimmäisenä pahoittelut meiltä koko konkkaronkalta ellujokiselle :hug: koita jaksaa. Harjoitussupistukset niitä on täällä tullut tiettävästi abaut siitä saakka kun oon potkutkin tuntenut eli viikolta 17 asti. Täällä meijän pikku poika tykkää köllötellä ylensä enempi...
  8. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    APUA!!! En enää ikinä ole vajaata kuukautta lukematta täältä kirjotuksia. Kone sanoi itsensä irti niin ei oo pystynyt käymään täällä ni kappas luettavaa oli enemmän ku kerkiää lukemaankaan :DD Tervetuloa uusille munkin puolesta ja onnen toivotukset tyttö/poikalupauksista!! :) :) En muista...
  9. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Joo no siis sen tiedän tosiaan että sen kirjan mukaan mennään "viikkoa pidemmällä" Itse tosiaan omassa päässäni pompin tämän mukaan mitä neuvolakorteissa lukee :) Eli jos joku kysyy monennella viikolla menen niin vastaan sen 21+1 mitä nyt tänään tuli enkä se kirjan mukaan 22+1. Alkuvaiheessa...
  10. Zarix

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Hmm....Mitenhän toi on mahdollista? Viime kuukautisista tähän päivään on toi 21viikkoo joten en voi olla viikolla 22 :D Ja rakenne ultrassa käyty ja sielä viikko 20+1. ja siitä on se 6 päivää joten 6+1 on tietääkseni 7 joka tekee yhteensä viikon joten 20 viikkoon plus yks viikko tekee 21 viikkoa :DD

Yhteistyössä