Hakutulokset

  1. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Sunnuntai 21.10. Kylli-täti.....rv6+6....LA 9.6.......PHKS syliapina....rv6+0.....LA 17.6.....HYS Äippä2006 rv 4+5?....LA 24?.6....L-PKS.....Toista odotellaan
  2. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Sellanen lista olis ihan kiva jossa rv ja la ja synnytyssairaala. Ja mones lapsi
  3. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Sellanen lista olis ihan kiva jossa rv ja la ja synnytyssairaala
  4. Ä

    Kuvia plussatesteistä

    syliapina Mä kans hain vielä yhen testin. Jos ennen kuutta testais. pidätellä viel vähän aikaa...
  5. Ä

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    sunnuntaina Sunnuntaina 21.10 Tikka81...............kp15/35-38 .........yk3...... pikkumyy42.........kp15/28....................Neljäs haaveissa Sanse.................kp16/28-32.......yk4....neljäs haaveena Hilbert...............kp 19/...................yk3...Toinen haaveissa...
  6. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Onnea vielä sydänkäpynen. ja viime menkoista lasketaan la. Mä kans hain tänään kolmannen testin apteekista...Mä en usko todeksi :ashamed: Kaikki kyllä sanoo että usko jo...Mutta tällanen jääräpää kun olen :kieh:
  7. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    pikkuelina Ihana laskuri sulla, oli itekki pakko käydä tekemässä :D
  8. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Meidän neuvolassa muistaakseni kysytään kierron pituus. Ja sitten ku ultrassa käyty niin saa sen varmemman lasketunajan.
  9. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    Päivitin listaa... :)
  10. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Mä en tarkkaa la:aa voi laskea. Mulla oli kierto 29-31. Mutta kesäkuun 24,25 tai 26 päivä
  11. Ä

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Ekasta oksensin ekat 3kk, aamusta iltaan :laugh:
  12. Ä

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Ekasta oksensin ekat 3kk, aamusta iltaan :laugh:
  13. Ä

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Eiköhän mutki saa siirtää sinne plussanneisiin. kyllä se on uskottava :heart: Ihana aamupahoinvointi päällä..Pakko kohta syyä. Plussatuulia puhaltelen. Pahoittelut tädin yllättämille. :hug:
  14. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Pitäisköhän itsekkin tänne liittyä. Esikoinen 11.08.06 ja toista odotetaan(la kesäkuun lopulla) :heart: (sitä en kyllä vieläkään tajua ;) Ylempänä eka selvä haamu 18.10 ja alempana 19.10 tummempi. Epäilin ennen menkkojen myöhästymistä olevani raskaana. Joskus kp23 tienoilla sain kuvottavan...
  15. Ä

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    rypäle mulla tuli ihan kylmätväreet kun luin tuon sun tekstin. Sain sellasen kuvan että haluavat hallita sun elämää lopun ikää. Ite varmaan laittasin stopin tuollaselle hommalle. Todella hankala tilanne kertoa :( Mutta yrittäkää jotenki. Te elätte omaa elämää, ja sun vanhemmat omaa. Eivät he...
  16. Ä

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Uskallat, se on normaalia ;) Onko esikoinen tulossa?
  17. Ä

    -----Viikko 42-----

    Dreamer-88 Kannattee tehä aamupissasta. vahvinta tavaraa :)
  18. Ä

    -----Viikko 42-----

    Monella jännät päivät menossa, plussatuulia :heart:
  19. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    Puhaltaa plussatuulia
  20. Ä

    -----Viikko 42-----

    Milla73Tuosta karpula olosta päättelin että oon raskaana =) eli se on hyvä oire ;)

Yhteistyössä