Hakutulokset

  1. M

    Vauvalla vetistä vihreää kakkaa!

    Eikös korvikevauvojen kakka ole vihreää? Ja rintamaidolla olevien keltaisempaa? :)
  2. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Uiui! Lisää vauvoja! Onnea kaikille! :flower: :heart: :heart: Kauhealla vauhdilla olette alkaneet poksahtelemaan. :D Hyvä niin. Supistustuulia niitä kaipaaville. Omia napoja: Nyt on siis Millan paino sen verran (3620g keskiviikkona) että voidaan se premilon lopettaa. Purkki loppuu...
  3. M

    Lahtelaiset!

    Täällä yksi äiti Metsäkankaalta! :wave:
  4. M

    voiko kalanmaksaöljyä syödä imetysaikana?

    Kaupasta löytyyt myös semmoisia kapseleita missä a-vitamiinia ei ole. Vitaplex-merkkistä mulla on. :) Halpojakin vielä.
  5. M

    Atria härän paahtopaistilastu

    No nauta sitten. :D
  6. M

    Atria härän paahtopaistilastu

    Lehmä on ainoa eläin jonka sukupuoli muuttuu valmistettaessa ruoaksi. :)
  7. M

    Kokemuksia Nania turvavyöistuimesta, Pikana kiitos!

    http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/ Katso löytyykö se tuolta. Meillä on Nanian turvakaukalo ja oli saanut ainakin hyvät arvostelut. :)
  8. M

    Mistä edullinen kantorinkka 1v lapselle?

    Siis lasta meinaat kantaa? Katso huuto.netistä. :) Itse ostin manducani sieltä.
  9. M

    Saako mies ostaa korun lahjaksi naiskollegalleen? Miten reagoisitte/mitä tuntisitte?

    Kyllä tuo minun mielestäni menee liian pitkälle. Ei muille naisille koruja ostella ellei ole sisko tai äiti. :)
  10. M

    Pelottavaa, ensimmäiset synttärini, jotka vietän palstalla :P

    :flower: Hyvää synttäriä! :D
  11. M

    Onko joku tullut raskaaksi vaikka kierukka?

    Minä itse olen kierukkalapsi. Kuparikierukka vaan katosi. :D
  12. M

    Miten mies auttaa sinua?

    Oota vaan, kyllä saattaa asiat muuttua kun vauva syntyy. :) Meillä on oikein innokas ollut tytön syntymän jälkeen hoivaamaan. Siivoamaan täytyy patistaa jonkun verran mutta eiköhän tuo vielä opi. Tyttö siis 2kk tänään. :)
  13. M

    Aiotko katsoa PAKO ALCATRAZISTA? Tulee tänään klo 21.

    Ei. Polly tuli kuvioihin. :)
  14. M

    Miten pesette vauvan hiukset?

    Ota vaikka joku kuuppa ja sillä varovasti lasket vettä. Tai suihkulla. :) Me ei kyllä shampoota käytetä vielä. Eihän vauvan pää likaannu.
  15. M

    Nuvaring käytön lopetus ja kivut?

    Mulla tärppäs ekasta kierrosta. :)
  16. M

    Mikä on matkavatkain?

    Joo, mäkin oon hieman väsynyt.Vedet silmissä miehelle hihitän tuota nännihämmennystä. :laugh:
  17. M

    Teinikännien top 3 juomat (Alko)

    1. Gin Lemon (taisi tosin silloin olla Green Lime-nimellä) 2. Omppupomppu 3. Perus Koskenkorva :D
  18. M

    jokos on kysytty perjantain vakituinen eli: mitä yllä/lasissa ? :D

    Vihreät H&M:n collegehousut, harmaa toppi. Mukissa kahvia ja pahvimukissa kokista. Mies haki hesestä ruokaa. :D
  19. M

    Autokoulu

    Hyvin se menee. Itse kakkosvaiheen suoritin toukokuun alussa ja ihan hyvin meni vaikka ajokokemus oli hyvin minimaalinen. Edellisenä iltana kävin ajelemassa tunnin verran. :) Ja kakkosvaiheesta pääsee läpi jokatapauksessa. :D

Yhteistyössä