***Kesävauvat 2008***

Osanotot summerbaby :hug:

Kertoisko joku et mitä siä alkuraskauden ultras tehdään, kun varasin tänään ajan ja se laitettiin gynekologille eikä suoraan ultraan. Elikkä tekeekö lääkäri ensin jotain tutkimuksia? Jänskää vähän jo vaikka siihen on aikaa puoltoista viikkoo, en oo ennen ollu yksityisellä ja näin varhases vaihees ultras.

Bamse täällä eka neuvola käynti on vasta silloin viikolla 10. En jaksais sitäkään odottaa millään kun tuntuu et siihenkin on ikuisuus, vaik en oo kyl viä edes aikaa sinne varannukkaa, mut aattelin sit ens viikolla varailla. :D
 
summerbabylle :hug: ja toivotan onnea matkaan :heart:

Täällä onkin alkanut tällä viikolla pahoinvointi. Mä olen jotenkin kuvitellut ettei raskauspahoinvointi ole voimakasta. Mikä lie harhakäsitys piilenytkin pienessä päässäni. Tänä aamuna sen karvaasti koin että on se voimakasta. Tämä tyttö ei voi juoda kahvia enää..
söin aamiaisen (oikein tukevasti kaks palasta leipää ja kuppi jugurttia missä mansikoita), koska meillä oli töissä ulkoilupäivä, ja tiesin että kävellessä tulee KOVA nälkä, joten oikein antaumuksella söin paljon. No aamiaisen jälkeen menin ottamaan kahvia, kaadoin kuppiin ja totesin ettei voi enää mitään... pakko mennä vessaan. sitä ei voi edes pidätellä.. ja nyt sama ällötys jatkuu.. nälkä ois mutta ei oikein voi kuvitella että sais mitään alas. Kamalaa. :$

Muutenkin vois vain nukkua. Nukuin äsken yli kahden tunnin unet. Onneksi täällä alkoi tänään syysloma! saa ees levätä sillon ku haluaa :D

Tätä ällötystä en kyl toivo kellekään!
Hauskaa perjantai-iltaa :wave:
 
täällä taas uni kateissa...missä lie....
meillä mies tässä sitte keksi että mitä jos meille onkin tulossa kaksoset ja keksi työnimenkin.. tiuhti ja viuhti kuulemma tuolla asuksii :LOL:
oli jo toinen joka tuolla pienellä kauhukuvalla pelotteli..mutta kaippa se tuossa jossai kohassa selviää montako mahassa asuksii...
 
eihän tuo uni meinaa tulla tännekkään vaikka väsyttäiskin...ajatukset pyörii päässä ihan liikaa vaikka kuin yrittää rauhotella :/
Mie oon nähny jo unia kaksosista,hui. Ukko se ei mah´tais tykätä jos tuliski kaksoset. Edellistä kun ootin ka nla sano että kohtu isompi kuin niillä viikoilla pitäis( rv9 ) et olisko kasoset, ukko noitas autossa että se tästä vielä puuttuis ,kun kerroin :LOL:
 
Amati: meillä taas tuo oli iha että ei ois paha vaikka kaksoset tuliskin....siinä vaihees totesin että helppohan sen on sanoo ku ei tarvi niitä kantaa sisällään ja synnyttää eikä paljoo hoitaakkaan kun töissä on päivät :D sitte alko jo vitsillä venyttään että jos siellä on kolmoset että sitte lapsiluku tuplaantus.... :eek:
 
Huomenta!

Tervetuloa Sydänkäpynen ja onnea plussasta :D

Siivosin eilen koko huushollin perusteellisesti äkillisen tarmonpuuskan innoittamana ja nyt on selkä niin pirun kipee että |O Mulla on vissiin ergonomiset työasennot vähän hakusessa.
Tänään olis yhden isännän tädin 50-vuotisbileet Kirkkonummella ja hermoilen täällä että mitä ihmettä vedän päälleni... Yhdet kivat housut olis mutta niissä on tosi inhottava olla kun vyötäröstä puristaa. On tuota turvotusta ihan kivasti alavatsalla. Ois se taas tässäkin mielessä helppoa olla mies, ei muuta kun sama puku päälle joka juhlaan eikä tietystikään olis mitään raskausturvotuksia yms. vaivaa :xmas: Kaikkee tässä miettii.

Nyt ruoanlaittoon ja parin tunnin päästä pitäiskin olla jo matkalla...
Jaksamista pahoinvoinnista kärsiville ja viikonloput kaikille! =)

Kylkiluu & Muumi 5+4
 
Onnea sydänkäpynen plussasta :)

mä mietin kanssa tuota vaatetus puolta kun me vietetään ens vkon sunnuntaina mun ja kahen lapseni synttäreitä ja tänne pukkaa mun sukulaisia, eikä mulla taida olla mitään vaatetta... Sen verran kanssa on tota turvotusta mahassa... Tarvii varmaan laittaa tuo kuminauha vyötäröinen hame ja joku paita varmaan löytyy....

täällä pitäs saada joku siivous- ja ruuanlaitto puuska, mutta eipä oo vielä näkyny..
 
Sydänkäpyselle onnea hurjasti!!! :heart:
Tänäaamuna oksetti eka kertaa raskauden aikana. Onneks meni äkkiä ohi =)
Mä en oo ihan varma jaksanko sittenkään tehä tota listaa :ashamed: :'( väsyttää koneella istuminen aika hurjasti. Katotaan nyt...
 
Suuret pahoittelut Summerbabylle :hug: , jaksamisia.

Uusille onnea hirmuisesti :flower: !

Suurempia oloja ei täältä löydy, ainoastaan tissit kipuilee hieman ja jos on pitkään syömättä niin vellova olo masussa yllättää, niin ja menkkamaisia juilintoja alamahassa välillä.
Neuvolaan en ole vielä soitellut, ajattelin vielä odottaa. Jotenkin on vielä niin varpaillaan koko raskauden kanssa. Alkuraskauden ultra tietty voisi ajatuksia hieman keventää, mutta muistelin että täällä olisi neuvolassa ultralaitteet joilla masuun näkisi 8 viikon jälkeen, niin ei tarttisi yksityiselle mennä.

Dalia 6+1
 
täällä ollu taas oikeen vauhikasta...muistanu ees omaa oloa ennen kuin nytten....lapsiluku lisäänty tuossa päivällä exän nykysen pojalla joka tuli hoitoon iltaan asti ja sitte ku se haetaan ni omat lähtee isälleen yöks ni saa itekseen huilia iltasen. Tai tulee mies raksalta tänne mutta ilman lapsia kuitenkin :) maanantaina alkaa arki taloon kun tyttö menee taas hoitoon ja alkaa kuskaus ralli... nii ja itellä ois sitte se ultrakin....
 
Vielä olem mettipimennossa pari viikkoa joten en pääse täällä aktiivisesti käymään :(
Juuri mitään raskausoireita ei ole, joten huoli on rinnassa..
Maanantaina on varhaisultra ja tuolloin viikkoja olisi 7+4.
Oi kumpa kaikki olisi hyvin.

Sairastin juuri parvorokon joten keskenmenoriski on n 10prosenttia suurempi..
 
ONNEA SYDÄNKÄPYNEN plussasta!!


Hande:
:LOL:

Tänään iltapäivällä kauppa reissulla oli miulla vähän semmoinen öklö olo,en ollu sitten syöny ku aamupäivällä myslit. Väsymys on nyt kans sitten alkanu vaivaamaan,tosin aamuyölle menee ennen ku saan unen päästä kiinni,päikkärit jää ihan muutaman minuutin pituisiksi kun pienin pomppii päällä ja se itte ei suostu enää nukkuumaan päikkäreitä :/

:wave:
 
Moikka! Kai sitä olis jo uskallettava tänne tuuppautua... ;) Haamu tuli toissapäivänä ja tänään jo aika hyvin oli vahvistunu. Maanantaina vielä varmistan, ku silloin olis vasta pitäny menkkojen alkaa... Ei meinaa millään uskoa! Pelottaa ihan hirveesti, et mitä jos kaikki ei meekkää hyvin tai ookkaa kunnossa. Esikoinen olis siis tulossa ja yk oli ensimmäinen. Laskettu olis näillä näkymin 1.7.

Joillekki oon varmaa tuttu tuolta haaveilijoista, mut muille nyt lyhyt esittely; eli 21v opiskelija/pätkätyöläinen, mies 29 vuotias öljyjalostamo-operaattori. Asutaan 56m2 kaksiossa koiran ja kahen kisun kanssa, eikä kyllä vähään aikaan (lue: vuosiin) o varaa isompaan. Kihloissa ei virallisesti olla, mut namisiin mennään heti, ku on varaa ostaa sormukset. :p
 
Ilmoittautuisin minakin mukaan!
Plussasin jo maanantaina ja verikokeella vahvistin tiistaina mutta meni aikaa hieman sulatellessa. Olen jo 30v. ja 10v, pilleireiden rauskutusta takana joten en ihan viela usko etta ekalla yrityskerralla olisi tarpannyt.

Varhaisultra olisi 31.10., jolloin laskettu aikakin vahvistuu, nyt arviolta 21.6., kun en kerennyt kierron pituuttakaan ja menkkojen alkua edes merkata ylos :kieh: :kieh:

taidetaan siipan kanssa uskoa koko juttua vasta ultran jalkeen!
 
ehtoota kaikille! ja terveisiä espanjan auringosta :D hieno viikko kertakaikkiaan ja säät suosi.

maanantaina sitten olis ensimmäinen ultra, kovasti jännitetään molemmat :|
toivottavasti asukki siellä voi hyvin.. olen sen asian takia nyt menettänyt niin monta unituntia ja itkenyt itseni kuiviin ettei enää haluaisi stressata. onneksi kuitenkin kävi miten vaan, mulla on maailman ihanin mies vieressä tukena.

joku oli kysellyt tuolla sivuilla vitamiinien syönnistä.. itse olen syönyt alusta asti multitabseja yhen tabletin päivässä ja aijon myös jatkaa koska tunnen itseni virkeämmäksi niiden avulla tämän väsytyksen keskellä. äippäneuvolassa mulle annettiin lupa jatkaa niiden syömistä.
eipä kummempia.univelka painaa taas päälle ja viime yönä lennon takia kotona otiin vasta aamulla klo9 :) taidan palata asiaan maanantain jälkeen uutisilla bd
 
Pitäisköhän itsekkin tänne liittyä.
Esikoinen 11.08.06 ja toista odotetaan(la kesäkuun lopulla) :heart: (sitä en kyllä vieläkään tajua ;)

Ylempänä eka selvä haamu 18.10 ja alempana 19.10 tummempi.
Epäilin ennen menkkojen myöhästymistä olevani raskaana. Joskus kp23 tienoilla sain kuvottavan olon seurakseni. Aivan ku krapula. Ja väsyttää/palelee.



 
Käin eilen kaverin kanssa baarissa...kuskin ominaisuudessa tietty.
Aamulla kahvipöydäs istuessani mietin vaa et on se kumma ku on pahaolo vaik muuta en juonu ku limsaa...hetken mietittyäni tajusin et sehä oo aamupahoinvointii :D Kuinka voi unohtaa tuollasen...noloo... :headwall:
 

Yhteistyössä