Hakutulokset

  1. Ä

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    Varovaiset onnittelut Pixie :heart: Pahoittelut tädistä/negasta :( Käyn aina välillä teitäkin "kattelemassa" =)
  2. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Toista kun odottaa niin masu alkaa näkymään aikasemmin :) Me kerromme varmaan ekan ultran jälkeen tai isänpäivänä. Kuitenkin haluan eka käydä sielä ultrassa, että näkee pikkuisen ja saa kuvia. Isänpäiväkortin väliin ultrakuva :D Ei oo enää montaa yötä ultraan...jännittää jo :heart...
  3. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Täällä myös alkanu housut puristaan/ ahistaan. Mulla melkein kaikki farkkuja. Katoin jo h&m sivuilta mammavaatteita. Siel oli muutamat kivat housut ja paitoja. Jos ultran jälkeen uskaltais tilata. Nippailu/vihlominen, se on ihan normaalia. Kohtu ja vauva sielä kasvaa. alussa kivut on...
  4. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    1. Milloin se masukumpu alkoi teillä näkyä?? Voisin kuvitella, et itelläni joskus siinä 4. kuulla..? Olen hoikka, mutta ei mulla nytkään oo oikeen edes turvotusta. Esikoisesta tais olla kolmannella kuulla kunnolla.(silloin olin lihavempi) Nyt laihempi ja turvotus näkyy heti. Tuskin menee...
  5. Ä

    Paljon lähtöpaino?

    n.56kg.
  6. Ä

    Kuvia plussatesteistä

    Tässäpä vielä viimisen testin kuva :heart:
  7. Ä

    Pikkukakkosta toivovat

    Kaikille plussatuulia :heart: Ja hirmusti onnea uuteen pinoon. Itse en tosiaan oo "kerenny"/jaksanu päivitellä. Piti jo eilen ilmoitella että valitkaa uus päivittäjä =) Tänään tein sitten viel sen viimisen testin, heti paukahti kaks punaista viivaa. Mami Ja Nasu 5+2
  8. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Minä hain vielä neljännen testin apteekista, teen sen v-loppuna :ashamed:
  9. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Ekalla neuvolakäynnillä, mitataan hemppa, paino,verenpaine, katotaan pissa. Muuta nyt en muista...Mutta jutellaan suvun sairauksista ja saa kaikkea luettavaa mukaan. Täälä ainakin tykkäävät kun tuleva isukki, tai jo isukki tulee mukaan.
  10. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    taitaa olla suurimmalla osalla tuota menkkakipua...täällä myös. Ennen plussaa alko..
  11. Ä

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Meri-Oulun äitiys- ja perheneuvola Ultraäänitutkimukset 40?.Pääpaikka on Oulussa, mutta perjantaisin on myös Torniossa.(mehän asumme siis torniossa) Tuo on siis yksityinen. Saa käydä koska vain ultrassa, vaikka useamman kerran raskausaikana.Ja maksaa aina sen 40e.(paitsi jos otat koko paketin)...
  12. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    aineenvaihdunta kiihtyy..sama täällä, vessassa saa laukkoa
  13. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Vihlooko teillä rintoja? Mulla vähän väliä..turvonnu ihan hirveesti jo :p
  14. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Naapsku Kysyitkös multa hintaa? =) Yksityiselle mennään ja se on halvin mikä täältä löytyy.Torniossa asustellaan. pikkuelina meillä sitten samana päivänä neuvola =) . Mulla klo: 12.00
  15. Ä

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Varasin varhaisultraan ajan yksityiselle. Joka on 2.11 klo 19.00 ja toivotteli tervetulleeksi koko perheen. :heart: Saa pojanki ottaa mukaan.Pakko saada 100% varmuus. (Varhaisin mitä voi tehdä on 6+2). Toivotaan nyt että pienen sydän sielä sitten lyö. Tulee maksamaan 40e.
  16. Ä

    Kuvia plussatesteistä

    Liuskatestit näyttävät enemmän vääriä plussia, samoten erittäin herkät ja halvat. Siksi niitä ei suositella.
  17. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Varasin varhaisultraan ajan yksityiselle. Joka on 2.11 klo 19.00 ja toivotteli tervetulleeksi koko perheen. :heart: Saa pojanki ottaa mukaan.Pakko saada 100% varmuus. (Varhaisin mitä voi tehdä on 6+2). Toivotaan nyt että pienen sydän sielä sitten lyö. Tulee maksamaan 40e. Eka nla 12.11 klo...
  18. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    Olis kyllä kiva jos joku jaksais päivitellä listaa, jos ketään ei löydy niin minä voin. Päivitän omani nyt: miinamaria.........rv 8+0....LA 1.6......KOS.....esikoinen Kylli-täti..............rv6+6....LA 9.6.......PHKS...esikoinen Naapsku.............rv 6+6...LA 9.6......Tays.....kolmas...
  19. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    kirjotinki jo aikasemmin ylemmäs : Mouse Mietin tuossa että sulla 5+5 ja la 21.6. ja mulla 4+5 ja la 24.6? Nyt ei joku täsmää. sain sulle 5+1?
  20. Ä

    ***Kesävauvat 2008***

    tiksaMeillähän la lähekkäin.tai jopa samana päivänä. Ultrassa saadaan vasta oikea la. ku kierto oli sen 29-31. Mouse Mietin tuossa että sulla 5+5 ja la 21.6. ja mulla 4+5 ja la 24.6? Nyt ei joku täsmää. sain sulle 5+1? ikä: täytän joulukuussa 22v.

Yhteistyössä